החזר מס לשכירים 2015 – הזדמנות אחרונה

איפה הייתם בשנת 2015? זוכרים? אולי הייתם על חוף הים בקופנגן או שאולי מלצרתם בכמה מסעדות בתל אביב, בכל מקרה אם השתחררתם מהצבא לפני כמה שנים והתגלגלתם בכמה מקומות עבודה כשכירים יכול להיות שחוץ מכהמענק הצבאי מחכה לכם 'מענק' מפתיע ברשות המיסים בצורה של החזר מס לשכירים 2015.

אל תפספסו את רכבת החזרי המס של 2015

זכרו: אפשר לקבל החזר מס עד 6 שנים אחורה בלבד. זה אומר שאם אתם רוצים לקבל החזר מס עבור שנת 2015 אתם צריכים להספיק להגיש את הבקשה עד תום שנת 2021. אל תחכו יותר מדי. באפשרותכם לקבל החזר מס עבור כל אחת מהשנים שעברו מאז ועד היום ובנוסף ליהנות מריבית בסך 4% על הכסף! שווה בדיקה ללא ספק ושווה הגשת בקשה. לא זוכרים איפה עבדתם באותה שנה? אפשר לברר זאת בעזרת השגת טופסי 106 או בירור מול ביטוח לאומי ורשות המס.

ייתכן והצטברו עבורכם כספים רבים על חודשים בהם עבדתם במפוצל בכמה מקומות עבודה על פני כמה שנים. רוצים עזרה בנושא? נשמח לבדוק עבורכם את העניין ולהגיש עבורכם בקשה להחזר מס על שנה זו וכל שנה אחרת עבורה מגיע לכם החזר מס. הבדיקה ללא עלות ורק במידה ואכן מגיע לכם החזר מס תשלמו! שווה, לא?

שכיר? בוא לבדוק אם מגיע לך החזר מס מהמדינה – החזר מס לשכירים 2015

שכירים רבים אשר קפצו בין מקום עבודה אחד לשני או או עבדו במקום עבודה אחד אך רק לכמה חודשים בשנה, שילמו למעשה יותר מדי מיסים על חודשים אלה וניתן לקזז את הסכום עבור שאר חודשי השנה בהם לא עבדתם.

השתחררתם מהצבא ואתם מחפשים מקורות הכנסה חדשים? אל תתעצלו ובדקו את זכאותכם. ייתכן ומגיע לכם פרט למענק השחרור גם מענק עבודה או החזר מס. כל אלה במצטבר יכולים להיות סכומי כסף גדולים המגיעים לכם ורק מחכים שתעדו את הצעד, תמלאו כמה טפסים בסך הכול וזהו!

לא מסובך, לא לוקח הרבה זמן ולא עולה כסף! יותר טוב מזה? זאת ההזדמנות שלכם לקבל מהמדינה משהו קטן המגיע לכם אחרי שלוש שנים של שירות צבאי ותדלום מיסים מלידה.

רשות המיסים מאפשרת לכל שכיר ושכירה אשר עבדו במהלך 6 השנים האחרונות במספר מקומות עבודה, פוטרו או עזבו, לקבל החזר מס ישירות לחשבון הבנק שלהם במידה וימצאו זכאים לכך לאחר בדיקה פשוטה והגשת כל המסמכים הרלוונטיים במועד ולפני תום שנת המס האחרונה. אל תפספסו את ההזדמנות ותבדקו אפשרות להחזר מס לשכירים 2015!

החזר מס לשכירים 2015 – החזר מס לשכירים עבור 6 השנים האחרונות

במידה ותעמדו בתנאים ייתכן ותהנו גם אתם מהחזר המס. במה זה תלוי? בגובה המשכורת שלכם באותה תקופה, במשך העבודה, האם יצא לכם תלוש מסודר, האם בן או בת הזוג שלכם עבד או עבדה אז ועוד קריטריונים. לא מבינים בזה ורוצים ייעוץ מקצועי? חייגו עכשיו וקבלו ייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות וללא התחייבות על מנת להבין אם באמת יש סיכוי שמגיע לכם כסף.

לקוחות שלנו קיבלו כבר סכומים כמו 8000 שקלים ויותר רק עבור החזר מס אחד או כמה

בואו לראות אולי גם אתם זכאים לסכומים אלה בשל החזר מס שכירים. עצמאיים? גם לכם ייתכן ומגיע החזר מס מסיבות שונות. חשוב לבצע בדיקת החזר מס לשכירים 2015 כבר עכשיו מכוון שזכאות להחזר מס נשמרת עד 6 שנים אחורה ולא יותר. לאחר מכן נוכל להתקדם לבדיקת זכאות להחזר מס לשכירים 2016 וכך הלאה. נשמח לבדוק זאת בקלות ובמהירות ולסייע לכם להשיג כספים אלה הרשומים על שמכם ומחכים לכם ברשות המיסים.

הנה כמה סיבות עבורן יכול להיות שמגיע לכם החזר מס

  • פטור או זיכוי – בקשה להחזר מס יכולה להיות תקפה במידה ומגיע לכם פטור כלשהוא ממס או הוספה של נקודות זיכוי מס, זיכויים על תרומה ועוד. כל אלה מגולמים יחדיו ויכול להיות שמגיע לכם החזר מס נוסף עבורם.
  • נולד לכם ילד – גם האב וגם האם זכאים לנקודת זיכוי בשנת הלידה הראשונה של תינוק חדש הבא לעולם. אם לא עדכנתם בכך את המעסיק במקום העבודה בו עבדתם כשכירים, תשלמו יותר מדי מס כל חודש ותוכלו לקבל את החזר המס על כך רטרואקטיבית עד 6 שנים אחורה.
  • תיאום מס – אם עבדתם בכמה מקומות עבודה באותה שנה במקביל ולא דאגתם לבצע תיאום מס, מס הכנסה יגבה מכם כסף לפי מדרגת המס הגבוהה ביותר! זיכוי מס במקרה כזה יגיע לכם וגם עליו תוכלו לקבל החזר מס עד 6 שנים אחורה.

יש מקרים נוספים בהם ייתכן ומגיע לכם החזר מס כשכירים למשל במקרה של עובדת שכירה שיצאה לחופשת לידה ועבדה רק כמה חודשים במקום העבודה או כאשר שכיר מפריש בצורה עצמאית כספים לפנסיה וכדומה.

כל המקרים הללו ועוד מזכים אתכם במס ושווין אלפי שקלים. משרדנו בעל ניסיון רב בהשגת כספים אלה עבור הלקוחות שלנו והתשלום על הצלחה בלבד! עסקה משתלמת לכל הדעות והעזרה הכי טובה שתקבלו גם במחיר עמלה כי בכל מקרה זה עדיף על אי הגשת בקשה להחזר מס בכלל.

איזה טפסים צריך למלא כדי לקבל החזר מס שכיר

הטפסים העיקריים שצריך לספק לרשות המס על מנת שזאת תאשר את הבקשה להחזר המס שלכם הם טופס 106, אותו טופס בו מצוינים חודשי העבודה שלכם במקום עבודה מסוים בו עבדתם, אישורים רלוונטיים מקופות הגמל אליהם הפרדתם כסף, אישורי חשבון מהבנק ועוד.

החזר מס לשכירים 2015
החזר מס לשכירים 2015

החזר מס לשכירים 2015 – איפה אפשר להגיש בקשה להחזר מס עבור שכירים?

כל אזרח במדינת ישראל משויך למיקום ספציפי בו נמצא פקיד השומה שלו. ייתכן ואתם גרים בתל אביב אך אתם משויכים למשרד בחולון למשל או ההפך, בהתאם למקום מגוריכם המצוין בתעודת הזהות וברשות האוכלוסין. חשוב לבדוק לאן לשלוח את המסמכים על מנת לזרז את התהליך ולא ליפול בין הכיסאות במקרה של אובדן המסמכים.

עבור שכירים החזר המס מבוצע לחשבון הבנק שלכם כשנה מתאריך פתיחת התיק או כעבור שנתיים מסוף השנה בה שולם המס.

גם עצמאים זכאים להחזרי מס והמסמכים הדרושים לכך צריכים להתווסף לטופס 1301 הוא טופס הדיווח שעצמאי צריך להגיש למס הכנסה כל שנה.

חשוב לזכור: יש לכם 6 שנים לדאוג להגיש את הבקשה להחזר מס. יש אפילו אפשרות להחזר מס לשכירים 2015! אך יש מקרים בה העבודה נעשתה בשנה קלנדרית מסוימת אך שנת המס לא חפפה לה. לא בטוחים מתי עבדתם והאם שנה זו או אחרת נכללת בהחזר המס המגיע לכם? פנו אלינו עוד היום ונשמח לבדוק עבורכם לעומק את הבקשה ולעזור לכם להגיש אותה בצורה תקינה כולל מילוי כל המסמכים הדרושים על מנת שזו תאושר על ידי רשות המס וסכום החזר המס יעבור לחשבונכם.

לסיכום, החזר מס לשכירים הוא אחד מהחזרי המס הנפוצים ביותר אך שכירים רבים כלל לא מודעים אליו או לא מנצלים אותו. בדיקה פשוטה יכולה לגלות שמגיעים לכם אלפי שקלים השוכבים ומחכים לכם וטרם גביתם אותם. רשות המס מאפשרת לכל שכיר או עצמאי להגיש בקשה עד 6 שנים אחורה ואם יש בידכם את כל המסמכים הדרושים לכך לרבות טפסי ה-106 המקוריים ממקומות העבודה בהם עבדתם במהלך שש השנים האחרונות, יש סיכוי רב שתקבלו את החזר המס במוקדם או במאוחר, עדיף מוקדם…

בהצלחה.

עוד משהו מעניין על: החזר מס בגין פיטורין, החזר מס בגין שינויים במשכורת

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן