החזר מס בדואר או באינטרנט?

העשור האחרון הוא עשור של מהפכה דיגיטלית. בעקבותיה המון שירותים עברו לשיטה המקוונת, אונליין, החל מקניות דרך האינטרנט ועד הגשת מסמכים, אפילו ממשלתיים וכדומה. יותר ויותר אנו  מבצעים פעולות שפעם נהגנו לבצע פיזית, בצורה וירטואלית. כיום כל אחד ואחת מאתנו חייבים לשלוט במדיה הדיגיטלית ולנהל את מרבית החשבונות שלנו, בין אם כספיים או אחרים, באמצעות הרשת.

האם הדואר מת?

אם תשאלו בן אדם צעיר הוא יגיד לכם שהדואר זה המקום הזה בו הוא מקבל את החבילה מאמזון או מאלי אקספרס. ובאמת מרביתנו כבר לא פוקדים את משרדי הדואר יותר מדי. לכן תראו בדואר בעיקר אנשים מבוגרים שתרבות האינטרנט לא הגיעה אליהם או שאינם מסתדרים איתה. אז נכון, האינטרנט נוגס משנה לשנה עוד נתחים בעוגת הפרסום, המכירה וההעברת הכספים. אך עדיין רשות הדואר היא אחת הגדולות בכל מדינה. כולל בישראל ושירותיה רבים וטובים. אל תשכחו שרשות הדואר היא זאת האחראית לקבל את החבילות שלכם, למיין אותם ולהעביר לכם אותם בסופו של דבר. גם הם הצטרפו לעולם הדיגיטלי, שולחים לנו סמסים וכדומה. ניתן לבצע הרבה פעולות באופן עצמאי דרך אפליקציית דואר ישראל. החל מהזמנת תור ועד תשלום חשבונות ועוד.
החזר מס בנסיבות לימודים
החזר מס בנסיבות משפחתיות
החזר מס בנסיבות רפואיות
החזר מס בנסיבות תעסוקתיות

החזר מס בדואר - למה לא בעצם

ומה לגביי התנהלות מול רשויות המס, הרישוי וכדומה? גם כאן חלה התקדמות גדולה מאוד בשנים האחרונות. כיום ניתן לבצע את מרבית הפעולות הנחוצות לכל אזרח דרך אתרי הרשויות, רשות המס, רשות דואר, משרד הרישוי, רשות האוכלוסין ועוד.

אפשר לקבל חבילות ולשלוח חבילות בקלות רבה יותר מאי פעם. רבים אף מנצלים זאת להקמת עסקי דרופשיפינג למשל. ומה בנוגע להגשת בקשה להחזר מס בדואר? אז כפי שאולי שמתם לב זה נכון שאפשר לבצע הכול כמעט דרך האינטרנט אבל… אתם בטח מודעים למשך הזמן הארוך שלוקח לדואר ישראל לבצע דברים. בין אם משלוחי חבילות העברת מסמכים, וכמעט אין אזרח אחד שלא נתקבל בעיכוב רציני מטעם רשות הדואר…

מסמכים ששלחנו או שהיינו צריכים לקבל והגיעו באיחור רב של כמה חודשים אפילו וכדומה, מהווים עבורנו בעיה רצינית ומקשים עלינו את היכולת שלנו לסמוך על הדואר שיעביר את מסמכי בקשת החזר המס שלנו לייעדם הרצוי (עוד בעיה שעלולה להיווצר בשליחה בדואר היא טעות בכתובת היעד) בזמן קצר.

איך עדיף לבקש החזר מס?

המסקנה היא שמבין 3 האפשרויות: הגשת בקשה להחזר מס בדואר, הגשת בקשה להחזר מס באינטרנט או הגשת בקשה פיזית. הדרך הבטוחה וגם המהירה ביותר היא פשוט לגשת לרשות המס ולהעביר את בקשתכם להחזר מס לידיו של פקיד השומה. כן, השיטה הישנה והטובה בה אנו ממש הולכים למקום כלשהוא, נפגשים עם בן אדם אחר ומטפלים בכל העניינים שלנו בצורה אישית…

בהגעה למשרד פקיד השומה אנו גם מקבלים חותמת על המסמכים שהעברנו, דבר אשר בדואר יכול לקחת המון זמן בלשון המעטה. אז אתם מבינים, לא כל דבר כדאי לבצע אך ורק באינטרנט או אפילו דרך הדואר.

עשו לעצמכם טובה גדולה וחסכו מכם את הזמני ההמתנה האורכים, אי הודאות האם המסמכים שהגשתם התקבלו או לא. והכי חשוב: האם בכלל הבקשה להחזר מס שמילאתם לבד עומדת בכלל בכל תנאי הסף לבקשות מסוג זה?

רובנו הריי לא רואי חשבון או יועצי מס מוסמכים. זה לא פשוט בכלל להבין מה רוצים מאתנו. איך למלא את הטפסים? אילו מסמכים נלווים לצרף וכדומה?

הפתרון פשוט ומובן מאליו: פנו אלינו ואנו נעשה זאת בשבילכם!

אין ספק שבמקרים כמו בקשה להחזר מס פנייה לגורם מקצועי היא הצעד הפשוט, החכם והיעיל ביותר.

תנו לבעל מקצוע מנוסה בתחום לטפל לכם בבקשה. הוא כבר ישבור את הראש האם לעשות זאת דרך האינטרנט, דרך הדואר או פיזית בגישה לרשות המס.

כמובן שכאשר אתם מפקידים את התיק שלכם בידיים מקצועיות אתם נהנים לא רק מטיפול איכותי יותר אלא גם מגישה רבה יותר למשרד רשות המס. אנו מבצעים עבורכם את כל מה שצריך. אנו דואגים שכל המסמכים יוגשו בזמן הנכון ולאדם הנכון, ימולאו בצורה תקינה ויגיעו תוך זמן קצר לבחינה. במקרים רבים גם לאישור החזר המס במידה ועמדתם בכל הקריטריונים.

החזר מס בדואר החזרי מס זכותך
החזר מס בדואר

איך לקבל החזר מס בכמה צעדים פשוטים

אזרחים רבים כלל אינם מודעים לזכותם לקבל החזר מס. את החזר המס ניתן לקבל מסיבות שונות, בין אם מסיבות אישיות או מקצועיות. יש אף מקרים רבים בהם מגיעים לכם כספים רבים במצטבר, הטבות מס או החזרי מס שלא ידעתם כלל על קיומם.

למשל אם עבדתם בכמה מקומות עבודה במהלך 6 השנים האחרונות. ניתן לאסוף את כל המסמכים המאשרים זאת ולהגיש בקשה להחזר מס בגין עבודתכם כשכירים במקומות אלה. רבים מתפלאים לגלות לטובה שאכן מגיע להם החזר מס. הם מתפלאים שאפשר להגיש בקשה ולקבל את הכסף בקלות יחסית.

יש עוד המון סיבות בזכותן ניתן לקבל החזר מס. החל מהחזר בגין פיצויים, נקודות זיכוי מס בגין סטטוס משפחתי, החזרי מס חברות ועוד.

בכל אלה אנו מטפלים ונשמח לטפל גם במקרה שלך. אין צורך שתלך לדואר, תפתח בקשה דרך האינטרנט או תיגש לרשות המס. אנו נעשה זאת בשבילך, נגדיל את סיכוי ההצלחה שלך תודות לניסיון הרב שלנו ונסייע לך לקבל את כל הכספים המגיעים לכם על חוק בקלות ובמהירות. שווה בדיקה, לא?

לסיכום, בעידן הטכנולוגי של ימינו ניתן לבצע שלל פעולות דרך האינטרנט. סניפי הדואר הופכים מיותרים במקרים רבים. וגם אם הם מתייעלים ומצטרפים אט אט לעולם הדיגיטלי, הם עדיין אכן עושים זאת אט אט…

גם דרך האינטרנט בכלל לא בטוח שתצליחו להגיש את בקשתכם להחזר מס. למרות שניתן להוריד מסמכים דרך אתר הרשות, קשה מאוד להבין איך למלא את הבקשה בצורה נכונה. קשה יותר לוודא שאכן הוגשה כראוי ונקלטה. לא תהיה לכם ברירה לגשת למשרדי רשות המס ולהגיש באופן אישי את המסמכים.

את כל אלה אנו יכולים לחסוך לכם. חשוב מכך, לבצע את הגשת הבקשה בצורה תקינה ונכונה. כל זה תוך הגשת כל המסמכים הנלווים הרלוונטיים ומילוי נכון של הטפסים הדרושים.

באמתחתנו ניסיון רב של אלפי לקוחות מרוצים. אלה שכבר קיבלו את הכסף שלהם וזכו להחזר מס בשיעורים גדולים במצטבר ועד 6 לאחור.

אל תוותרו על זכותם לקבל החזר מס מהמדינה. אך דאגו לעשות זאת בצורה יעילה דרך גורם מקצועי שיטפל בבקשה שלכם. גורם  שיעזור לכם להגיש אותה או יגיש אותה בשבילכם ויגדיל משמעותי את הסיכוי שלכם לקבל החזר מס מכל סיבה שהיא.

עוד משהו מעניין על: החזר מס רשות המסים, החזר מס כמה שנים אחורה

החזר מס בדואר או באינטרנט - שאלות ותשובות

עברו הימים של התכתבות ארוכה ומייגעת דרך גופים ממשלתיים בדואר. פנייה באופן עצמאי אך ורק דרך הדואר היא מתכון לאסון. במיוחד כאשר מדובר בבקשה להחזר מס. תחשבו על זה… אתם מנסים להגיש בקשה להחזר מס דרך שני גופים ממשלתיים כבדים ומסורבלים. גופים שעובדים לאט במקרה הטוב. מרחב הטעויות והעיכובים שעלולים להיווצר גדול מדי בשביל לסמוך כל כך שבקשתכם תאושר בדרך זאת. דרך האינטרנט בלבד זו גם לא שיטה טובה. שכן, אין וודאות שהתהליך יושלם בצורה תקינה. המסקנה הברורה היא לתת לגורם מקצועי לטפל לכם בתיק. שהוא כבר ישבור את הרשות ויחליט איך לבצע זאת. אתם רק תשבו בבית ותמתינו שהכסף מהחזר המס שיאושר עבורכם יועבר לחשבון.

כמובן שלא. היום ניתן לפתוח הליך בקשה להחזר מס דרך האינטרנט. בכל זאת הדרך הטובה ביותר היא פשוט להגיע למשרד פקיד השומה אליו אתם משויכים עם כל המסמכים הרלוונטיים ולקבלת חותמת על הגשת המסמכים. אי אפשר להימנע מכך בצורה ישירה. אפשר בעקיפין. איך? תשאירו לנו את העבודה. אנו כבר נדאג שהקשה שלכם להחזר מס תגיע לידיים הנכונות ובזמן הקצר ביותר.

באתר רשות המיסים תמצאו את כל הקריטריונים בהם יש לעמוד על מנת לקבל החזר מס. מגוון הסיבות בזכותן אפשר לקבל החזר מס גדול. החל מהחזר מס בגין עבודה חלקית כשכיר עד 6 שנים אחורה, החזר מס בגין מחלה, החזר מס עבור משפחות חד הוריות, החזרי מס על ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד.

אנו ממליצים לא להגיש את הבקשה לבד. בטח לא בצורה בלעדית דרך הדואר. אלא אם כן אתם רוצים שבקשתכם תתעכב או תדחה חלליה בשל הגשה לקויה של המסמכים.

כאשר מדובר בכסף שלכם ובזכות שלכם לקבל החזר מס קיימים סיכויים גדולים שאכן תזכו לראות את הכסף. אך זה תלוי באופן הגשת הבקשה. לבד קשה יותר לבצע זאת והסיכוי לטעות גדול. בעזרתנו תגדילו את סיכוי אישור הבקשה להחזר מס ותוודאו שהמסמכים הנכונים הוגשו לאדם הנכון המטפל בכך.

אולי תתפלאו לשמוע. אכן הרוב המכריע של האנשים שהגשנו עבורם את הקשה להחזר מס אכן זכו לכך. הסיבה לכך פשוטה: אנו מבצעים את העבודה בצורה מקצועית ודואגים שהבקשות יעברו בצורה מסודרת ותקינה. אנו יכולים להתחייב להצלחה. זה כיוון שאנו מכירים את המערכת ויודעים מראש מה הסיכוי שלכם. כך שאתם לא מפסידים כלום בכל מקרה ורק יכולים להרוויח. פנו אלינו עוד היום ונדאג לעזור לכם בהקדם. בהצלחה!

דילוג לתוכן