החזר מס מזונות – ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב שתכירו על תשלומי המס החודשיים שלכם!

משלמים מיסים? השורות הבאות יוכלו לחסוך לכם אלפי ואף עשרות אלפי שקלים. עובדים רבים בישראל משלמים מיסים גבוהים מאלה שהם אמורים לשלם על בסיס משכורתם. חברת זכותך מלווה עובדים רבים בהליך קבלת החזרי מס ומסבירה שישנם רבים שזכאים לקבל החזרים על סך אלפי שקלים ללא ידיעתם כלל. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הסיבות המרכזיות בגינן עובדים רבים כיום נמצאים זכאים לקבלת החזר מס מזונות, החזר מס ועדת טרכטנברג, החזר מס ועדת אבחון או החזרי מס מעוד סיבות רבות נוספת. מעבר לכך, נגע בשינוי הגדול בהליך בדיקת הזכאות. הליך הבדיקה עבר שינוי של ממש כך שכיום אתם יכולים להשלים את כל שלבי הבדיקה תוך מספר דקות בודדות וללא צורך ביציאה מהבית. אז לפני שאתם מוותרים על אלפי שקלים החזרים מחשש להליכים מורכבים, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

איל בודקים זכאות? בעזרת בדיקה אינטרנטית פשוטה ומהירה שניתן לבצע באופן עצמאי מכל מקום ובכל זמן

נתחיל בבדיקת זכאות לקבלת החזר מס מזונות. חברת זכותך מסבירה לכל לקוחותיה כי הליך הבדיקה עבר שינוי משמעותי. עד לפני מספר שנים לא רבות, כלל העובדים שרצו לבדוק את זכאותם לקבלת החזר מס מזונות, החזר מס ועדת טרכטנברג, החזר מס ועדת אבחון או החזרי מס מכל סיבה אחרת, נדרשו להתמודד עם שלבים רבים ומייגעים. מעבר לטפסים הרבים שהיו צריכים להמציא, הליך הבדיקה עצמו כלל בירוקרטיה מורכבת ועמידה בתורים בלתי נגמרים במשרדים ממשלתיים. אך חברת זכותך מדגישה כי כיום ניתן להשלים את כל הליך בדיקת זכאות להחזר מס מזונות תוך מספר דקות בודדות ברשת. הבדיקה נעשית בקלות רבה על ידי הקשת מספר תעודת זהות בלבד. לכן, לפני שאתם מוותרים על כל ההחזרים המגיעים לכם מחשש להליך ארוך ומורכב, נסו את הבדיקה האינטרנטית.

אז למה רבים נמצאים זכאים לקבלת החזרים של אלפי שקלים? הכירו את הסיבות המרכזיות

כעת, נגע בסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים נמצאים זכאים לקבלת החזר מס מזונות. חברת זכותך מסבירה מדוע ישנם עובדים רבים במשק שמשלמים דרך קבע מיסים גבוהים מאלה שהם אמורים לשלם. הסיבות המרכזיות הן:

  • ניכוי מס על פי הערכה בלבד

חשוב להקדים ולומר כי המיסים שאתם משלמים מידי חודש אינן מחושבים על בסיס השכר החודשי, אלא על בסיס השכר השנתי. איך מחשבים? רשות המיסים מעריכה כמה כל עובד ירוויח במהלך שנת העבודה, מחשבת את סך תשלומי המיסים שהוא יידרש לשלם ומחלקת את החוב ל 12 תשלומים חודשיים. איך מעריכים כמה כל עובד ירוויח בכל שנה? על בסיס השכר החודשי. רשות המיסים מכפילה את השכר החודשי בסך חודשי העבודה ומגיעה לשכר שנתי. לדוגמא עובד שמרוויח 10,000 שקלים מידי חודש, צפוי להרוויח כ 120,000 שקלים מידי שנה. הערכה זו אמנם מבוססת, אך פעמים רבות אינה מדויקת. ישנם עובדים רבים שלא משלימים את כל חודשי העבודה משלל סיבות, ישנם מעסיקים רבים שלא שמקטינים את המשרה לכל עובדיהם ועוד. מצבים אלה יובילו לפגיעה בשכר השנתי, מה שיגרור פער בתשלומי המיסים ויזכה רבים בקבלת החזרים.

  • נקודות זיכוי שאינן ממומשות

חברת זכותך נוגעת בסיבה נוספת בגינה עובדים רבים נמצאים זכאים לקבלת החזר מס מזונות, החזר מס ועדת טרכטנברג, החזר מס ועדת אבחון או החזרי מס לעוד שלל זכאים לנקודות זיכוי. נסובה היא נקודות זיכוי שאינן ממומשות. רשות המיסים מעניקה נקודות זיכוי לאנשים רבים שנמצאים זכאים להן משלל סיבות. נקודות הזיכוי הללו מבטיחות לזכאים הנחה משמעותית בתשלומי המס השנתיים. הנחה של כמה אלפי שקלים מידי שנה שאינה ממומשת, גוררת פערי תשלום שמזכה רבים בקבלת החזרים. החזר מס מזונות או החזר מס בגין עוד שלל נקודות זיכוי יכול להשיב לכם אלפי שקלים ששילמתם שלא לצורך.

החזר מס מזונות
החזר מס מזונות

אתם זכאים לקבל החזרי מס עד שש שנים אחורה – הם יועברו ישירות לחשבון בתוספת ריבית חיובית של 4% על כל שנה

לסיום, חשוב להדגיש כי אתם זכאים לקבל החזר מס מזונות או החזרי מס מכל סיבה אחרת עד שש שנים אחורה מסיום שנת המס. מעבר לכך, חשוב לדעת שההחזרים יועברו ישירות לחשבון שלכם בצירוף 4% ריבית חיובית עבור כל שנה.

עוד משהו מעניין על: החזר מס בגין לידה

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן