חוששים מהתמודדות מורכבת, ארוכה ומתישה עם רשות המיסים? בטח תשמחו לשמוע על מקצה השיפורים מהשנים האחרונות לקבלת החזר מס שבח דירה!

לא מעט אנשים בישראל זכאים לקבלת החזר מס בגין ניכויים חודשיים גבוהים, אי הכרה בנקודות הטבה, תרומות המזכות בהחזרים וכמובן החזר מס שבח דירה. כך או כך, חשוב שתכירו את כל השינויים ברשות המיסים לפני שאתם מתייאשים בגין הליך בירוקרטי מייגע ועמידה בתורים ארוכים במשרדים ממשלתיים. השינוי הראשון שגורם לאנשים רבים כיום לקבל החזרי מס בגין כל המיסים שהם שילמו שלא לצורך הוא מעבר בדיקת הזכאות לרשת. אם עד לפני שנים לא רבות נדרשתם להתמודד עם בירוקרטיה ארוכה, טפסים רבים ולא מעט תנאים, כיום תוכלו לבדוק את זכאותכם לקבלת

החזר מס שבח דירה, החזר מס בגין ניכויים גבוהים, אי הכרה בנקודות הטבה או תרומות המזכות בהחזרים תוך מספר דקות בודדות ברשת. כל שאתם נדרשים לעשות זה להקיש את מספר תעודת הזהות שלכם ולצרף כמה מסמכים בודדים. שינוי זה מביא לעלייה ניכרת בכמות האנשים שדורשים בחזרה את כל החזרי המס המגיעים להם. החזרי מס – זכותך עוסקת בתחום מזה לא מעט שנים ומכירה היטב את כל רזי הפרטים אודות אופן החישוב של רשות המיסים לניכויים חודשיים, כל החוקים הקשורים לקבלת החזרים בגין תרומות, החזר מס רכישה על קרקע, כל השינויים בחוקה באשר לקבלת החזר מס שבח ועוד. אז רגע לפני שאתם יוצאים להליך קבלת החזר מס שבח דירה או החזרי מס מכל סיבה שהיא, חשוב שתכירו כמה פרטים חשובים אודות רשות המיסים ושלבי ההחזרים.

מס שבח בגין רווחים ממכירת הדירה - כל הסיבות בגינן ייתכן שאתם זכאים לקבלת החזרים

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי החזר מס שבח דירה ניתן לאנשים רבים שמכרו את דירתם ושילמו מס שבח גבוה מידי. ישנן לא מעט סיבות בגינן רבים נמצאים זכאים לקבלת ההחזר. בין כלל הסיבות השכיחות ביותר ניתן למנות את חלוקת מס השבח בין בני זוג, מס השבח אינו מתקבל כתשלום חד פעמי אלא מתפרס לאורך זמן, היידר קיזוז נכון של הפסדים מאותה שנה ועוד. החזרי מס – זכותך מכירה היטב את כלל הסיבות הללו ועוד רבות נוספות המזכות לקוחות רבים בקבלת עשרות אלפי ולעיתים אף מאות אלפי שקלים. אז אם גם אתם מכרתם את דירתכם בשנים האחרונות, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית שמכירה היטב את כל רזי הפרטים ותדע לסייע לכם בכל שלבי בדיקת זכאותכם לקבלת החזר מס שבח דירה וכן כמובן גם בהליך קבלת ההחזרים לחשבון הבנק. בדומה לקבלת החזר מס שבח דירה, ישנם עוד גורמים רבים לזיכוי עובדים בקבלת החזרים. בין כלל הסיבות השכיחות ביותר ניתן למנות את גביית תשלומי מיסים חודשיים גבוהים מידי, אי הכרה בנקודות הטבה לניכויי המס, אי הכרה בתרומות למוסדות ציבוריים מוכרים ככאלה המזכים את התורמים להם בקבלת החזרים, החזר מס רכישה על קרקע ועוד. רגע לפני שניגע בעוד מספר פרטים חשובים שכדאי שתכירו אודות הליך קבלת החזר מס שבח דירה, החזר מס בגין ניכויים גבוהים, אי הכרה בהטבות מס או אי הכרה בתרומות למוסדות מוגרים, אספנו עבורכם מספר פרטים אודות שיטת החישוב של רשות המיסים.

החזר מס בנסיבות לימודים
החזר מס בנסיבות משפחתיות
החזר מס בנסיבות רפואיות
החזר מס בנסיבות תעסוקתיות

שיטת החישוב שיוצרת לא מעט פערים - הכירו את שיטות החישוב של רשות המיסים!

שיטת החישוב בעזרתה רשות המיסים יודעת כמה מס היא צריכה לגבות מכל עובד פשוטה. יש להקדים ולומר כי רשות המיסים מחשבת את ניכויי המס לכל עובד על סמך סך הכנסתו השנתית, ולא החודשית. רשות המיסים מחשבת את סך ההכנסה השנתית המשוערת לכל עובד ועל בסיסה יודעת כמה יש לנכות ממשכורתו החודשית. חישוב ההכנסה השנתית נעשה על ידי הכפלת סכום ההכנסה החודשית בסך חודשי העבודה במהלך השנה. כלומר, כל עובד שמרוויח כ 10,000 שקלים מידי חודש, צפוי להרוויח 120,000 שקלים ידי שנה, שהם 10,000 שקלים כפול 12 חודשי השנה. 

בעזרת שיטה זו רשות המיסים יודעת להעריך את סכום ההורדה ולחלק אותו ל 12 תשלומים חודשיים. הסיבה בגינה אתם רואים הורדות מס בתלוש החודשי היא מחשש של רשות המיסים שהורדה חד שנתית על סך מלוא הסכום עתידה לפגוע בכל התנהלותם הכלכלית של משפחות רבות בישראל. לכן, סכום ההורדה השנתי מחולק ל 12 תשלומים חודשיים. החזרי מס – זכותך מכירה היטב את כל פרטי הפרטים בחוקה ומציעה את שירותיה לסיוע ללקוחות רבים בהתמודדות מול רשות המיסים, מעת בדיקת זכאות לקבלת החזר מס שבח דירה ועד לקבלת מלוא הסכום לחשבון הבנק.

רבים נופלים בין הכיסאות ומשלמים מיסים רבים שלא לצורך - כל הסיבות לפערים בין הערכת רשות המיסים לבין סך ההכנסה בפועל

שיטת החישוב של רשות המיסים המסייעת לה להעריך את סך הכנסתו השנתית של כל עובד לא תמיד מדוייקת. ישנם מקרים רבים של פערי מס הנוצרים בגין פער בין סך ההכנסה השנתית בפועל לבין סך ההכנסה השנתית על פי החישובים של רשות המיסים. הסיבות המרכזיות בגינן עובדים רבים נופלים בין הכיסאות ומשלמים מיסים גבוהים יותר מאלה שהם נדרשים לשלם הם: ירידה בסך ההכנסה החודשית, ירידה בזך ימי העבודה ואי הכרה בנקודות הטבה, בתרומות מוכרות ובקיזוזי הפסדים. הסיבה הראשונה, ירידה בסך ההכנסה החודשית מכל סיבה שהיא תביא באופן טבעי לירידה בסך ההכנסה השנתית. הדבר יוביל לפער בין ההכנסה המשוערת לבין ההכנסה בפועל. 

הסיבה השנייה, ירידה בסך ימי העבודה. אף היא תביא באופן ישיר לירידה בסך ההכנסה החודשית ותיצור פערי מס שיובילו לתשלומים שלא לצורך. 

השלישית והאחרונה, מזכה רבים בקבלת החזר מס שבח דירה, החזר מס רכישה על קרקע, החזר מס ניכויים ועוד. החזרי מס – זכותך מסייעת ללקוחות רבים לקבל החזר מס שבח דירה בפרט וכן החזרי מס מכל סיבה שהיא תוך זמן קצר ובמקצועיות רבה. רגע לפני שגם אתם מתחילים בתהליך, חשוב שתכירו עד כמה שנים אחורה תוכלו לדרוש החזרים ובאילו תנאים תקבלו את כל המגיע לכם.

החזר מס שבח דירה
החזר מס שבח דירה

החזרים רטרואקטיבית בתוספת ריבית שנתית בת 4%

רבים לא מודעים לכך אך ניתן לקבל החזרי מס בגין ניכויים גבוהים עד שש שנים מתום שנת המס בה חלה הטעות וכן החזר מס שבח דירה עד ארבע שנים אחורה. לקוחות רבים בוחרים שלא להגיש בקשה לבדיקת זכאות מתוך מחשב שגויה שלא ניתן לקבל החזרים רטרואקטיבית ולכן חשוב שתכירו נתון זה. נתון נוסף הוא תנאי ההחזרים. החזרי מס זכותך מעניקים ללקוחות רבים עשרות אלפי שקלים החזרים בתוספת ריבית שנתית של 4%. בכל שנה שכספי המיסים שנלקחו מכן שלא לצורך נמצאים אצל רשות המיסים, אתם זכאים לקבלתם בתוספת ריבית שנתית של 4%. היעזרו בהחזרי מס זכותך וקבלו את כל המגיע לכם בגין החזר מס שבח דירה, ניכויים, תרומות או אי הכרה בנקודות הטבה.

עוד משהו מעניין על: החזר מס שבח על מכירה

דילוג לתוכן