הטבות לילדים בחינוך מיוחד – לא מצליחים לעקוב אחרי ניכויי המס? כך תעשו סדר בניכויי כל שש השנים האחרונות!

הורים רבים לילדים הנדרשים לחינוך מיוחד זכאים לקבל הטבות מס ללא ידיעתם. רשות המיסים מכירה בקשיים הכרוכים בגידול ילדים בעלי צרכים מיוחדים הנדרשים לחינוך מיוחד ומעניקה נקודות זיכוי להורים רבים בישראל. הטבות לילדים בחינוך מיוחד לא אחת גורמות לפערי מיסים משמעותיים המזכים רבים בקבלת החזרי מס. חברת החזרי מס זכותך מסייעת להורים רבים לקבל את כל החזרי המס המגיעים להם בגין אי ידיעת כל זכויותיהם ומיצויים עד תום. אם גם אתם לא עוקבים אחרי ניכויי המס שלכם ואין לכם מושג אם אתם זכאים לנקודות זיכוי כלשהן, המאמר הבא ישפוך עבורכם לא מעט אור על כל הקשור לניכויי המס החודשיים.

חברת החזרי מס זכותך המסייעת לאנשים רבים להתמודד מול רשות המיסים ולקבל אלפי שקלים החזרי מס, מסבירה שישנם אנשים רבים בישראל שזכאים לקבל אלפי ואף עשרות אלפי שקלים החזרים כלל ללא ידיעתם. ריכזנו עבורכם את כל המידע החיוני שיוכל לשמש אתכם בכל הקשור למעקב אחרי ניכויי המס החודשיים שלכם, בבדיקת תשלומי המיסים מספר שנים אחורה ובקבלת כל התנאים  המגיעים לכם. השלב הראשון הוא בדיקת הזכאות לקבל החזרי מס.

הטבות לילדים בחינוך מיוחד – רשויות המס מכירות בקשיים הרבים בגידול ילדים עם צרכים מיוחדים ומעניקות הנחה להורים

הטבות לילדים בחינוך מיוחד לא תמיד מנוצלות עד תומם, מה שאומר שההורים משלמים מיסים גבוהים יותר מאלה שהם צריכים לשלם (בהתחשב בהטבה המגיעה להם) ולכן הם נמצאים זכאים לקבל החזרי מס. איך בודקים את זה? בעזרת בדיקה אינטרנטית פשוטה ומהירה. חברת החזרי מס זכותך מסבירה שעד לפני מספר שנים לא רבות הליך בדיקת הזכאות לקבלת החזרי מס כלל שלבים רבים, המתנה ממושכת ולא מעט טפסים שנדרש למלא ולצרף. הליך מורכב זה גרם לאנשים רבים לוותר על התענוג ובכך בעצם לוותר גם על כל כספי ההחזרים המגיעים להם. כיום, הליך הבדיקה הפך פשוט ומהיר במיוחד כך שמה שאתם צריכים לעשות זה למלא את מספר תעודת הזהות שלכם ולבדוק האם שילמתם מיסים גבוהים מאלה שהייתם אמורים לשלם.

בדיקת הזכאות אמורה להיות פשוטה אך מומחי החזרי מס זכותך מסבירים שלא אחת אנשים טועים בהקלדה או במילוי כל הפרטים הנדרשים. טעויות הקלדה, צירוף מסמכים שאינם נצרכים או לחילופין החסרת מסמכים נדרשים יביאו לעיכובים ובעיות מיותרות. לכן, על מנת שתצליחו להימנע מכך, החזרי מס זכותך מדגישים להקפיד למלא את כל הנדרש ולצרף אך ורק את המסמכים הרלוונטיים.

הורים רבים לילדים עם צרכים מיוחדים לא נהנים מהטבות לילדים בחינוך מיוחד – כך תבדקו שאתם באמת מקבלים את כל המגיע לכם

מדוע יש כל כך הרבה עובדים בישראל שמשלמים מיסים גבוהים מידי? ישנן סיבות רבות וכעת נציג את העיקריות שבהן. תחילה חשוב להבין את השיטה בעזרת רשות המיסים מחשבת את ניכוי המס של כל עובד. בשונה ממה שאתן חושבים, השכר החודשי אינו משפיע באופן ישיר על ניכויי המס שלכם. המיסים מחושבים על בסיס סך ההכנסה של כל שנת העבודה. רשויות המס מחשבים את סך ההכנסה של כל השנה לכל עובד ובהתאם לחישוב זה יודעים כמה מיסים הוא צריך לשלם. איך יודעים כמה כל עובד ירוויח במהלך כל חודשי העבודה באותה שנה? פשוט מכפילים את ההכנסה החודשית ב 12 חודשי עבודה שנתיים. בעזרת חישוב פשוט זה רשות המס יודעת להעריך כמה כל עובד במשק אמור להרוויח במהלך השנה ולפי זה היא יודעת כמה לגבות ממנו מידי חודש. אם מחשבים לפי שכר שנתי למה גובים מהשכר החודשי אתם שואלים?

חברת החזרי מס זכותך מסבירה שהמניע לכך הוא הקלה על משקי הבית הממוצעים בישראל. רשויות המס יוצאות מנקודת הנחה שתשלום מס חד שנתי על סך כל הסכום כולו עלול להקשות על אנשים רבים לעמוד בו ולכן הן מחלקות את החוב השנתי ל 12 תשלומים חודשיים. שיטת חישוב זו גוררת לא מעט בעיות ויוצרת פערי מס לעובדים רבים שנמצאים זכאים לקבל החזרי מס על זך אלפי שקלים. לאחר שהבנתם את שיטת החישוב, חשוב שתכירו את אחת הסיבות המרכזיות לכך שרבים מקבלים החזרי מס.

אחת הסיבות המרכזיות לפערי מס – נקודות זיכוי לא ממומשות!

כפי שהזכרנו לעיל, הטבות לילדים בחינוך מיוחד מזכות את הורי התלמיד בהנחות בתשלומי המס. הטבות לילדים בחינוך מיוחד, מגורים באזורי פריפריה, הטבות להורים בחינוך מיוחד, הטבות לבעלי בעיות בריאותיות שונות ועוד מאפשרות לעובדים רבים במשק ליהנות מהנחות משמעותיות של אלפי שקלים מידי שנה. נקודות זכות אלה מוענקות ללא מעט עובדים שלא מודעים לכך או שלא בודקים אם הם באמת קיבלו את שמגיע להם, מה שפעמים רבות גורר פערי מס המוחזרים בדיעבד. כלל נקודות ההטבה, לרבות הטבות לילדים בחינוך מיוחד, מגורים באזורי פריפריה או נכות פיזית הפוגעת בכושר העבודה מאפשרות לכל עובד שלא עשה בהן שימוש, ליהנות מהחזרי מס על סך כל ההפרשים שהוא יכל לחסוך לו היה משתמש בהנחות המגיעות לו. הורים רבים לילדים עם צרכים מיוחדים כלל לא מודעים להטבות המס המגיעות להם ורק לאחר שנים של תשלומי מיסים גבוהים הם מגלים שיכלו לחסוך לא מעט כסף בתשלום מופחת.

הטבות לילדים בחינוך מיוחד ניתנות לכל הורה לילד עם צרכים מיוחדים כך שאם גם אתם נכללים בכך, חשוב שתבדקו שאתם מקבלים את מלוא ההטבות המגיעות לכם. חברת החזרי מס זכותך סייעה ללא מעט הורים לקבל הטבות לילדים בחינוך מיוחד, גם בדוגמת החזרים בגין אי הכרה באופי ההטבה. אז כמה זמן אחורה תוכלו לקבל את החזרי המס שלכם?

הטבות לילדים בחינוך מיוחד
הטבות לילדים בחינוך מיוחד

תוכלו לקבל את כל המגיע לכם רטרואקטיבית – עד שש שנים אחורה ובתוספת ריבית שנתית!

גם אתם זכאים לקבל הטבות לילדים בחינוך מיוחד ולא קיבלתם אותן לאורך השנים? תוכלו לקבל החזרי מס על שש שנים אחורה. מומחי החזרי מס זכותך מסבירים שהטבות לילדים בחינוך מיוחד או הטבות להורים בחינוך מיוחד ניתן לקבל עד שש שנים רטרואקטיבית, מה שמזכה רבים בקבלת עשרות אלפי שקלים החזרי מס. מעבר לאפשרות לקבל הטבות לילדים בחינוך מיוחד רטרואקטיבית, חשוב שתדעו שעל כל שנה שהכסף שלכם היה אצל רשויות המס שלא כהוגן, אתם זכאים לקבל תוספת בת 4% על סך כל הסכום המגיע לכם. אז לפני שאתם מתחילים את כל שלבי הליך החזרי המס, חשוב לוודא שחשבון הבנק העדכני שלכם מעודכן אצל רשות המיסים, כי כל המגיע לכם יועבר ישירות לחשבון הבנק המופיע שם. גם החזר מס למובטלים מזכה רבים בקבלת אלפי שקלים החזר. החזר מס למובטלים מאפשר לרבים ששילמו מיסים גבוהים כאילו עבדו במהלך כל השנה, לקבל את כל פערי המס לאחר חישוב מדוייק של סך המשכורת השנתית שלהם. מומחי החזרי מס זכותך, ישמחו לעמוד לשירותכם לכל צורך.

עוד משהו מעניין על: החזרי מס לעצמאיים, כמה אחוזים לוקחים על החזרי מס

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן