איך לקבל החזר מס לשכירים 2018

בשנת 2020 יש אזרחים רבים שבעקבות מגפת הקורונה פוטרו, יצאו לחופשה ללא תשלום או עברו בין עבודות. בשנה זו יהיו הרבה אזרחים הזכאים להחזר מס, מענקים וכדומה, אך גם בשנים 2018 ו-2019 אף על פי שלא הייתה בהם אף מגפה, עדיין יש אלפי אזרחים הזכאים להחזר מס לשכירים 2018 או שנים קודמות יותר, שלא מודעים לכך ולא קיבלו את החזר המס.

החזר מס לשכירים 2018 ו-2019 – זכותך לקבל עכשיו!

בין הסיבות לקבל החזר מס לשכירים 2018 או החזר מס לשכירים 2019 אפשר לציין סיבות כמו הפסקת עבודה, מעבר בין עבודות, אובדן כושר עבודה, משיכת כספי תגמולים, הורים לילדים עם מוגבלות ועוד. כל אלה סיבות ויש עוד, עבורן מגיע לאזרחים רבים החזר מס מהמדינה.

גם אם השנה היא 2020 או 2021 ולמעשה עד שנת 2024 יהיו אזרחים אלה זכאים לקבל החזר מס לשכירים 2018 וגם החזר מס לשכירים 2019 שכן זה עדיין בטווח שש השנים מהשנה הנוכחית! אם גם אתם חושבים שמגיע לכם החזר מס לשכירים 2018 או עבור כל שנה אחרת או שאינכם יודעים אבל רוצים לברר זאת, החזרי מס – זכותך! תשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי בתחום!

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם, נעשה בדיקת זכאות מול רשות המס ונדאג למלא את כל המסמכים הדרושים להגשת הבקשה לרשות המס, לשלוח ודאוג לאישור הבקשה ולקבל הכסף לחשבון הבנק שלכם בהקדם האפשרי!

בודקים ומקבלים – החזר מס לשכירים 2018

בדקו עוד היום את זכאותכם לקבל החזר מס לשכירים 2018 עבור חודשים בשנה זאת עבורם מגיע לכם החזר מס. זה יכול להיות בגלל הפסקת עבודה, לימודים, עבודה או מגורים בחו"ל, החזר מס על רווחי הון, החזר מס על נקודות זכות מעודכנות ועוד סיבות שרק רואה חשבון או יועץ מס בעלי ניסיון וידע בתחום יכולים לאתר ולדאוג שגם רשות המיסים תדע זאת בצורה רשמית.

יש לכם חבר שקיבל החזר מס מעל 5000 שקלים? אולי גם לכם מגיע! סכום זה ייתכן ונצבר מהלך 6 שנים כך שהוא לא גבוה כלל ונשמע הגיוני למדי שכן זה הסכום הממוצע שאנו משיגים ללקוחות שלנו עבור החזרי המס שלהם!

החזר מס לשכירים 2018
החזר מס לשכירים 2018

יישרו קו וקבלו החזר מס עכשיו!

על תמתינו שעוד שנה תחלוף בלי שיישרתם קו וקיבלתם את הכספים המגיעים לכם מהמדינה עבור שנים בהם עבדתם בצורה חלקית או מכל סיבה אחרת, אישית, מקצועית או רפואית. אנו כאן בשבילכם למתן ייעוץ אישי ומקצועי עבור כל עניין הקדור במיסוי או החזר מס לשכירים, עצמאים, עוסקים מורשים או חברות ומטפלים בהצלחה בכל סוגי החזרי המס הקיימים.

פנו אלינו לשיחת ייעוץ ראשונה בה נברר מה הסיכוי שלכם לקבל החזר מס ובאיזה סכום. לאחר מכן במידה ותרצו נגיש בקשה עבורם לרשות המס לקבל החזר מס ובמידה ותימצאו זכאים אנו בטוחים שבקשתכם תאושר ב-100% ותקבלו את כל הכסף עבור כל 6 השנים הקודמות עד לשנת המס הנוכחית!

לסיכום

איך תדעו אם מגיע לכם החזר מס באופן כללי? קשה לאזרח שלא מכיר את חוקי המס להבין אם מגיע לו החזר מס או לא אך בגדול בכל מקרה בו עבדתם כמה חודשים בלבד בשנה ובשאר החודשים לא עבדתם בשום מקום עבודה ולא הרווחתם כלל על חודשים אלה, בדרך כלל נוצר מצב שעבודתכם הקצרה בחודשים שכן עבדתם גבתה מכם  יותר מדי מס ולכן מגיע לכם החזר מס.

זו רק סיבה אחת בגינה ייתכן ומגיע לכם החזר מס אך יש עוד סיבות רבות ומגוונת התלויות במצבכם האישי, כמה ילדים יש לכם וכדומה ולכם כדאי לכל אחד ואחת לבדוק זכאות להחזר מס באופן רשמי מול רשות המס בבדיקה שלא עולה לכם כלום כאשר רק במידה ותמצאו זכאים נגבה מכם תשלום חלקי על העבודה שביצענו.

בדקו זכאותכם לקבל החזר מס עוד היום. חייגו לייעוץ ללא עלות. בהצלחה! >>

עוד משהו מעניין על: החזר מס לשכירים 2015, החזר מס בגין פיטורין

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן