החזר מס מומלץ – זכותך!

עבדתם ב-6 השנים האחרונות בכמה מקומות עבודה? החלפתם עבודות או חל שינוי בשכר שלכם? עשו עוד היום בדיקה לקבלת החזר מס לפי תעודת זהות בקלות דרך חברת זכותך ללא עלות וללא התחייבות ואם נמצא שאתם זכאים להחזר מס בכל סכום, נגיש עבורכם בקשה להחזר מס ונגבה עמלה על הצלחה בלבד!

איך להשיג החזר מס לפי תעודת זהות

זה די פשוט. באתר רשות המיסים יש הוראות היכן להזין את תעודת הזהות, איזה מסמכים לצרף, איזה טפסים למלא ועוד פרטים אישיים שעליכם למלא. כל אזרח במדינת ישראל זכאי לבחינה האם הוא זכאי לקבל החזר מס בגין עבודה לא רציפה, משיכת כספי פנסיה מוקדמת, שינוי בשכר, יציאה לעבודה בחו"ל, יציאה חל"ת, פיטורים וכדומה. כמה אחוזים לוקחים על החזרי מס? נהוג לגבות כ-15 אחוז מכל לקוח עבור בדיקת הזכאות והגשת הבקשה למס הכנסה. חברת זכותך תברר האם מגיע לך החזר מס לפי תעודת זהות בבדיקה מהירה שלא עולה לך כסף. לאחר מכן זה כבר יהיה בידיים שלך איך להתקדם.

בודקים וזוכים – החזר מס מומלץ – זכותך!

באפשרותך להגיש בקשה להחזר מס דרך הדואר, דרך האינטרנט או דרך חברת החזרי מס מקצועית ומוסמכת. תוכל לברר ברשת כמה אחוזים לוקחים על החזרי מס, לבחון את החברות השונות ומה הן מציעות ולהחליט בסופו של דבר איך לבצע את הבקשה להחזר המס אך מה שבטוח זה שלא כדאי לך לוותר על זה! בישראל אלפי אזרחים זכאים להחזרי מס כל שנה בסכומים גבוהים. מי יודע, אולי גם את ביניהם!

החזר מס לפי תעודת זהות – החזר מס מומלץ – זכותך!

החזרי מס מגיעים למיליוני אזרחים בין אם שכירים, עצמאים, אימהות חד הוריות, הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, אפילו מי שתרם כסף זכאי להחזר מס ובשיעור גבוה של 35 אחוזים! יש עוד מידע רב בתחום וסיבות שונות שלא כולם מכירים המזכות בהחזר מס, לכן חשוב לבדוק הייטב כל אחד ואחת בהתאם לנסיבות האישיות שלהם ולפי סטטוס המס שלהם, אולי מגיע להם החזר מס!

מגישים בקשה להחזר מס ומכניסים כסף לא מתוכנן לחשבון!

איזה כיף לגלות שהמדינה חייבת לך כסף! כמה פעמים כבר זה יקרה לך… רוב החיים אנחנו משלמים מיסים למדינה ובשיעורים לא קטנים. שיטת המיסוי בישראל היא פרוגרסיבית והמדינה גובה יותר מס ככל שמשתכרים יותר. כך יוצא שעובדים שכירים משלמים מס במדרגת מס גבוהה לפעמים אך לאחר מכן מפסיקים לעבוד באותה השנה, יוצאים לחופשת לידה או מכל סיבה אחרת, משלמים יותר מדי מס בחודשים מסוימים ועל כן מגיע להם החזר מס עבור שאר חודשי השנה.

חושבים שמגיע לכם החזר מס? מומלץ לבדוק. בדקו עכשיו את זכאותכם דרך חברת זכותך המתמחה ספציפית בתחום החזרי המס ובעלת מוניטין וניסיון רב בתחום. סייענו לאלפי לקוחות לקבל את החזר המס המגיע להם מהמדינה ונשמח לעשות זאת גם עבורך!

חייג עכשיו למידע נוסף ללא עלות או השאר פרטים באתר ונשמח לחזור אליך עם הצעה משתלמת להגשת בקשה להחזר מס מרשות המיסים!

כמה מס מגיע לך? אולי אפילו מעל 8000 שקלים בחודש בממוצע לפי הנתונים, החזר מס לכל אזרח שהגיש את הבקשה!

בשנת 2021 ובשנת 2022 יהיה שיא של מבקשי החזרי מס בשל מגפת הקורונה והשיבוש בשוק העבודה. מהרו לנצל את חלון ההזדמנויות ואת ההטבות וההקלות שהמדינה מעניקה לאזרחים בעקבות כך והגישו עוד היום בקשה לקבלת מענק עבודה, הלוואה בערבות המדינה או בקשה להחזר מס! מומלץ מאוד! לא יודעים כיצד? פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את כל המידע הרלוונטי ולבדוק עבורכם באופן אידי את מידת זכאותכם. במידה ונמצא שמגיע לכם כסף בוודאות תוכלו להגיש את הבקשה לבד או דרכנו בצורה מקצועית ומהירה יותר ולשלם עמלה כאחוז מסכום החזר המס שתקבלו !

החזר מס מומלץ
החזר מס מומלץ

אל תוותרו על זכותכם ליהנות מאלפי שקלים חזרה לחשבון הבנק שלכם כהחזר מס!

מאות לקוחות כבר קיבלו את כספי המס המגיעים להם. זכאי החזר המס מגיעים מכל סקטור במשק, עובדים צעירים או מבוגרים, שכירים או עצמאים וכל מי שלוקח חלק פעיל בשוק העבודה ומשלם מיסים על בסיס קבוע או באופן חלקי. הצטרפו גם אתם לקבוצת האזרחים הפעילים אשר בדקו את הנושא והבינו כמה פשוט, קל וזול לקבל כסף מהמדינה כהחזר מס לזכאים!

חפשו את חברת זכותך! בגוגל ומצאו אותנו ואת האתר בו תקבלו מידע נוסף על כל סוגי החזרי המס, טיפים לקבלת החזר מס ומידע נוסף על הנושא. פנו אלינו לעזרה וסיוע בדיקת זכאות והגשת בקשות להחזר מס מכל סיבה שהיא! מוזמנים להתקשר אלינו, לשלוח לנו מייל ולהעביר אלינו את החומרים שלכם דרך מייל או לקבוע פגישה אישית במשרד. להתראות ובהצלחה ! >>

עוד משהו מעניין על: החזר מס ועדת טרכטנברג, החזר מס ועדת אבחון

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן