אל תוותרו על החזר מס שבח!

עסקת נדל"ן היא בין העסקאות המשתלמות ביותר. אך לצד הרווח שניתן להשיג בכל עסקת נדל"ן יש להביא בחשבון את תשלום המס עליה. כמובן שכאשר אנו מרוויחים אין לנו בעיה לשלם מס. מס שבח משולם כאשר אנו מוכרים נכס במחיר גבוה יותר מזה בו קנינו אותו. מכאן ההגדרה של מס שבח. אז מה זה החזר מס שבח?

החזר מס שבח הוא אחד מהחזרי המס המשתלמים ביותר. שכן, עלות מכירת דירה היא עלות גבוהה מאוד ביחס לכל עסקה אחרת! אין ספק שאם הייתם יודעים על החזר מס שבח המגיע לכם לא הייתם חושבים פעמיים. הייתם משקיעים כמה דקות ובאים על שכרכם עם החזרים השווה עשרות אלפי שקלים.

מכרתם דירה או שעשיתם שיפוץ בנכס ב-6 השנים האחרונות? אתם חייבים לבדוק אולי מגיע לכם החזר מס שבח או החזר מס רכישה! השאירו פרטים או חייגו עכשיו לפרטים מלאים. אנו נחזור אליכם עם מידע רלוונטי וייעוץ אישי ראשוני ללא עלות וללא התחייבות ומתן הצעת מחיר לבחינת התיק וטיפול מלא בו מ-א' עד ת'. ועד שהכסף יעבור לחשבון הבנק שלכם! השאירו פרטים או צרו קשר עוד היום! >>

מתי מגיע לכם החזר מס שבח או מס רכישה

החזר מס שבח יכול להיות מגיע לכל מי שעשה עסקת נדל"ן ושילם עליה מס שבח או מס רכישה בסכומים גבוהים מדי. ניתן לבדוק אם מגיע לכם החזר מס רכישה או החזר מס שבח על רכישה. וכן, אם מגיע לכם החזר מס רכישה על קרקע בצורה מקוונת. כלומר באינטרנט באתר רשות המיסים ובמידה ויש יתרת זכות עבורכם על תשלום או תשלומים שביצעתם בעבר תהיו זכאים להחזרים.

החזר מס רכישה – זכותך – מובילים בתחום

במידה ומצאתם זכות לקבל החזר מס שבח או החזר מס רכישה תוכלו להגיש בקשה להחזר על ידי מילוי פרטים באתר. הכול נשמע פשוט על הנייר אך בפועל אין זה כך. בדרך כלל מתווכים ועורכי דין עושים את העסקה הלכה למעשה. אמנם בעל הנכס מעורב בקביעת המחיר וכדומה אך בכל הנוגע להחזר המס קשה להניח שמי שאינו בתחום יודע מה שיעורי המס הנהוגים. הוא לא בהכרח יודע מה אחוזי המס והאם התשלום שבוצע גבוה או נמוך מדי. בנוסף יש לקחת בחשבון שקיימים עוד אירועי מס במהלך השנה. בשקלול הנתונים צריך לדעת מתי להגיש את הבקשה על מנת להשיג את המקסימום באותה שנת מס.

החזר מס בנסיבות לימודים
החזר מס בנסיבות משפחתיות
החזר מס בנסיבות רפואיות
החזר מס בנסיבות תעסוקתיות

בדקו זכאותכם לקבלת החזרים עכשיו!

החזר מס שבח או החזר מס שבח על רכישה מתחלקים לשתי קטגוריות. עד 500 שקלים ומעל 500 שקלים. כאשר אם מגיע לכם החזר מס עד 500 שקלים ניתן פשוט להזין את פרטי חשבון הבנק של מי שביצע את העסקה בפועל. לאחר קליטת הנתונים על ידי רשות המס ובמידה ומגיע לכם ההחזר, תקבלו אותו ישירות לחשבון הבנק. במידה ויתרת הזכות המגיע לחכם מעסקת נדלן גבוהה מ-500 שקלים עליכם למלא טופס מיוחד ולהגיש אותו באופן ידני לסניף הבנק שלכם בו מנהל החשבון הרשום ברשות המס.

צריכים עזרה? חייגו אלינו וקבלו את כל העזרה שאתם צריכים במילוי הטפסים והבנת הנתונים.

החזר מס שבח החזרי מס זכותך
החזר מס שבח

החזר מס רכישה על קרקע

החזר מס שבח יכול להיות עבור מכירת דירה או בית. אך גם החזר מס רכישה על קרקע. שיעור מס הרכישה ומס השבח מתעדכן מדי פעם ורק לאחרונה חלה הקלה על מיסים אלו בשל מגפת הקורונה. זו הסיבה שמומלץ לכל מי שביצע עסקת נדלן ומגר דירה או קרקע לבדוק זכאות להחזר מס. כי מאוד ייתכן שבשל שינוי תקרת המס הוא זכאי להחזר מס!

בדקו זכאות להחזר מס שבח והחזר מס רכישה כיוון שזה שווה עשרות אלפי שקלים. אין שום סיבה לוותר על כך! פנו אל המומחים שלנו לקבלת ייעוץ מקצועי בתחום.

החזר מס שבח הוא לא עוד החזר מס קטן. כאשר מדובר בעסקת נדלן החזר מס שבח או החזר מס רכישה יכולים להיות שווים עשרות אלפי שקלים! אסור לכם לוותר על זכותכם לבדיקה או להחזר ובוודאי שלא לעשות משהו שאתם לא מתמצאים בו.

ניתן לקבל מידע באתר רשות המיסים וגם להגיש בקשה ידנית או מקוונת, למלא טפסים ולגשת לבנק אך לפני כן עדיף לקבל להתייעץ עם רואה חשבון או יועץ ס מוסמך שיכוון אתכם, ידריך אתכם ויסביר לכן מתי להגיד את הבקשה, באיזה אופן ועוד על מנת שלא תבצעו טעות שתעלה לכם הרבה כסף.

כשאנו מבצעים עסקת נדלן חשוב להיות מגובים על ידי אנשים מקצוע: מתווך, עורך דין ורואה חשבון. כל אחד יעשה את עבודתו ויבטיח לך מקצועיות, יושר והגינות וכך תהיה בטוח שאתה לא מבצע טעות ומשיג את המירב מאותה עסקת נדל"ן.

עדכונים בשיעורי המס יכולים להשפיע על גובה ההחזר ולכן גם אם עסקת הנדל"ן שביצעתם התקיימה לפני 6 שנים ייתכן ועדיין מגיע לך החזר מס שבח או החזר מס רכישה!

לסיכום

בדוק זכאות עכשיו, אין לך מה להפסיד, התשלום רק במידה ונמצא שמגיע לך החזר! השאר פרטים או חייג לייעוץ ראשוני ללא עלות עוד היום ולקבל מידע נוסף.

גלשו באתר לקבלת מידע על סוגי החזרי מס נוספים כמו החזר מס על פיטורים, החזר מס על אובדן כושר עבודה, החזרי מס למשפחות חד הוריות, החזרי מס ונקודות זיכוי מס להורים גרושים ועוד.

בדיקת זכאות להחזר מס ללא עלות וללא התחייבות, תשלום עלות קטנה רק במידה ונמצאתם זכאים! בקיצור אין לכם מה להפסיד רק להרוויח. זה הזמן להבטיח את החזר המס המגיע לכם. חייגו עכשיו! >> בהצלחה! >>

החזר מס שבח - שאלות ותשובות

כאשר אתם מבצעים עסקת נדלן ומוכרים נכס נדלני או קרקע במחיר גבוה יותר מזה שקניתם, עליכם לשלם מס שבח. החזר מס שבח מגיע לכם במצב בו שילמתם יותר מדי מס על המכירה. ולכן מגיע לכם החזר על ההפרש.

הבדל מהותי אחד בין מס שבח לבין מס רכישה הוא על הגדרת הנכס. מס שבח מוטל על מכירת דירה שהינה כבר בנויה לחלוטין. לעומת זאת מס רכישה יוטל על נכס או דירה גם אם טרם נסתיימה בנייתה.

אפשר לבדוק באתר רשות המיסים או בהגעה למשרד רשות המס. יש להזין נתונים ולבדוק מה מעודכן המחשבי רשות המיסים. כמובן שאין להסתמך רק על זה. יש פערים בעדכונים ולכן בחירה של איש מקצוע כמו רואה חשבון או יועץ מס לטיפול בעניין היא בחירה נבונה ועדיפה לכל הדעות מאשר לבדכם בחירה שיכולה להיות שווה לכם עשרות אלפי שקלים.

כן, אפשר לקבל החזר מס עד 6 שנים אחורה! מכרתם דירה או נכס נדלן בתקופה הזאת? אל תוותרו על זכותם לבדיקה מהירה. אל תוותרו על זכות לקבל החזרים במידה ומגיע לכם.

חייגו עכשיו לייעוץ מקצועי! >>

משרדנו מתמחה בטיפול יסודי ומקיף בכל סוגי המס. כגון, מס שבח ומס רכישה, החזר מס על לימודים, החזר מס לשכירים או לעצמאים, החזרי מס חברות ועוד.

באפשרותך להיעזר ברואה חשבון או יועץ מס. ניתן לבצע זאת לבד במידה ויש לך את כל הנתונים על עסקת הנדלן שביצעת. במידה והינך מכיר את החוק ואת שיעורי המס בפועל שיש לשלם על מנת לדעת האם שילמת יותר מדי ויש טעם בהגשת הבקשה או לא.

נשמח לסייע לך בכך. אנו מתמחים בהגשת בקשות להחזרי שבח ומס רכישה, החזרי מס על תרומות, החזרי מס על מחלה קשה או נכות וסעיפים דומים.

לא בטוח האם אתה עומד בתנאים להחזר מס? פנה אלינו ונבדוק זאת עבורך בקלות וללא עלות!

דילוג לתוכן