החזר מס הכנסה - זכותך!

עשרות אלפי ישראלים זכאים לקבל החזר מס מהמדינה מסיבות שונות. הסיבות בגינן מגיע לאזרחים החזר מס הכנסה משתנות ומכילות סיבות מקצועיות, רפואיות, אישיות ועוד. החזר מס הכנסה מגיעי לכל אזרח שעבד במהלך 6 השנים האחרונות. החזרים יכולים להצטבר לאלפי שקלים מדי שנה!

רוצים לדעת האם גם לכם מגיע החדר מס מסיבה כל שהיא? חייגו עכשיו. אנו נשמח לתת לכם ייעוץ אישי ומקצועי ראשוני ללא עלות. בדיקת זכאות חינם לאיתור החזר המס המגיע לכם!

החזר מס הכנסה בקלות ובמהירות – זכותך – מובילים בתחום החזרי המס בישראל

לא רבים מודעים לזכויותיהם לקבל החזר מס הכנסה מהמדינה. רשות המס אינה מסתירה זאת כלל וכלל. רשות המס תשמח להחזיר לכם כסף המגיע לכם בגין כל סיבה שהיא המזכה אתכם בהחזר המס. משרדנו מטפל באלפי תיקי מס כל שנה. אנו עוזרים לאזרחים שלא מבינים בתחום לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט, החזר מס הכנסה לשכירים, לעצמאים ועוד.

בדקו עוד היום האם מגיע לכם החזר מס מס הכנסה! אולי תגלו שאתם זכאים לסכום של כמה אלפי שקלים רטרואקטיבית על שנים קודמות. שנים שבהן עבדתם עבודה חלקית, פוטרתם, יצאתם לחל"ת ועוד.

החזר מס בנסיבות לימודים
החזר מס בנסיבות משפחתיות
החזר מס בנסיבות רפואיות
החזר מס בנסיבות תעסוקתיות

למי מגיע החזר מס הכנסה באינטרנט?

החזר מס הכנסה יכול להינתן לכל סוגי האזרחים שנוטלים חלק במשק העבודה. החזר מס הכנסה באינטרנט אפשר לבצע בקלות יחסית. אך עדיין עדיף לעשות זאת בעזרת גורם מקצועי שכן הקלות הטכנית היחסית אינה העיקר כאן. אלא המקצועיות שבהגשת הבקשה לקבלת החזר מס ומילוי לקוי שלה יכול לגרום לה להידחות או להתעכב.

האם מגיע החזר מס הכנסה לשכירים בלבד?

בהחלט לא. החזר מס הכנסה ניתן גם לשכירים וגם לעצמאים מסיבות שונות. אמנם החזר נפוץ ונהוג יותר לשכירים אך גם עצמאים זכאים לו בתנאים שונים. יחד עם זאת החזר מס הכנסה לשכירים הוא החזר המס הנפוץ ביותר. שכן, הוא פשוט להבנה ולגביה. כיצד זה עובד?

כל שכיר משלם מדי חודש מס הכנסה דרך המעסיק שלו. ניתן לראות את שיעורי המס ששולמו בתלוש השכר. עובד שעבד שנה שלמה ורצופה ושילם כל חודש מס, לא יהיה זכאי להחזר מס בגין סיבה זו. בכל זאת ייתכן ומגיע לו החזר מס מסיבות אחרות. לעומת זאת עובד שכיר שעבד רק כמה חודשים בשנה, שילם מס על חודשים אלה אך בשאר חודשי השנה כלל לא עבד ולא שילם מס. מכיוון ששיטת חישוב המס בישראל מבוססת על חישוב שנתי. אפשר לומר שבחודשים בהם עבד אותו עובד הוא שילם יותר ממה שהיה צריך. כי בחישוב ממוצע יחד עם החודשים בהם לא עבד תקרת המס ששילם גבוהה מדי. ולכן מגיע לו החזר מס!

כמה החזר מס מס הכנסה מגיע לי?

גובה החזר מס הכנסה נגזר ממדרגת המס בה אתה נמצא. כמו כן, ממספר החודשים עבורם מגיע לך החזר מס ועוד. בעיקרון החזר מס מס הכנסה יכול להגיע לאלפי שקלים. זה מכיוון שהוא מגיע לאזרחים עד 6 שנים לאחור כלומר עבור כל שנת מס בנפרד!

בדקו את זכאותכם לקבל החזר מס מהמדינה. עד שש שנים אחורה בקלות ובמהירות וללא עלות!

ייתכן ומגיע לכם כסף רב בדמות של החזר מס מהמדינה שאתם לא מודעים אליו! מומלץ לבצע את הבדיקה ואת הגשת הבקשה לקבלת החזר מס אך ורק דרך גורם מקצועי שמכיר את כל הפינות בחוק ויכול לעזור לכם להגיש בקשה מסודרת וכזאת שפקיד השומה יהיה חייב לאשר במידה ואתם עומדים בכל הקריטריונים לקבלת החזר המס!

החזר מס הכנסה – קבלו החזר מס מהמדינה עד 6 שנים אחורה!

זכותך! מתמחה בהגשת בקשות להחזר מס עבור שכירים, עצמאים, חברות, משפחות חד הוריות, אזרחים שפוטרו או התפטרו או כאלה שאיבדו כושר עבודה, בעלי מוגבלויות או לוקים במחלה קשה וכל מקרה אחר.

לא רבים מודעים לזכויות המס שלהם. בואו לבדוק את הסטטוס שלכם מול רשות המס ואולי תגלו שמגיע לכם החזר מס עבור שנים קודמות בהן עבדתם בכמה מקומות עבודה, הפסקתם עבודה, השכר שלכם השתנה ועוד מגוון סיבות המתאימות לקבלת החזר מס מהמדינה!

לסיכום, יש סיכוי רב שמחכה לכם החזר מס בסכום לא מבוטל ברשות המס. יש דרך קצרה ויעיל לקבל החזר מס זה! דברו אתנו, התקשרו או השאירו פרטים ונשמח לתת לכם את כל המידע הרלוונטי עבורכם ולעזור לכם להשיג את החזר המס הזה בקלות ובמהירות האפשרית!

החזרי מס מגיעים לכל מי שעבד לפחות כמה חודשים בשנה ובמהלך שש השנים האחרונות. בנוסף לכך ייתכן ומגיעות לכך נקודות זיכוי מס עבור ילדים או עבור מצב רפואי או משפחתי ועוד. אנו מטפלים בכל סוגי החזרי המס, הטבות מס, זיכויי מס וכדומה. נשמח לברר עבורך האם מגיע לך החזר מס מהמדינה ולעזור לך להגיש את הבקשה ולהשיג את הכסף בקלות ובמהירות בעלות מזערית ורק במקרה של הצלחה!

החזר מס הכנסה החזרי מס זכותך
החזר מס הכנסה

חייג עכשיו למתן ייעוץ פרטני ראשוני ללא עלות וללא התחייבות!

משרדנו מטפל בכל סוגי הבקשות להחזר מס ומעניק את כל שירותי מס האחרים הדרושים לשכירים, עצמאים, עוסקים פטורים, עוסקים מורשים, חברות ועוד. בדקו את זכאותכם עוד היום ללא עלות! השאירו פרטים לחזרה או חייגו עכשיו לקבלת מענה מקצועי.

גלשו עוד באתר למידע נוסף על החזר מס מסוגים שונים, לקרוא ולקבל טיפים ומידע חשוב עבור החזרי מס מסיבות שונות: רפואיות, אישיות, מקצועיות ועוד >>

כל מה שצריך לדעת על החזר מס הכנסה

פטור ממס – אם גם אתם לא מצליחים לעקוב אחרי הורדות המס שלכם, הגעתם למקום הנכון. עושים לכם סדר בכל הבלאגן!

פטור ממס – אם גם אתם לא מצליחים לעקוב אחרי הורדות המס שלכם, הגעתם למקום הנכון. עושים לכם סדר בכל הבלאגן!

לא מעט אנשים בישראל זכאים לקבל החזרי מיסים על סך אלפי שקלים ללא ידיעתם. ישנם אף רבים שזכאים לקבל פטור...

הטבות מס לגרושים – בטוחים שגם אתם זכאים לקבל החזרי מס משלל סיבות? חשוב שתכירו היטב את הדרך לבדוק זאת

הטבות מס לגרושים – בטוחים שגם אתם זכאים לקבל החזרי מס משלל סיבות? חשוב שתכירו היטב את הדרך לבדוק זאת

רוצים לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרי מס על סך אלפי שקלים? כל שאתם נדרשים לעשות זה להקליד את מספר תעודת...

קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה – כל הזכאים לנקודות זיכוי צריכים לבדוק את זכאותם לקבל החזרי מס הכנסה!

קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה – כל הזכאים לנקודות זיכוי צריכים לבדוק את זכאותם לקבל החזרי מס הכנסה!

לא מעט אנשים כיום נמצאים זכאים לקבל החזרי מס על סך אלפי שקלים. אם גם אתם רוצים לבדוק את זכאותכם,...

תוך כמה זמן מקבלים החזר מס הכנסה – הכירו את כל השינויים החיוביים בהליך בדיקת הזכאות וקבלת החזרי מס ישירות לחשבון הבנק

תוך כמה זמן מקבלים החזר מס הכנסה – הכירו את כל השינויים החיוביים בהליך בדיקת הזכאות וקבלת החזרי מס ישירות לחשבון הבנק

לא מעט אנשים כיום נמצאים זכאים לקבלת החזרי מס שנוכו ממשכורתם שלא לצורך. אם גם אתם חושבים שגובה המיסים שאתם...

עיכוב החזר מס הכנסה – אל תתמהמהו עם בדיקת זכאותכם, ישנה אפשרות לקבל החזרים עד שש שנים מתום שנת המס בה חלה הטעות!

עיכוב החזר מס הכנסה – אל תתמהמהו עם בדיקת זכאותכם, ישנה אפשרות לקבל החזרים עד שש שנים מתום שנת המס בה חלה הטעות!

גם לכם מגיעים החזרי מס עבור ניכויי מיסים גבוהים מידי? אספנו עבורכם את כל הדגשים החשבים ביותר שאתם חייבים להכיר...

מס הכנסה לשכירים – שכירים רבים זכאים להחזרי מס של אלפי שקלים, כך תבדקו אם גם לכם מגיע!

מס הכנסה לשכירים – שכירים רבים זכאים להחזרי מס של אלפי שקלים, כך תבדקו אם גם לכם מגיע!

לא מעט שכירים ועצמאים משלמים מיסים גבוהים יותר מאלה שהם אמורים לשלם. ישנן לא מעט סיבות לפער בין ניכויי המס...

החזר מס לנכה או עיוור

החזר מס לנכה או עיוור

במדינת ישראל יש מספר הטבות והחזרי מס המגיעים לחולים במחלה קשה, בעלי מוגבלות, נכים ועיוורים. החזר מס לנכה או עיוור...

החזר מס לחולים בסרטן

החזר מס לחולים בסרטן

מחלת הסרטן היא מחלה קשה המצריכה כוחות פיזיים ונפשיים גדולים. הטיפול במחלה השתפר בשנים האחרונות וניתן לטפל בסרטן בשלבים שונים...

החזר מס הכנסה - שאלות ותשובות

כל אזרח בישראל המשתתף בשוק העבודה יכול להיות זכאי לקבלת החזר מס עבורו ועבור ילדיו או קרובי משפחתו האחרים במידה והחזר המס מגיע לו בהתאם לקריטריונים הברורים הקבועים בפקודת מס ההכנסה.

לא, החזר מס נפוץ מאוד בקרב שכירים אך גם עצמאים וחברות יכולים ליהנות מהחזרי מס מסיבות שונות הקשורות למשך העבודה, סכום תשלום המס הקודם והנוכחי, סטטוס המס בו הם נמצאים ברשות המס ומגוון סיבות שונות הקשורות לעסק או למצבם האישי, הרפואי ועוד. פנו אלי ולפרטים נוספים בנושא!

החזר מס יכול להצטבר לסכום חד פעמי או קבוע של אלפי שקלים בשנה! מכיוון שהחזרי מס אפשר לקבל עד 6 שנים אחורה סכום זה יכול להיות אף כפול ומשולש שכן הוא מחושב עבור כל שנה בנפרד ונצבר עבור כל השנים בהן מגיע לכם החזר מס. חייגו עכשיו לבדיקת זכאות ללא עלות! >>

אפשר לברר פרטים על החזר מס באתר רשות המיסים וכן לפתוח בקשה להחזר מס. יחד עם זאת יש צורך להבין מה אתם עושים, איזו קטגוריה לבחור, אלו מסמכים לצרף ועוד. בעבודה רגישה מסוג זה בה מעורב סכום כסף לא קטן רצוי ועדיף לנהל את הבקשה דרך רואה חשבון או יועץ מס מוסמך מנוסה בתחום שיהפוך את התהליך פשוט ומהיר יותר ויגדיל את אחוזי הצלחה לקבל הכסף בהקדם.

בדיקת הזכאות היא ללא עלות! משרדנו יגיש עבורכם בדיקה לזכאות עבור החזר מס מכל סוג ללא עלות ורק במידה ותימצאו זכאים ייגבה מכם כסף כעמלה קטנה ורק במקרה של קבלת ההחזר במלואו!

ניתן להגיש בקשה להחזר מס לרשות המס דרך הדואר, דרך האינטרנט או בהגעה למשרד רשות המס במידה והם פתוחים לקבלת קהל. בכל מקרה יש לצרף מסמכים ולמלא טפסים ולהגיש אותן פיזית. את כל אלה ועוד אנו מבצעים עבורך וחוסכים לך זמן וכסף בטיפול בבקשה ועושים זאת בצורה מסודרת ומקצועית ללא טעויות אשר עלולות להיגרם בהגשה לא מקצועית דבר שיעכב את אישור הבקשה או יביא לפסילתה.

מוזמנים ליצור קשר עכשיו לקבלת פרטים נוספים ומתן הצעת מחיר מפורטת על כל שירותי המס הקיימים לשכירים, עצמאים וחברות, לרבות החזרי מס לכל סוגי האוכלוסייה בגין כל סיבה שהיא. למשרדנו מאות לקוחות מרוצים וניסיון רק בהגשת כל סוגי הבקשות להחזר מס מכל סיבה.

פנו אלינו עוד היום ואל תפספסו את ההזדמנות ליהנות מהחזר המס המגיע לכם! חייגו עכשיו! >>

דילוג לתוכן