החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה? ייתכן ומגיע לך החזר מס משמעותי!

דווקא עבור שכירים המרוויחים הרבה יש מצבים בהם מגיע להם אפילו יותר החזרי מס מאחרים. מדרגות המס הן הדרגתיות וכאשר אתם מרוויחים מגורת גבוהה אתם משלמים מס לפי מדרגות אלה. אך במקרים בהם עבדתם במקום עבודה ששילם לכם הרבה ושילמתם מס רב עבור אותם חודשים, ולאחר מכן עזבתם את מקום העבודה מסיבה כזאת או אחרת ולא עבדתם בשאר החודשי השנה, למעשה בפועל שילמתם מס יתר עבור אותם חודשים שצריך היה להתחלק. כדאי שתבדקו את האפשרות לקבלת החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה. 

כלומר בפועל מגיע לכם החזר מס!

שכירים? בין אם פוטרתם או עזבתם את מקום העבודה מרצונכם ועבדתם רק כמה חודשים בתוך שנת המס ושילמתם מיסים רבים על חודשים אלה, אתם חייבים להגיש בקשה להחזר מס עבור אותם חודשים.

אזרחים רבים כלל לא מכירים את חוקי המס ואיך עובדת שיטת החזרי המס. כך נוצר מצב שרשות המס חייבת לכם כסף עבור חודשים שגבתה מכם מס על חשבון חודשים בהם לא עבדתם.

חושבים שאתם זכאים להחזר מס? מרווחים טוב? אולי מגיע לכם החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה? עומדים בקריטריונים בקבעה רשות המס? משרדנו בעל ניסיון רב בתחום החזרי המס מכל סוג. נשמח לתת לכם ייעוץ אישי ולעזור לכם להגיש את הבקשה או להגיש עבורכם כמייצגים את הבקשה להחזר מס לרשות המיסים. סיכוי ההצלחה שלנו מהגבוהים בתחום מהעבודה הפשוטה שאנו יודעים מראש האם אתם עומדים בתנאים והאם אכן מגיע לכם החזר מס על סמך נתוני העבודה והנתונים האישיים שלכם.

החזר מס בנסיבות לימודים
החזר מס בנסיבות משפחתיות
החזר מס בנסיבות רפואיות
החזר מס בנסיבות תעסוקתיות

למי מגיע החזר מס כשכיר

אנו משלמים מיסים כל החיים, בין אם כשכירים או כעצמאים. חבות המס שלנו משתנה בהתאם לגובה המשכורת אך על פי רוב היא מבוצעת באופן אוטומטי דרך המעסיק. בתלוש השכר החודשי אנו יכולים לראות בדיוק כמה מס שילמנו, כמה ירד לנו לביטוח בריאות, כמה הופרש לקרן הפנסיה שלנו ועוד. חשוב מאוד לכל שכיר לדעת איך לקרוא את תלוש השכר שלו. בתלוש מופיעים פרטים חשובים כמו כמות נקודות הזיכוי המגיע לעובד, ימי החופש הוא צבר ועוד.

כל אלה שווים כסף. שכירים רבים משאירים את זה למעסיק ולא טורחים להתמצא ולהבין בתלוש אך מדובר באלפי שקלים במצטבר כאשר הטבות מס והחזרי מס ניתן לקבל לא רק לעצמאים אלא גם לשכירים!

למעשה ניתן לקבל החזר מס עד 6 שנים אחורה לשכירים שעבדו במקום עבודה אחד או בכמה מקומות עבודה ובאופן לא רצוף במהלך אותן שנים, השתכרו אפילו משכורת גבוהה ולעשה שילמו יותר מדי מס ולכן מגיע להם החזר מס כמעט בוודאות.

החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה - להרוויח הרבה וגם ליהנות מהחזר מס

כמובן שכולנו מעדיפים להישאר במקום העבודה אך חשוב לזכור שככל שאתם מתקדמים בעבודה ומשכורתכם גדלה כך גם גובה המס שאתם משלמים גדל. עבור עצמאים, עוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות יש את הפריבילגיה לקזז הוצאות מול הכנסות ולשלם פחות מס אך שכירים לא משתתפים במשחק הזה ונאלצים לשלם את כמויות המס הקבועות בחוק לפי מדרגות המס בכל מקרה וללא קשר להוצאות שלהם מחוץ למקום העבודה.

נכון, עדיף להרוויח הרבה ולשלם הרבה מס אך שכירים כמו עצמאים יכולים להיות זכאים להחזר מס עבור שנים קודמות בהם לא עבדו רצוף כל השנה או עבור עבודה בכמה מקומות עבודה כשכירים ועוד.

מה ההבדל בין מענק עבודה לשכירים להחזר מס

עבור שכירים קיימת בנוסף אפשרות לקבל מענק עבודה מסיבה דומה עד שנתיים אחורה. החזר מס לעומת זאת אפשר לקבל עד 6 שנים אחורה. ייתכן ומגיע לכם גם מענק עבודה וגם החזר מס ובדיקה פשוטה יכולה לגלות זאת. שוק העבודה הדינמי יצר בשנים האחרונות הרבה מקרים מיוחדים בהם אנשים עובדים בכמה מקומות, עובדים הן כשכירים והן כעצמאים, נאלצים לא לעבוד תקופה ועוד.

רובנו מתרכזים במאמץ למצוא עבודה ולהישאר בה אך מוותרים על זכותנו להחזר מס מרשות המיסים מסיבות אלה ואחרות. בנוסף קיימות סיבות רבות בגללן ניתן לקבל החזר מס מסיבות אישיות וכדאי לבדוק זאת.

לא יודעים אם מגיע לכם החזר מס כשכירים? צרו קשר ונשמח לספק לכם תשובות לאחר בדיקה קצרה ובמקרה הצורך להגיש עבורכם בקשה לקבלת החזר מס מרשות המיסים ישירות לחשבון הבנק שלכם!

איך ליהנות מהחזר מס לשכירים

כפי שאנו משלמים מיסים כך גם מגיע לנו לקבל החזרי מיסים. המשוואה פשוטה ומדרגות המס לא שונות עבור שכירים ועצמאים פשוט עצמאים יכולים לגלם הפסדים המאזן הרווח והפסד ולהגיע לתקרות נמוכות יותר של חבות מס. עבור שכירים אין מרחב תמרון ואחוז המס נקבע בהתאם למה שרשום בתלוש. שכירים מהשורה משלמים מס בהתאם להכנסתם ולא מתעסקים בזה יותר מדי.

אך כאשר שכיר עוזב את עבודתו, חוזר לעבודה אחרת לאחר כמה חודשים או פותח תיק עצמאי בינתיים ומתחיל לשלם גם שם מיסים, אין ספק שהוא חייב לעשות תיאום מס ולבדוק את זכאותו להחזר מס מהמדינה.

על הנייר קל להבין זאת אך קשה לבצע. רשות המיסים עשתה לאחרונה צערים לקראת הפיכתה נגישה יותר והיא מאפשרת לנו לבצע מספר פעולות בצורה מקוונת און ליין באינטרנט, יחד עם זאת להגיש דו"ח שנתי עבור עצמאים או לבקש החזר מס בצורה מקוונת אף פעם לא מסתכם בזה ותמיד יש צורך להגיש את המסכמים פיזית במשרדי פקיד השומה אליו אתם משויכים או אם אתם שכירים למשרד המס הרלוונטי עבורכם.

החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה החזרי מס זכותך
החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה

החזר מס לשכירים בקלות ובמהירות

אנו כאן על מנת להקל עליכם ולהסביר לכם בדיוק כיצד יש לבצע את הגשת הבקשה להחזר מס לשכירים, לעצמאיים ולכל מי שזכאי להחזר מס מכל סיבה שהיא, בין אם אישית או מקצועית.

לסיכום, החזרי מס בסכומים של אלפי שקלים ויותר מגיעים לעשרות אלפי אזרחים בישראל. מרבית האנשים להם מגיע החזר מס או שאינם מודעים לכך או שאין להם כוח לטפל בזה והם דוחים את זה.

נכון, אין לכם תמיד זמן וסבלנות לטפל בזה מול רשות המס ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן! נדאג למלא את הטפסים, לשלוח אותם, לקבל אישור שהם נתקבלו, לעקוב אחר הבקשה שלכם ואם יש צורך לשבת מול פקיד השומה ולקבל בסופו של דבר אישור, זיכוי והחזר.

משרדנו מטפל בכל סוגי החזרי המס הקיימים לרבות החזר מס לשכירים, החזר מס לעצמאים ומגוון רחב של החזרי מס מסיבות אישיות וסוציאליות כמו החזר בגין אובדן כושר עבודה, החזר מס למשפחה חד הורית, החזר מס לעולים חדשים ועוד.

אל תוותרו על זכותכם להחזר מס! פנו אלינו עוד היום ונשמח להעניק לכם ייעוץ מוביל בתחום הנסמך על הצלחות עבר עם אלפי לקוחות מרוצים שכבר קיבלו את החזר המס שלהם ישירות לחשבון הבנק שלהם.

עוד משהו מעניין על: החזר מס לשכירים באופן עצמאי, החזר מס בגין הוצאות לשכירים, החזר מס לשכירים בגין עבודה מהבית

כל מה שצריך לדעת על החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה

החזר מס לימודים אקדמיים – תרכשו ידע ותקבלו כסף מהמדינה

החזר מס לימודים אקדמיים – תרכשו ידע ותקבלו כסף מהמדינה

מרבית האנשים שמתחילים ללמוד לימודים כאלה ואחרים, לא עושים את זה על מנת לקבל כסף מהמדינה. מרבית האנשים מתחילים את...

החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה - שאלות ותשובות

אלפי אזרחים זכאים לקבל החזר מס מהמדינה מסיבות שונות. שכירים רבים, גם כאלה שהרוויחו הרבה במקום עבודתם הקודם ופוטרו או עזבו מרצונם, זכאים לקיזוז מס מול החודשים בהם ישבו בבית ולא עבדו אך שילמו הרבה מס על החודשים בהם עבדו. אנו נדאג למלא את הבקשה ולהגדיל את הסיכוי שלכם לקבל את מלוא סכום החזר המס.

לא. גם שכירים זכאים להחזר מס במידה ועבדו כשכירים במקום עבודה אחת או יותר למשך תקופה של כמה חודשים בלבד. למעשה אם עבדתם במקום עבודה כשכירים והרווחתם מעל הממוצע אתם זכאים ליותר החזר מס כיוון שבחודשים בהם הועסקתם כשכירים במקום העבודה שילמתם מס לפי מדרגת מס גבוהה וסכומים אלה צריכים להיפרס על פני שנה שלמה במידה ולא עבדתם בשאר חודשי השנה כך שמגיע לכם החזר מס משמעותי!

מכיוון שניתן לקבל החזר מס עד 6 אחורה אפשר להגיע לאלפי שקלים של החזר מס סך הכול! עשו חשבון פשוט ובדקו כמה מגיע לכם דרך סימולציית רשות המיסים או בבדיקה פרטית בהתאם לתלושי השכר שיש ברשותכם ומסמכים נוספים. לקוחות רבים כבר קיבלו את כספם לאחר בדיקת זכאות פשוטה. אל תוותרו על סכומי כסף אלה המגיעים לכם.

כל שכיר או עצמאי מוזמן ללכת לרשות המס ולפתוח בקשה להחזר מס. את התהליך ניתן להתחיל האינטרנט אך יש לצרף את כל האסמכתאות המתאימות. אי עמידה בתנאי ההחזר או טעות במילוי הטופס עלולים לפסול אתכם מאישור ההחזר. לכן אנו ממליצים להיעזר באיש מקצוע מנוסה שייתן לכם לכל הפחות טיפים וייקצר עבורכם את הדרך לקבלת ההחזר בסופו של דבר ואף ישיג עבורכם סכום גבוה יותר במידה ויבוצע תיאום מס שנתי בהתאם להכנסות ולהוצאות שלכם באותה שנה במקביל.

אנו מטפלים בכל סוגי החזרי המס לשכירים, עצמאים וחברות! מוזמנים להשאיר פרטים עוד היום ולהתחיל בתהליך המהיר לקבלת הכסף המגיע לכם ישירות לחשבון הבנק שלכם עוד היום בקלות ובמהירות. אנו מטפלים בכל ענייני המס הפשוטים והמסובכים כאחד לרבות החזר מס לשכירים ועצמאיים ועוזרים לכולם כמיטב יכולתנו.

נשמח לטפל בפנייתך בהקדם ולעזור לכם כמו לאלפי לקוחות מרוצים שכבר קיבלו טיפול מסור ומקצועי מאתנו. רוצים לקבל החזר מס בצורה פשוטה ומהירה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם ייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות וללא התחייבות. בהצלחה!

דילוג לתוכן