החזר מס חול

עבור אזרחים ישראלים רבים נסיעות עסקים, עבודה או לימודים בחול הם דבר שבשגרה. מין הסתם ההוצאות במקרים אלה גדולות ומגוונות יותר. אך ניתן לקבל החזר על שורה של פעולות בחול לרבות על שהייה בחו"ל, הוצאות עסקיות, הוצאות נסיעה ואפילו החזר מס עבור מוסדות החינוך בחול עבור הילדים לשוהים תקופה ארוכה. הנה הפירוט:

למי מגיע החזר מס חול?

החזר מס חול מגיע מסיבות רבות ביניהן עבור עולים חדשים, לימודים בחו"ל, עבודה בחו"ל, עבור שהייה בחו"ל, החזר מס על כפל מס עבודה בחול וכן שורה של החזרי מס או הטבות מס בגין קניות בחו"ל כמובן. רוצים לבדוק אם מגיע לכם החזר מס חו"ל? חייג עוד היום למשרדנו המתמחה בתחום. נשמח לספק לכם מידע חשוב למימוש הזכויות שלכם מול רשות המס בקלות ובמהירות ונבדוק את זכאותכם להחזרי מס בכל תחום.

החזר מס בנסיבות לימודים
החזר מס בנסיבות משפחתיות
החזר מס בנסיבות רפואיות
החזר מס בנסיבות תעסוקתיות

זכותך – משיגים לך החזר מס חול

הדבר הכי חשוב לעשו במידה ונסעתם לחוץ לארץ במסגרת העבודה או במסגרת פרטית, זה לשמור את הקבלות ואת החשבוניות. החזר מס חול ניתן עבור מי שעבד בחול לפי האמנה למניעת כפל מס. על פי ההסכם של מדינת ישראל עם כמה מדינות יש אמנה המסייעת לאזרחים העובדים במדינה זרה להימנע מתשלום מס פעמיים. כמו כן יש החזר מס לעובדים בחו ל, החזר מס בגין שהייה בחו ל ובתחום אחר לגמרי גם החזר מס לעולים חדשים.

בכל אלה משרדנו מטפל וכדאי לכם לבדוק אולי מגיע לכם החזר מס שאתם לא מודעים אליו ושווה הרבה מאוד כסף. חייגו עכשיו לבדיקה קצרה ומהירה ללא עלות ואולי תופתעו לגלות שמגיע כסף מהמדינה!

החזר מס לעולים חדשים – זכותך

סקטור נוסף שמגיע לו החזר מס חול או החזר מס לעולים חדשים הוא סקטור העולים לארץ. החזרי המס לעולים חדשים באים לידי ביטוי בהחזר מס על רווחי הון, בקצבאות, בנקודות זיכוי, בצבא ועוד. עליתם לא מזמן לארץ? לא טיפלתם בהחזר המס המגיע לכם? נשמח לעזור! השאירו פרטים או צרו קשר עכשיו לטיפול בהחזרי מס לעולים חדשים לכם ולבני משפחתכם.

זכותך - החזר מס לעובדים בחו"ל

בדקו עכשיו את זכאותכם לקבל החזר מס חול או החזר מס לעובדים בחו ל עבור טיסות לחול, שהייה בחול, לימודים או עבודה בחול ועוד. בדקו אם המדינה בה אתם עובדים או לומדים מקיימת את אמנת המס הכפול עם מדינת ישראל. לישראל יש אמנת מס עם כ-45 מדינות ביניהן המדינות הנמצאות ברשימה הן: ארצות הברית, קנדה, הולנד, תאילנד, סין, בריטניה, ברזיל, יפן, איטליה, אוסטריה, גרמניה פולין, פורטוגל, רוסיה, ספרד, סינגפור וייתכן שרשימה זו מתעדכנת מדי פעם בהתאם למדינות נוספות הנמצאות שחותמות על האמנה.

שהיתם בחול במהלך 6 השנים האחרונות? בדקו זכאות עבור החזר מס בגין שהייה בחו"ל!

ייתכן ומגיע לכם החזר מס חול שכן שיעור המס במדינות שונות בחול שונה מזה בארץ. כך יכול להיווצר מצב שעדיף לכם לשלם מס במדינה זו או אחרת או בישראל ולהתקזז על המס העודף ששולם.

החזר מס בגין שהייה בחו ל מתקבל עבור הוצאות טיסה, הוצאות עסקיות, לינה, שכירת רכב, ובמידה ושהיתם מעל 10 חודשים בחול תוכלו לקבל החזר מס גם על הוצאות חינוך שביצעתם עבור הילדים שלכם. בכל מקרה מוזמנים לבדוק זאת דרכנו וליהנות מהחזר מס במהירות על ידי הגשה נכונה של טפסי הבקשה ואישור מהיר, תשלום רק על הצלחה.

לסיכום, החזר מס חול יכול להיות שווה לכם הרבה כסף במידה ואתם מבקרים, גרים או חיים בחול זמן רב, מספר חודשים בשנה וכדומה. ניתן לקבל החזר מס חול על הוצאות שונות ומגוונות ולכן בדיוק כמו בארץ על אחת כמה וכמה בחול כדאי לשמור את הקבלות שכן יש להציג אותן או לכל הפחות לשמור אותן למקרה הצורך ויהיה לכם קשה לעשות זאת לאחר שחזרתם לארץ.

משרדנו מטפל בכל סוגי החזרי המס הקשורים לחול לרבות החזר מס לעולים חדשים והחזרי מס בגין קניות, עבודה ועוד. כמו כן אנו מטפלים בשאר סוגי החזרי המס בארץ עבור סטודנטים, שכירים, עצמאים וחברות ובכל סוגי החזרי המס לאזרחים לרבות החזר מס לאימהות הוריות, החזר מס עבור ילדים, נקודות זיכוי ועוד. בררו את זכאותכם בצורה קלה ומהירה עכשיו, חייגו אלינו >>

החזר מס חול החזרי מס זכותך
החזר מס חול

החזרי מס בקלות ובמהירות – זכותך

החזרי מס יכולים להינתן עד 6 שנים אחורה משנת המס העכשווית. למשל אם אנו נמצאים בשנת 2020 כיום אז אתם יכולים ליהנות מהחזר מס הניתן עבור הוצאות או תשלום יתר שבוצעו בשנת 2014 והלאה, עבור כל שנה בנפרד. שווה לבדוק ומצוא שמגיע לכם החזר מס! חייגו עכשיו לבדיקה חינם ללא עלות ותשלום סמלי על הצלחה בבדיקה בלבד!

בנוסף ייתכן ומגיע לכם נקודות זיכוי מס בגין סיבות שונות כמו כמות ילדים גדולה, ילדים עד גיל 5, ילדים הלומדים במסגרת חינוך מיוחד ועוד. נקודות הזיכוי יכולות להצטבר ולא באות אחת על חשבון השנייה ולכם ניתן להגיע להחזר מס חודשי קבוע של אלפי שקלים!

החזר מס חו"ל - שאלות ותשובות

ניתן לקבל החזר מס על הוצאות טיסה לחול עבור רכישת כרטיס טיסה לחול במחלקת תיירים או במחלקת עסקים במלוא ההוצאה או עבור הזמנת כרטיס טיסה לחול במחלקה ראשונה ואז ההוצאה מוכרת לפי מחיר רגיל במחלקת העסקים של אותה טיסה.

ניתן לקבל החזר מס על הוצאות עסקיות בחול עבור הוצאות כגון שיחות טלפון והוצאות אירוח ללקוחות וכדומה במלוא סכום ההוצאה. חשוב לשמור את הקבלות על ההוצאות הללו.

אפשר לקבל החזר מס על הוצאות רכב עד לסך של כ-60 דולר ליום כולל הוצאות דלק!

ניתן לקבל החזר מס על הוצאות לינה בחול על כל השבוע הראשון באופן מלא בסכום של עד כ-280 דולר ללילה ועל שאר הלילות עד ללילה ה-90 במספר החזר מס עבור סך של כ-120 דולר ללילה.

בכל שאלה או כאן בשבילכם כדי לעזור לכם לקבל את החזר המס המגיע לכם בגין הוצאות חול עבור סטודנטים, עובדי הייטק, אנשי עסקים, עולים חדשים, תושבים חוזרים ועוד. פנו עוד היום לקבלת ייעוץ פרטני ללא התחייבות וללא עלות ובדיקת זכאות. במידה ונמצא שאתם זכאים נגיש עבורכם בקשה מסודרת לפקיד השומה ברשות המס שיטפל בבקשה ויאשר אותה ברוב המקרים במלואה.

בין אתם אזרחי ישראל או בעלי אזרחות כפולה, ישראלית ואחת נוספת, ייתכן ומגיע לכם החזר מס בגין שורה של סיבות וקריטריונים וביניהם: החזר מס בגין אובדן כושר עבודה, החזר מס שבח או החזר מס רכישה, החזר מס על רווחי הון ועוד. כל מקרה לגופו ובכולם משרדנו מתמחה ומעניק שירותי מס מקיפים בנושא החזרי מס מכל סוג וכל שירותי המס האחרים בידי רואה חשבון ויועץ מס מוסמך בעל ניסיו רב בטיפול בכל סוגי האוכלוסייה ובכל סוגי החזרי המס והמענקים שניתן לקבל מהמדינה במיוחד לאחר מגפת הקורונה שיצרה החזרי מס ומענקים חדשים עבור שכירים ועצמאים משורה שקודם לקורונה לא היו זכאים להם. שווה לבדוק בקלות וללא עלות ואולי תופתעו למצוא שמגיע לכם כסף מהמדינה על ידי החזר מס!

סיבה מרכזית נוספת בגינה ייתכן ומגיע לכם החזר מס היא הפסקת עבודה ועבודה לא רציפה במהלך שנת המס, במיוחד אם נסעתם לחו"ל. ייתכן ומגיע לכם החזר מס מסיבה זו בלבד וסכום זה יכול להגיע לאלפי שקלים. החזר המס ניתן עבור שנים קודמות רטרואקטיבית עד 6 שנים לאחור, אל תפספסו את השנה הנוכחית לבדיקת זכאות לקבלת החזר מס מכל סוג עוד היום.

צריכים עזרה? פנו אלינו ונשמח לסייע אך הצעד הראשון הוא שלכם לכן אל תוותרו על זכותכם לקבלת החזר מס בגין הוצאות חול או כל החזר מס אחר במקביל ועד 6 שנים אחורה.

חייגו עכשיו לתוצאות מוכחות בהצלחה! >>

דילוג לתוכן