החזר מס לשכירים 2017

כצעירים הנכנסים לשוק העבודה לאחר הצבא ומחליפים מקומות עבודה בתדירות גבוהה, אין לנו ראש וסבלנות לדאוג לעניינים משעממים כביכול כמו החזר מס וכדומה. כך נוצר מצב שיש כיום אלפי משוחררים מהצבא ואפילו כאלה שכבר הגיעו לגיל 30 ומעלה אשר מגיעים להם החזרה מס עבור עבודות שעשו בעבר! החזר מס לשכירים 2017 בדקתם כבר?

החזר מס לשכירים 2017 – מה זה החזר מס לשכירים בכלל?

כל מי שנכנס לשוק העבודה כשכיר נכנס אוטומטית למערכת מס הכנסה וביטוח לאומי. לפי גובה המשכורת שלכם בברוטו נקבע הנטו. התלוש שאתם מקבלים מכיל את כל הפרטים הקשורים למס לרבות מס בריאות, אחוז המס המופרש לפנסיה על ידי המעסיק ועל ידכם ועוד.

כל אחד לפי גובה משכורתו נדרש לשלם מיסים. כשכירים אתם לא צריכים לטפל בזה והמעסיק מקזז את המס שהוא משלם עבורכם ואת המס שאתם משלמים בעצמכם והכל בא לידי ביטוי בתלוש.

העניין הוא שאם עבדתם באותו מקום עבודה רק כמה חודשים בשנה ולאחר מכן עזבתם, נשארתם מובטלים או חזרתם למקום עבודה אחר לאחר כמה חודשים, מה שקורה בפועל זה ששילמתם יותר מדי מיסים וייתכן מאוד שמגיע לכם החזר מס! ניתן לבדוק את האפשרות להחזר כמה שנים אחורה. עדיין לא מאוחר גם להחזר מס לשכירים 2017.

החזר מס לשכירים 2017 – למי מגיע החזר מס?

ניתן לקבל החזר מס לשכירים עד 6 שנים אחורה! כלומר כל מי שהחליף עבודות ועבד כשכיר בחלק מחודשי שנה קלנדרית אחת ובמספר מקומות עבודה סך הכול, סיכוי גבוה מאוד שיהיה זכאי להחזר מס מהמדינה. רבים מוותרים על זכות זאת או לא מודעים לה כלל וחבל.

איך מקבלים את החזר המס? צריך להגיש בקשה מסודרת בצירוף כל תלושי העבודה טופס 106 ועוד מסמכים ולהגיש לרשות המס. רצוי ועדיף לעשות זאת בסיוע של איש מקצוע מנוסה בתחום, יועץ מס או רואה חשבון שיידע להגיש את התיק בצורה הרצויה. הגשה לא נכונה או חוסר בטפסים יכולים לפסול לכם את הבקשה או לעכב אותה לכן אין ספק שהגשה דרך גורם מקצועי משתלמת במקרה זה גם אם נגבית מכם עמלה על כך.

עבדתם בכמה מקומות עבודה משנת 2017? כנראה מגיע לכם החזר מס לשכירים 2017!

כאמור החזר המס ניתן עד שש שנים אחורה כך שעל מנת לבדוק אם מגיע לכם החזר מס ולקבל אותו יש לדאוג לאיסוף התלושים, טפסי ה-106 ועוד. יועץ מס יכול לעזור לכם בכך.

יתרון נוסף הוא שהחזר המס צמוד לריבית של כ-4% וזה יתרון גדול כיום שהריבית היא אפסית. כלומר הגשת בקשה להחזר מס כדאית ומשתלמת ואתם יכולים ליהנות גם מסכום ההחזר וגם מהריבית שנצברה עליו עד 6 שנים אחורה!

כדאי לדעת: קרוב ל-80% מהפותחים תיק בקשה להחזר מס, זכאים לכך

נכון שרובנו מגבשים תדמית לא חיובית על רשות המיסים אך דווקא כאן המקום לתת מילה טובה לרשויות המס אשר מטפלות בכל תיקי החזרי המס הללו בצורה יעילה וגם אם לוקח מעט זמן עד שהחזר המס נכנס לחשבונכם, בסופו של דבר זה משתלם כאשר הסכום הממוצע להחזר מס עבור שכיר הוא כ-6000 שקלים ולפעמים אף יותר. בקיצור, אם עוד לא דאגתם לקבל החזר מס על כל השנים בהם עבדתם בכמה מקומות עבודה או עבדתם כמה חודשים מתוך שנה שלמה, זה הזמן לפנות לבעל מקצוע מומחה בתחום שיעזור לכם לקבל את החזר המס המגיע לכם.

מה ההבדל בין תיאום מס והחזר מס

דבר חושב נוסף שעליכם לדאוג לו במידה ואתם עובדים בשני מקומות עבודה כשכירים הוא לעשות תיאום מס.

אם לא תעשו כן ולא תדווחו על כך אתם עלולים לשלם 50% מס יותר על כך!

תיאום מס והצהרה על עבודתכם בשני מקומות עבודה במקביל לא רק שהוא חובה אלא גם משתלם וכדי שלא תשלמו מס כפול על הרווחים שלכם מהעבודה תיאום מס הוא דבר הכרחי שיש לעשותו.

החזר מס הוא משהו אחר לגמרי. תיאום מס מתייחס לעבודה הנוכחית שלכם ויש לעשות אותו רק אם אתם עובדים כשכירים בשני מקומות עבודה או יותר במקביל בעוד שהחזר מס הוא משהו שניתן לבצע בכל עת, עד 6 שנים אחרונה והוא מתייחס לעבודות שעבדתם בהם בעבר. כדאי לכם לבדוק האם מגיע לכם החזר מס לשכירים 2018 או אפילו שנים אחורה.

החזר מס לשכירים 2017 – הדרך הבטוחה לקבל כסף בחזרה מהמדינה

במהלך חיינו אנו משלמים עשרות ומאות אלפי שקלים על מיסים כאלה ואחרים. שוק העבודה בישראל ובעולם עובר מהפכה וקצב החלפת מקומות העבודה עולה. אם בעבר נשארנו במקום עבודה אחד והמעסיק שלנו דאג לכל העניינים הבירוקרטיים ואנחנו רק קיבלנו את התלוש ואת הכסף לבנק, הרי שכיום המצב שונה לגמרי. כיום תדירות החלפת מקומות העבודה רבה יותר, עם ממוצע של שנתיים בכל מקום עבודה. בנוסף לכך כיום יש יותר אנשים העובדים גם כשכירים וגם כעצמאיים.

שוק העבודה הדינמי, המעברים הרבים בין מקומות עבודה והתקופות בין לבין, בהם אנו מחפשים עבודה שמים עשרות אלפי אזרחים במצב בו הם לא מודעים לזכות שלהם לקבל החזר מס על עבודות שעזבו וכדומה.

החישוב המדויק כמה כסף מגיע לכם מסובך להבנה וספק אם איש מהישוב יכול להגיש לבדו בקשה ולפתוח תיק להחזר מס. לכן פתיחת תיק בקשה להחזר מס דרך בעל מקצוע היא צעד הגיוני וחכם שלא רק יחסוך לכם זמן, התרוצצות וכאב  ראש, אלא גם יכול במידה וייעשה בצורה מקצועית, להשיג לכם אלפי שקלים המגיעים לכם ועל פי רוב הייתם מוותרים עליהם.

החזר מס לשכירים 2017
החזר מס לשכירים 2017

איך מגדילים את הסיכוי לקבל החזר מס

החזר מס הוא דבר שרבים זכאים לו אך מעטים דואגים לממש אך אפשר לברר זאת בקלות, לפתוח בקשה ולקבל את הכסף ישירות לחשבון הבנק במידה ובקשתכם תתקבל ויתברר שאכן מגיע לכם החזר מס.

אחוזי ההצלחה גבוהים מאוד עבור מי שמגיש את הבקשה במידה ועמד בכל התנאים ועבד כמה חודשים בשנה או במספר מקומות עבודה. חבל להפסיד סכום כסף המגיע לכם כהחזר מס ופשוט לבצע זאת רק צריך לקבל החלטה ולבצע. איש מקצוע יכול לעשות זאת בקלות, לסייע לכם להשיג מסמכים, להגיש אותם עבורכם ולדאוג שבקשתכם תתקבל ותאושר. במידה ותהיו זכאים להחזר מס הכסף יועבר היישר לחשבון הבנק שלכם.

לסיכום, עבדתם בכמה מקומות עבודה בשנת 2017 או בשנים אחרות עד שש שנים אחורה? סיכוי גבוה שמגיע לכם החזר מס! אל תפספסו את ההזדמנות ואל תתנו לשנים לחלוף בלי שמימשתם את זכותכם. ניתן לעשות זאת לבד אך זה מסובך עבור מי שאינו בקיא בתחום. בעל מקצוע יכול לעשות עבורכם את העבודה בקלות ובמהירות ולחסוך לכם זמן וכאב ראש. הגשה נכונה של המסמכים, פתיחת תיק מסודר וטיפול בתיק מגדילים משמעותית את הסיכוי שלכם לזכות בהחזר המס.

תיאום מס, החזר מס לשכירים, החזר מס לעצמאים או לחברות הוא משהו שיכול להחזיר לכם כסף רב במידה ומגיע לכם. בעל מקצוע מנוסה בפנייה לרשות המיסים המכיר את כל רזי המקצוע הוא הבחירה החכמה והמשתלמת לביצוע הפעולה ומעבר לזמן ובירוקרטיה שייחסכו מכם, גם תגדילו את סיכוי אישור הבקשה שלכם לעומת אם תעשו זאת לבדכם. בהצלחה.

עוד משהו מעניין על: החזרי מס לשכירים המלצות, החזר מס לשכירים 2016

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן