החזר מס רכישה – כסף גדול שמגיע לכם

החזר מס רכישה הוא לא עוד החזר מס קטן שאפשר לוותר עליו. עסקאות נדל"ן מתבצעות בשווי של מיליוני שקלים ולכם אם יש החזר מס שכל אחד חייב להתעקש לקבל הוא החזר מס רכישה.

איך תקבלו החזר מס רכישה בסכום המגיע לכם? אין ספק שעזרתו של גורם מקצועי תסייע לכם רבות להימנע מטעויות. העזרה תאפשר לכם להגיש את הבקשה להחזר מס רכישה ברשות המס בצורה תקנית ולקבל בסופו של דבר את החזר המס השווה כסף רב.

מתי מגיע לכם החזר מס רכישה על עסקת נדל"ן

כל מי שביצע עסקת נדל"ן ושילם מס שבח בסכום גבוה מהנדרש יכול לקבל על כך החזר מס שבח רכישה או החזר מס שבח על מכירה. באפשרותכם לבדוק בצורה מקוונת און ליין את זכאותכם לכך. אם אכן יתברר שיש יתרת זכות קיימת לזכותכם בגין תשלום עודף, תהיו זכאים לקבל עליו החזר מס מרשות המיסים.

כל שעליכם לעשות הוא למלא את כל הפרטים הדרושים באתר הרשות. יש להקליד פרטים אישיים, מספר חשבון בנק וכאשר מדובר בסכום עד 500 שקלים תזוכו לאחר כמה ימים ישירות לחשבון הבנק המעודכן במערכת. אם הסכום גבוה מ-500 שקלים תצטרכו להדפיס את המסמך ולהגיש בסניף הבנק בו קיים החשבון. לאחר מכן הבנק יהיה אחראי להעברת הטופס לרשות המס. זאת תפקיד את הכסף המגיע לכם מהחזר מס הרכישה בחשבונכם לאחר כמה ימים.

החזר מס בנסיבות לימודים
החזר מס בנסיבות משפחתיות
החזר מס בנסיבות רפואיות
החזר מס בנסיבות תעסוקתיות

מהו מס רכישה

מס רכישה מתייחס לרכישת זכות מקרקעין. היא מחויבת בתשלום מס בשיעורים שונים. מס הרכישה נגבה על פי מדרגות מס והוא מתעדכן כל שנה. באתר רשות המס תמצאו סימולטור לחישוב גובה מס הרכישה. יש תנאים מסוימים שאם תעמדו בהם תהנו מהנחה או החזר על תשלום מס הרכישה.

מה זה זכות מקרקעין

זכות מקרקעין מוגדרת על פי סעיף 1 חווק המיסוי כבעלות או חכירה של מקרקעין עבור תקופה של למעלה מ-25 שנים או הרשאה לעשות שימוש במקרקעין. 

חשוב לדעת: קיים גם קנס על מס רכישה. אם ברצונכם לוודא ששילמתן את מס הרכש כמו שצריך ולא תקבלו עליו מס כדאי לבדוק זאת מול רשות המיסים.

הנחות במס רכישה

יש כמה אוכלוסיות הזכאיות להנחה במס הרכישה. בינהן לקויי ראייה ועיוורים, ילדים עם נכות הזכאים ל- 100% הנחה על מס רכישה, הנחות במס רכישה לניצולי שואה, הנחות לנכי מלחמה ונכי עבודה, נכי תאונות דרכים ופעולות איבה ועוד.

בדקו עוד היום את זכאותכם להחזר מס רכישה. הימנעו מקנס על תשלום לא מסודר של מס זה. בדיקת זכאות פשוטה יכולה להיות שווה עבורכם עשרות אלפי שקלים!

השאירו פרטים או צרו קשר ונשמח לתת לכם עוד פרטים בעניין. צריכים עזרה במילוי טפסים הקשורים להחזר מס רכישה? פנו אלינו בהקדם ונשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי ואישי.

פטור ממס רכישה

טוב לדעת שמכירת זכות מקרקעין בדירה מאדם אחד לבן או בת הזוג שגר איתו פטורה ממס שבח ומס רכישה! פטור זה חל גם עבור ידועים בציבור.

החזר מס עבור רכישת דירה

רכשתם דירה בשנים האחרונות? ראשית כל הימנעו מקנס על ידי תשלום מס השבח או מס הרכישה. אך לאחר מכן בדקו אם מגיע לכם החזר. מדובר בעשרות אלפי שקלים שיכולים להיות מגיעים לכם בעזרת בדיקה אחת פשוטה ופתיחת בקשה להחזר מס. לא ידועים אם מגיע לכם החזר מס? פנו אלינו ונשמח לרתום את הניסיון הרב שלנו בתחום לבדיקת זכאותכם.

החזרי מס רכישה ומס שבח הם החזרי המס הגדולים ביותר ואם הייתם מעורבים בעסקת נדל"ן ורכשת זכות מקרקעין ולא שילמתם מס על כך אתם עלולים לקבל דרישה לתשלום מס מרשות המיסים.

אנו כאן כדי לעזור לכם לעשות סדר ולהבין מה שולם ומה לא והאם מגיע לכם החזר מס. נשמח לעזור לכם לקבל את החזר המס בהקדם בהתאם לכל החוקים והתקנות החדשות הקבועות בחוק והמתפרסמות מעת לעת באתר רשות המיסים.

משרדנו מטפל בכל החזרי המס הקיימים לרבות החזר על מס רכישה, החזר מס מיולאים, החזר מס לעולים חדשים, החזרי מס לשכירים ולעצמאים ועוד שורה ארוכה של החזרי מס שייתכן ואתם זכאים לאחד מהם. אזרחים רבים זכאים להחזרי מס מסיבות כאלה ואחרות אך נמנעים לדרוש ולקבל אותם בשל רתיעה בירוקרטיה או אי הכרת החוק.

החזר מס רכישה החזרי מס זכותך
החזר מס רכישה

לציבור מגיע החזרי מס בשווי מיליוני שקלים!

במצטבר מדובר בסכומים גבהים בסך מיליוני שקלים המגיעים לציבור ואינם נגבים על ידו.

חשוב לדעת שכפי שאנו חייבים במס על הכנסה כך מס הכנסה מאפשר לנו ליהנות מהחזרי מס מסיבות שונות. החזרי המס האלה לא מוכרים לציבור אך הם נוגעים בכל תחומי החיים החל מהחזר מס עבור ילדים, החזר מס צעירים, החזר מס לגמלאים ועוד.

החזרי המס תקפים גם עבור שכירים וגם עבור עצמאים כאשר החזר מס חברות הוא אחד מהחזרי המס הנפוצים ביותר והבאים לידי שימוש על ידי חברות רבות אשר מנהלות את הספרים שלהם בצורה חכמה.

צריכים עזרה בניהול הספרים שלכם? רוצים לקבל החזר מס עד 6 שנים אחורה ולא יודעים איך לבצע זאת? השאירו פרטים או צרו קשר עכשיו וקבלו ייעוץ מקצועי ללא תחרות מצוות מנוסה שכבר עזר ללקוחות רבים לקבל את הכספים המגיעים להם ולנהל את העסק שלהם בצורה חסכונית.

לסיכום, החזר מס רכישה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. רכשתם דירה או נכס לאחרונה ואין לכם מושג האם שילמתם עליו מס? נשמח לעזור לכם לבדוק את הנושא ובמידה וימצא ולא שילמתם מס תצטרכו לשלם במהרה ולהימנע מקנס. לאחר מכן תוכלו להזדכות חלקית על התשלום ולקבל החזר מס במידה ותעמדו בכל התנאים.

עוד משהו מעניין על: החזר מס רכישה על קרקע, החזר מס שבח דירה

החזר מס רכישה - שאלות ותשובות

כל מי שביצע עסקת נדל"ן ורכש מקרקעין כזה או אחר או היה שותף להחכרתו זכאי לבדיקה האם מגיע לו החזר מס חלקי על העסקה ועל מס רכישה ומס השבח ששילם עליהם.

כן, אין קשר בין סטטוס המקצוע או העבודה שלך לבין מס הרכישה וההחזר על מס זה.

מס רכישה עוסק ברכישת נכס נדל"ן וכל אדם מהישוב יכול לבצע זאת בין אם הוא שכיר או עצמאי. קיימים החזרי מס לשכירים אך אלה אינם קשורים להחזר מס רכישה המתקבל עבור כל אזרח ללא קשר לעיסוקו או הגדרתו ברשות המס.

אם קיימת יתרת זכות בחשבונכם בשל תשלום מס רכישה שביצעתם מעבר לנדרש תוכלו לקבל את הכסף לחשבון הבנק שלכם המעודכן במערכת. זה במידה ויתרת הזכות שלכם היא עד 500 שקלים. או על ידי הגשת טופס מודפס לסניף הבנק אם הסכום גבוה מ-500 שקלים.

זכות מקרקעין מגדירה את כל סוגי הנכסים המאושרים להחזר מס באתר רשות המיסים. ביניהם מגרש, דירה, בית פרטי ועוד. כדאי לבדוק את אחוז המס הנדרש לשלם. הוא מתעדכן כל שנה ובדיקה פשוטה יכולה להיות שווה לכם עשרות אלפי שקלים. יש עדכונים בגובה המס מדי פעם. הנה לאחרונה הוקטן מס שבח על נכסים בשל משבר הקורונה. ולכן חשוב לבדוק מתי כדאי לקנות או למכור נכס נדל"ן מסיבה זאת בלבד ומסיבות אחרות הקשורות למיסוי.

לא אין צרוך בכך. עורך דין אמנם יכול לספק לכם מידע בנושא אך אפשר לבצע את הפעולות לבד דרך רשות המיסים. בכל מקרה גם עורכי דין לא תמיד מחזיקים בכל המידע המעודכן לגבי מיסי רכישה. עדיף להיעזר בבעל מקצוע מהתחום בנושא זה.

רשות המיסים מאפשרת לכל אזרח לבדוק את זכאותו. אך כאשר זה מגיע לביצוע הפעולה יש לבדוק דברים נוספים. כגון עיתוי שליחת הבקשה להחזר מס, שילובה יחד עם שאר ההוצאות השנתיות ועוד. כל אלה דברים שעדיף לעשותם בעזרת גורם מקצוע המתמצא בתחום. בוודאי לא לבד, כדי להימנע מקנסות מצד אח ולקבל החזרי מס מצד שני.

צריכים עזרה לגבי החזר מס רכישה? החזר מס מסיבה אחרת? רכשתם או מכרתם נכס נדלן לאחרונה ואתם לא בטוחים מה הדין לגבי החזר המס עבורו? נשמח לייצג אתכם ולייעץ לכם בתחום זה ולגביי כל סוגי החזרי המס הקיימים. כגון: החזר למשפחות חד הוריות, החזר מס בגין אובדן כושר עבודה, החזר מס חברות ועוד.

הצטרפו למשפחת הלקוחות שלנו הנהנים מטיפול מסור ושירות ללא תחרות. זה תוך כדי טיפול בעניינם על הצד הטוב ביותר במקצועיות ובמהירות עד להשגת התוצאות הטובות ביותר.

השאירו פרטים או צרו קשר עוד היום לקבלת מענה אישי ובחינת מצבכם הפיננסי בכל נוגע להחזרי מס. ניהול תיק עוסק פטור או עוסק מורשה, מס חברות ועוד.

נשמח לסייע לכם לגבי החזר על מס רכישה או מס שבח. סיוע בצורה מקצועית ורצינית לשביעות רצונכם המלא. תוך שמירה על פרטיות, שקיפות והסבר מלא על כל צעד שנדרש לבצע מול רשות המיסים לרבות איזה מסמכים תדרשו להשיג, מה עלות פתיחת התיק ועוד.

חייגו אלינו עכשיו או השאירו פרטים לחזרה מהירה ומתן ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות. בהצלחה.

דילוג לתוכן