בודקים ומקבלים - החזר מס צהל - זכותך

רוב האזרחים במדינה משרתים בצה"ל ומקדישים בין שנתיים לשלוש מחייהם במסגרת שירות חובה. בנוסף יש רבים העושים מילואים וקצינים החתומים קבע ומשרתים בצבא כמעין עבודה לכל דבר. עבור רבים ובעיקר משתחררים טריים החזר מס צהל הוא הדבר האחרון שמעניין אותם כרגע אך ייתכן והם מפסידים כסף שמגיע להם מהמדינה! אל תהיה בין הפראיירים שמוותרים על הכסף ובדוק אם מגיע לך החזר מס. צהל לא שומר את הכסף אצלו אלא רשות המס אחראית לכך ובאחריותך לדאוג לכך שהיא תחזיר לך את הכסף המגיע לך.

לא יודע איך לגשת לזה? אנחנו כאן בשבילך כמשרד רואי חשבון מוביל המטפל בכל סוגי החזרי המס הקיימים לרבות החזר מס למשוחררי צהל ומסיימי שירות לאומי.

הנה הקריטריונים וההטבות לקבלת החזר מס מצה"ל בגין סיבות שונות:

  • נקודות זיכוי מס – השתחררתם משירות החובה או סיימתם שירות לאומי אזרחי? אתם זכאים לנקודות זיכוי מס עבור 3 שנים או 36 חודשים לאחר השחרור! כל נקודת זיכוי למס שוויה 219 שקלים חדשים נכון לשנת 2020.
  • חיילים ששירתו 23 חודשים או יותר זכאים ל-2 נקודות זיכוי נוספות
  • חיילים ששירתו בין 12 ל-23 חודשים זכאים לנקודת זיכוי אחת נוספת
  • חיילות ששירתו 22 חודשים או יותר זכאיות ל-2 נקודת זיכוי מס נוספות
  • חיילות ששירתו בין 12 ל-22 חודשים זכאיות לנקודת זיכוי מס אחת נוספת

זכאי כל מי שהשתחרר משירו חובה בצה"ל, במשטרה או במשמר הגבול וכל מי שסיים להתנדב בשירות האזרחי לאומי.

כיצד ממששים החזר מס צהל

החזר מס צהל, החזר מס מילואים, החזר מס לנכי צה ל או החזר מס לחיילים משוחררים יכול להינתן עבור 6 שנים אחורה אך יש לממש אותו בעזרת טופס 101 ולמסור למעסיק הנוכחי שלכם במקום העבודה בו אתם מועסקים ועובדים.

לכך צריך לצרף את תעודת השחרור או סיום השירות שלכם.

עצמאים, עוסקים פטורים או מורשים צריך בנוסף למלא את כל הפרטים בדוח השנתי על גבי טפוס 1301.

החזר מס בנסיבות לימודים
החזר מס בנסיבות משפחתיות
החזר מס בנסיבות רפואיות
החזר מס בנסיבות תעסוקתיות

החזר מס מילואים ועוד

החזר מס צהל או החזר מס מילואים ניתנים על פי החוק רק למי שעמד בכל התנאים לקבלת החזר המס ומילא בקשה להחזר מס ושלח אותה לפקיד השומה אליו הוא משויך במשרדי המס. צריכים עזרה בכך? נשמח לעמוד לשירותכם ולרתום את כל הידע והניסיון הרב שלנו בתחום. חייגו כעת לקבלת ייעוץ אישי בהתאם למצבכם בין אם אתם חיילים משוחררים טריים, חיילי מילואי או מסיימי שירות לאומי אזרחי.

בודקים, מגישים ומקבלים - החזר מס לנכי צה ל – זכותך

החזר מס צהל או החזר מס לנכי צה ל היא קטגוריה נפרדת המזכה את העומדים בתנאים בה בהטבות מס נוספות. הנה כמה דברים שנכי צהל יכולים ליהנות מהם בנוסף על החזרי המס הרגילים:

  • חשבון מים – נכי צהל זכאים להטבות בחשבון המים
  • עמלות בנקים – נכי צהל מקבלים הנחות בבנק על עמלות
  • חשבון חשמל – נכי צהל זכאים להנחה בחשבון החשמל
  • העסקת עובד זר – נכי צהל זכאי להעסיק עובד זר לצורכי סיעוד וטיפול
  • מענק הבראה – כל נכה צהל זכאי למענק הבראת שנתי ממשרד הביטחון

הנה עוד שורה של הטבות הקשורות למס שנכי צהל זכאים להם:

  • פטור מתשלום מס הכנסה עבור נכי צהל בעלי נכות רפואית רשומה
  • ארנונה – נכי צהל זכאים להנחה בתשלום ארנונה במקום מגוריהם
  • נקודות זיכוי – עבור בן או בת זוג ללא הכנסה
  • אגרת רישום – לנכי צהל מגיע הנחה בתשלום אגרת רישום לנישואים ברבנות
  • מס רכישה – נכי צהל זכאים להנחה במיסי רכישה

כפי ששמתם לב נכי צהל זכאים ומקבלים שורה ארוכה של הטבות משתלמות בהחלט וחלכן חשוב מאוד לעבור כל הרשימה ולוודא שבאמת אתם מקבלים את ההטבות הללו במידה ואתם נכי צה"ל.

הטבות מס והחזרי מס, במיוחד החזר מס רכישה ואחרים יכולים להיות שווים לכם אלפי שקלים! החזר המס ניתן עבור שנים קודמות עד 6 שנים אחורה ואם עוד לא בדקתם את זכאותכם לקבלת החזר מס מהמדינה בגין נכות צהלית זה הזמן לעשות את זה אחת ולתמיד ולהתחיל ליהנות מהחזרי מס על בסיס חדשי קבוע!

החזר מס צהל החזרי מס זכותך
החזר מס צהל

החזר מס לחיילים משוחררים – בודקים זכאות ומחזירים לך את הכסף - זכותך

החזר מס צהל או החזר מס לחיילים משוחררים הוא החזר מס משתלם שכל חייל משוחרר יכול ליהנות ממנו בנוסף על מענק השחרור כמובן. חיילים משוחררים רוצים לטייל בחו"ל והחזר המס לא נמצא בראש מענייניהם אך במיוחד בשביל זה נוצר החוק המאפשר לכל אחד לקבל רטרואקטיבית את החזר המס עד 6 שנים לאחור! נצלו את החוק, תהיו חכמים ותארגנו לעצמכם עוד דמי כיס לטיול הגדול בחו"ל.

חשוב לדעת: חייל משוחרר אשר עבד במקום עבודה כלשהוא עד הגיוס לצה"ל רשאי לחזור למקום העבודה אחרי השחרור!

ידיעת פרטים אלה כמו אחרים הקשורים להטבות מס והחזיר מס לחיילים שווים כסף ויכולים לעזור לכל חייל או חיילת משוחררים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם האזרחי ומנסים להיכנס לשוק העבודה התחרותי.

החזר מס צהל - שאלות ותשובות

לא, חיילים משוחררים זכאים ליהנות משתי ההטבות ביחד ובנפרד. מענק העבודה על עבודה מועדפת מתקבל ללא קשר להחזר המס המגיע לכל חייל או חיילת משוחררים בצורה של נקודות זיכוי מס ועוד.

לא, לנכי צהל יש שורה ארוכה של הטבות מס וסיבות אחרות לקבלת החזר מס לעומת חיילים משוחררים, ביניהם הטבות מס על דיור, לימודים, נהיגה, מיסים ואגרות, השתתפות בלימודים אקדמאים עבור ילדי נכי צהל ועוד.

פנו אלינו עם כל שאלה בנושא החזר מס מהצבא, החזר מס עבור שירות בצה"ל או בשירות לאומי ונשמח לסייע לכם! השאירו שם וטלפון לחזרה מהירה ובדיקה ללא עלות לזכאות עבור החזר מס מכל סוג לרבות החזרי מס עבור שירות בצה"ל אך גם כל סוגי החזרי המס האחרים כמו: החזר מס בגין אובדן כושר עבודה, החזר מס בגין נכות רפואית או חלה קשה, החזר מס לשכירים או עצמאים, החזרי מס למשפחות חד הוריות ועוד! חייגו עכשיו, בהצלחה >>

היכנסו לאתר רשות המיסים וקראו בהרחבה מה עליכם לעשות ואלו מסמכים וטפסים עליכם למלא ולהגיש על מנת ליהנות מהחזרי המס ומהטבות המס המגיעות לחיילים משוחררים במלואן.

לחלופין ואם אינכם רוצים להתעסק בבירוקרטיה זאת יש באפשרותכם לפנות לגורם מקצועי כמו משרד רואי חשבון יועצי מס ולקבל את כל המידע בצורה מונגשת ומובנת וכן להגיש באמצעות אותו גורם מקצועי את הבקשה להחזר מס ולעדכן את הסטטוס שלכם בכל הרשויות הרלוונטיות לרבות במשרד מס הכנסה, בתעודת הזהות, ביטוח לאומי ועוד.

רשימת ההנחות, ההטבות והחזיר המס המגיעים לנכי צה"ל אורכה ומגוונת. חלק נכבד מהסעיפים והתנאים לזכאות נמצאים כאן בכתבה אך יש עוד רבים וניתן למצוא את כולם באתר רשות המיסים ובאתרים אחרים. צריכים עזרה באיתור הטבת מס או החסר מס המגיעים לכם? חייגו עכשיו לייעוץ אישי וטיפול במקרה שלכם עד לקבלת כל ההטבות והחזיר המס המגיעים לכם על פי חוק בהקדם האפשרי. הבדיקה ללא עלות!

משרדנו טיפל בהצלחה במאות לקוחות מרוצים ביניהם חיילים משוחררים רבים ונכי צה"ל שעדכנו את סטטוס המס שלהם ברשות המס דרכנו וזכו בהחזרי מס לאחר הגשת בקשה מטעמם בעזרתנו. פנו גם אתם לקבל את כל הזכויות השמורות לכם עד 6 שנים אחורה משנת המס הנוכחית.

חייגו כעת או השאירו פרטים באתר. גלשו באתר למידע נוסף על החזרי מס אחרים לאזרחים, חיילים, וחילות, חיילים בשירות סדיר, חיילים בקבע, קצינים, מילואימניקים, גמלאים, נכי צה"ל ועוד.

טיפול מהיר ומקצועי בכל בקשה, בדיקת זכאות להחזר מס ללא עלות ושירות ללא תחרות מהמובילים בתחום החזרי המס באזור המרכז. שירותים נוספים בתחום המס לשכירים, עצמאים וחברות.

בהצלחה! >>

דילוג לתוכן