החזר מס לעובדי הייטק

זה לא סוד שבתעשיית ההיי טק מרוויחים הרבה, אולי הכי הרבה מבין כל הסקטורים במשק. אמנם עובדי ההיי טק עובדים קשה ושעות רבות אך פוטנציאל ההשתכרות שלהם גדול כיוון שהעולם נהיה דיגיטלי יותר ויותר משנה לשנה ותחום ההייטק רק הולך ומתפתח בצורה אקספוננטלית. עובדי היי טק זכאים לתנאים מיוחדים ורבים מקבלים משכורות יפות מאוד לצד הטבות נוספות כמו רכב חברה, אופציות על מניות בחברה או הסטארט אפ בו הם מועסקים ועוד. אך כמה מהם מכירים את ההחזר מס לעובדי הייטק המגיע להם?

עובד היי טק? סיכוי גדול מאוד שמגיע לך החזר מס

הנה כמה סיבות ייחודיות לעובדי הייטק השמים אותם בסקטור השכירים להם מגיע החזר מס ובסכומים גבוהים. פנו אלינו ונבדוק זכאותכם להחזר מס לעובדי הייטק עוד היום >>

משכורת מעל הממוצע

כן, עובדי הייטק לא מתביישים להודות שהם מרוויחים טוב, אפילו טוב מאוד וכל מי שמכיר את התחום או יש לו חברים העובדים בהיי טק מכיר את העובדות. נכון שהעבודה מחייבת ובעלת שעות רבות מהממוצע גם כן אך השכר חלומי ומי שמצליח להתברג בחברת הייטק או בסטארט אפ יכול להרוויח משכורת מכובדת כבר מהתחלת הקריירה בתחום. אך כאשר מרוויחים הרבה גם משלמים גם הרבה מס. אך זו לא סיבה להתייאש ותמיד אפשר לבדוק אפשרות להחזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה. כך יוצא שעובדיי הייטק יכולים להרוויח בשלושה חודשים משכורת גבוהה מהממוצע בהרבה אך הנה דוגמה רלוונטית מתקופת בה הייתה מגפת הקורונה ובה עובדי הייטק רבים הוצאו לחל"ת או פוטרו, ולמעשה בשאר השנה או שלא עבדו או שעבדו שעות מופחתות. במקרים אלה יש להם עילה לקבל החזר מס מהמדינה שכן מדרגת המס לפי שילמו מס בתקופה בה עבדו הייתה גבוהה מהממוצע אם מחשבים גם את שאר חודשי השנה בהם לא עבדו.

הוצאות על לימודים

עובדי הייטק מתאפיינים בלמידה מתמשכת והוספת ידע באמצעות קורסים, השתלמויות וכדומה לארגז הכלים שלהם כל הזמן. חשוב לדעת שניתן במקרים רבים לקבל החזר מס לעובדי הייטק על לימודים אקדמאיים ואחרים בין אם נלקחו באופן פרטי או ניתנו על ידי מקום העבודה.

אופציות ומניות

עובדי הייטק רבים מקבלים מלבד משכורת אפשרות ליהנות מאופציות ומניות בעיקר עבור החברה בה הם עובדים. כאשר העובד מממש את האופציות או מוכר את המניות ברווח או הפסד אפשר לקזז את הסכומים הללו משאר הכנסותיו, המשכורת וכו' ולהגיע להחזר מס למשקיעים בשוק ההון בסכום מכובד.

טיסות לחו"ל

סיבה נפוצה אחרת בזכותה יכולים עובדי היי טק רבים ליהנות מהחזר מס היא טיסות לחו"ל. עובדי הייטק רבים נהנים משליחתם לחו"ל פעמים רבות במסגרת עבודתם ועל אף שמדובר בבונוס לעובדי החברה וללא ספק יתרון גדול, למעשה העובד נשלח לבצע עבודה ולא תמיד ממש נהנה מה"טיול' וגם נדרש להוציא כסף רב מכיסו, כסף שהוא יכול להצהיר עליו כהוצאה מוכרת ולקבל עליו החזר מס בהמשך. ישנם לא מעט סיבות לדרוש החזר מס בגין שהייה בחו"ל.

שינוי מקום עבודה

כמו בכל סקטור בשוק העבודה בשנים האחרונות, גם תחום ההיי טק סובל מחוסר יציבות להחלפת מקומות עבודה בתדירות גבוהה יחסית היא עניין מוכר. שוק ההיי טק הוא שוק עבודה דינמי בו נפתחות, נסגרות ומתמזגות חברות כל הזמן, סטארט אפים צצים ופורחים או דועכים ויש תחלופה גדולה של עובדים. כמו בכל תחום יש את מי שהצליח להתברג בתפקיד מפתח בחברה ולצמוח איתה שנים רבות אך עובדי הייטק רבים על אף שממשיכים בתחום, מוצאים עצמם מחפשים עבודה איחרת וטובה יותר גם בזמן

החזר מס לעובדי הייטק שמחליפים עבודה ויושבים בבית כמה חודשים בין עבודות זו עוד הזדמנות לקבל כסף חזרה מהמדינה.

עובדים בהייטק? פוטרתם או התפטרם ממקום עבודתכם לאחרונה ואתם בין עבודות? נצלו את הזמן לא רק למצוא עבודה חדשה אלא גם לטפל בכל העניינים הכספיים שלכם, לקבל החזר מס במידה ומגיע לכם, לקזז הוצאות והכנסות ממכירת אופציות ומניות ועוד.

משרדנו בעל ניסיון רב בהגשת בקשות להחזר מס לעובדי הייטק.

השאירו פרטים או צרו קשר כבר עכשיו ונשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים ולייעץ לכם על הדרך הנכונה לבצע את הבקשה להחזר המס, לקזז הוצאות והכנסות ועוד.

השירות מתאים גם לשכירים וגם לעצמאים בתחום ההייטק ובכל תחום עבודה אחר.

תעשיית ההייטק והחזרי מס בתקופה שלאחר הקורונה

מגפת הקורונה יצרה שינויים בכל שוק העבודה אך בתחום ההיי טק בעיקר. העבודה מהבית נכנסה להילוך גבוה ויצרה שינוי במבנה חברות היי טק רבות אשר הבינו שהן יכולות לחסוך כסף רב על ידי שליחת העובדים לעבוד מהבית במקום מהמשרד. הוצאות שכירת המשרדים קטנו בעקבות כך ונחסכו, הוצאות הרכב גם כן, וחברות ההיי טק המחזיקות ממליא ביכולות הטכניות לבצע את העבודה מהבית באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים שישי ברשותם, נהנו מהסתגלות קלה למצב העניינים בתקופת הקורונה ולאחריה ואף יצאו נשכרות בעקבות כך.

עבור עובדי ההיי טק השכירים המצב השתנה גם כן ועובדים רבים יצאו לחל"ת או המשיכו לעבוד מהבית בתנאים שונים. הוצאות העובד הפרטיות גדלו וכיום בהחלט ניתן לגלם אותם בהוצאות ולקבל עליהם החזר מס לפי התקנות החדשות של מס הכנסה התקפות גם לשכירים ולא רק לעצמאים כפי שהיה נהוג בעבר.

חושבים שמגיע לכם החזר מס מכל סיבה שהיא? נשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי בתחום. משרדנו מטפל בכל הבקשות להחזר מס ובכל ענייני  המס עבור שכיר, עצמאי או בעל חברה. אל תוותרו על זכותכם לקבל החזר מס מהמדינה. עבדתם קשה והרווחתם יפה וכל חודש שילמתם מיסים בשיעור גבוה, זה הזמן לקבל החזר במידה ואתם זכאים לו.

אין ספק שהקורונה יצרה אתגרים בשוק העבודה. המדינה מנסה לעזור עם מענקים וכל שכיר או עצמאי יכול להימצא זכאי להחזר מס במידה ומצבו התעסוקתי השתנה במהלך השנה האחרונה ועד 6 שנים לאחור, במיוחד עובדי הייטק בעלי משכורת גבוהה שנפגעה בעקבות המגיפה.

לסיכום, טוב לעבוד בהיי טק למרות השעות הרבות והלחץ הרב בעבודה שנוצר לעיתים כמו בכל מקום עבודה אגב… אך לצד זה המשכורת הגבוהה והתנאים הנלווים המפנקים כמו טיסות לחו"ל, אופציות ומניות, רכב ועוד, הופכים את העבודה ביי טק לאטרקטיבית עבור רבים.

החזר מס לעובדי הייטק

חשוב לזכור: החזר מס לעובדי הייטק הוא החזר נפוץ אשר בדרך כלל מזכה את העובד הזכאי לו בהחזר בסכום גבוה.

עובדים בהייטק? אתם נמצאים בסקטור רווחי ומשתלם לא רק בשל משכורת גבוהה שאפשר לקבל בעבודה בתחום אלא גם בזכות העובדה שאפשר לקבל החזר מס בשיעור גבוה במידה ועבדתם בצורה חלקית כמה חודשים בשנה או עברתם בין עבודות.

אל תוותרו על ההזדמנות להכניס עוד כמה אלפי שקלים לחשבון הבנק שלכם בקלות ובמהירות דרך בדיקת זכאות פשוטה ומהירה ללא עלות הנעשית בידי מומחים לדבר בעלי ניסיון רב וידע מקצועי שאולי חסר לכם בתחום. בהצלחה.

עוד משהו מעניין על: החזר מס לשכירים, החזר מס בגין שכר שהשתנה, החזר מס בגין תואר שני

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת