החזר מס לנכה או עיוור

במדינת ישראל יש מספר הטבות והחזרי מס המגיעים לחולים במחלה קשה, בעלי מוגבלות, נכים ועיוורים. החזר מס לנכה או עיוור הוא למעשה הגדול ביותר כאשר לקויי ראייה שיש להם תעודת עיוור זכאים לפטור מתשלום מס הכנסה. את החזר המס במידה ולא סידרתם את הרישום קודמת ברשות המס, ניתן לקבל עד 6 שנים אחורה, מהרו לבדוק זכאות ולהגיש בקשה עכשיו!

על מנת לקבל את הפטור ממס צריך למלא טופס 1516 שהוא הבקשה לפטור. כמו כן צריך להגיע עם תעודת העיוור או לקוי הראייה למשרד פקיד השומה אליו אתם משויכים (ניתן לבדוק זאת) ולהגיש את הטופס הנדרש. עיוורים בשונה מבעלי מוגבלויות אחרים לא צריכים לעבור ועדה רפואית לקבל פטור ממס.

כמו כן עיוורים או בעלי ליקויי ראייה שיש להם מעסיק או משלמי קצבה יכולים לקבל אישור לשנים הבאות במסירת האישור לכך למעסיק או למשלם הקצבה.

החזר מס לחולים בסרטן ועוד

עבור חולים בסרטן ומחלות קשות אחרות יש החזרי מס אחרים. חייגו עכשיו למידע נוסף ובדיקת זכאות בהתאם למצבכם הבריאותי לקבלת החזר מס לנכה או עיוור או כל החזר מס אחר שייתכן ומגיע לכם ממגוון סיבות אישיות, רפואיות, תעסוקתיות ועוד.

מס הכנסה מציב תקרות מס לפטור ולתשלום מס – בדקו עכשיו היכן אתם עומדים, כמה מס אתם משלמים וכיצד אתם יכולים לשלם פחות באמצעות נקודות זיכוי, החזרי מס והטבות המגיעות לכם מסיבות שונות כגון אובדן כושר עבודה, פיצויי פיטורים, מכרית נכס, סטטוס משפחתי, ילדים ועוד.

משרדנו מטפל בכל סוגי החזרי המס הקבועים בחוק לרבות החזר מס לנכה או עיוור ועוד. ממשו עוד היום את זכאותכם הקבועה בחוק למתן החזר מס על שכר שקיבלתם כשכירים או עצמאים עד 6 שנים לאחור, החזר מס לנכה או עיוור, החזר מס לחולי סרטן וכל מחלה אחרת שפוקדת אתכם

מבקשים ומקבלים – החזר מס לנכה או עיוור

החזר מס לחולים בסרטן או החזר מס לנכה או עיוור הם חלק ממגוון השירותים שאנו מציעים. צריכים עזרה במילוי טופס החזר מס? רוצים להגדיל את הסיכוי לאישור הבקשה ולקצר את זמן הבדיקה? החזרי מס מבצעים רק דרך גורם מקצועי מנוסה שיכול למלא את הבקשות ללא טעות, לשלוח אותן לכתובת הנכונה ולוודא שיגיע לפקיד המס הרלוונטי לטיפול בתיק שלכן ולאישור הבקשה באחוזי הצלחה גבוהים עד כמעט 100%.

בקשה לפטור ממס – החזר מס לנכה או עיוור

לפי פקודת מס הכנסה יש למלא טופס 1516 לבקשה לפטור ממס. בטופס תמצאו קטגוריות שונות ועליכם לסמן את המתאימה לכם. עליכם לסמן מבין האפשרויות על פי מה נקבעו לכם אחוזי נכות

לפי:

  • על פי חוק הנכים התגמולים והשיקום
  • חוק נכי המלחמה
  • על פי חוק התגמולים לנפגעי פעולות האיבה
  • חוק ביטוח לאומי

עליכם למלא פרטים אישיים ולחתום ולשלוח לרשות המס אל פקיד השומה באזור מגוריכם אליו אתם משויכים בצירוף מסמכים נוספים במידה ותתבקשו לצרף.

צריכים עזרה ופרטים נוספים במילוי טופס החזר מס לנכה או עיוור או טופס החזר מס לחולים בסרטן? השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ מקצועי.

החזר מס לנכה או עיוור – זכותך

בנוסף להחזרי מס לנכים או עיוורים יש גם אפשרות לקבל החזרי מס לנפגעי עבודה והחזר מס בגין אובדן כושר עבודה. לבדיקת זכות חייגו כעת. משרדנו מתמחה במתן שירות לכל ענייני המס לרבות החזרי מס מכל סוג כגון החזר מס חינוך מיוחד, החזר מס לחולים במחלה קשה, החזר מס בגין קרוב משפחה סיעודי ועוד. עבור שכירים, עצמאים, חברות ואזרחים מהשורה – למשרד ניסיון רב וידע רב בחוקי המס ונשמח להעמיד אותו לרשותכם למתן ייעוץ אישי.

כמובן שעיוור או לקוי ראייה יתקשה במילוי הטפסים והבקשה להחזר מס שכן אין עדיין טפסים מונגשים למטרה זו. לשם כך יש להיעזר או בקרוב משפחה או חבר אך עדיף בעל מקצוע שיוכל למלא את הבקשה על הצד הטוב ביותר, ללא טעויות ולשלוח אותה למען הנכון ולעקוב אחרי הבקשה עד לאישורה.

נקודות זיכוי מס והטבות מס נוספות לעיוורים ולקויי ראיה

בנוסף על החזרי המס והפטור ממס המגיע לכל עיוור ובעל ליקוי ראייה עם תעודה ייתכן ומגיע לכם נקודות זיכוי מס והטבות מס נוספות מסיבות אחרות הקשורות ללקות הראייה או מסיבה אחרת למשל בן זוג שאינו עובד ומטפל בכם, ילד הנמצא במסגרת מיוחדת וכדומה.

משרדנו  מתמחה במתן עזרה, ייעוץ והגשת בקשות לכל סוגי האוכלוסייה ועוזר לאזרחים רבים לקבל את החזר המס באחוזי הצלחה גבוהים. בדיקת הזכאות לקבלת החזר מס ללא עלות!

אין ספק שההתמודדות עם לקות ראיה היא בין הקשות ביותר והמגבילות ביותר. במיוחד כאשר יש צורך למלא טפסים, להגיש מסמכים וכדומה. במידה וגם אינכם מתמצאים בתחום זה קשה שבעתיים וזו יכולה להיות משימה מאתגרת רק להבין מה רוצים מכם ואיך למלא את הטופס.

לצערנו רשות המס וכל מערכת אחרת לא מותאמות עדיין לשימוש עבור בעלי מוגבלויות על אף המאמצים להשתפר בתחום. עדיין יש צורך להיכנס לאתר, להוריד טפסים, למלא אותם ולהגיש, להגיע למשרדי רשות המס ועוד. את כל אלה אנו יכולים לחסוך מכם כאשר כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים אלינו טלפון ולקבל הכוונה מלאה ועזרה עבור כל פרט ולו הקטן ביותר עד לקבלת הכסף לחשבון הבנק שלכם עבור החזר המס.

פטור מס והחזר מס לבעלי לקות ראיה ועיוורים – זכותך

מוזמנים לחייג אלינו עוד היום למתן הסבר על החזרי מס מכל סוג, פטור מס לעיוורים ובעלי לקות ראייה וכל תחומי המס האחרים עבור שכירים, עצמאים, עוסקים מורשים או פטורים ועוד.

אנו מתעסקים גם בכל הקשור למתן החזר מס בגין לימודים אקדמאים, החזר מס על מעבר בין עבודות, הפסקת עבודת, החזר מס בגין שינוי שכר ועוד.

גלשו עוד באתר לקבלת מידע נוסף וטיפים למילוי טפסים, דרכים להשיג החזר מס עד 6 שנים אחורה עבור עבודות שעבדתם בהם ועזבתם בין אם פוטרתם או התפטרתם.

מגפת הקורונה יצרה תנאים חדשים במשק העבודה, תנאים מיוחדים שמהווים עילות לקבלת החזרי מס עבור יותר אזרחים מאי פעם ביניהם עובדי הייטק שיצאו לחופשה ללא תשלום, עובדים שכירים שעברו לעבוד מהבית ובשל כך ההוצאות שלהם גדלות ומגיע להם החזר מס על כך וכדומה.

אנו ממליצים לכל אחד ואחת שנפגע בעבודתו בחודשים האחרונים לבדוק האם הוא עומד בקריטריונים לקבלת החזר המס בהקדם האפשרי לפני תום שנת המס ועד 6 שנים אחורה.

החזרי מס בשווי אלפי שקלים מחכים לאלפי אזרחים ברשות המס – בדקו זכאותכם עכשיו

בדיקה ללא עלות, תשלום קטן רק על הצלחה! אין לכם מה להפסיד רק להרוויח. אל תוותרו על נקודות זיכוי מס השוות אלפי שקלים בשנה, הטבות מס קבועות בשל מצב משפחתי או בריאותי וזיכוי מס לחברות, עצמאים או שכירים מסיבות שונות כמו לימודים, פיצויים, מכירת נכס ועוד.

כל המידע נמצא אצלנו ונשמח להעביר אותו למי שצריך – בדיקה חינם ללא עלות, שירות ללא תחרות והגשת בקשות להחזרי מס מכל סוג ישירות דרכנו לרשות המס לבדיקה ואישור מהיר!

השאירו שם וטלפון לחזרה אליכם או לאחד מבני משפחתכם לקבלת סיוע וייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות לגביי החזרי מס לנכים, החזר מס לעיוור או לקוי ראיה, החזרי מס בגין אובדן כושר עבודה וכדומה.

החזר מס לנכה או עיוור
החזר מס לנכה או עיוור

החזרי מס עד 6 שנים אחרוה בקלות ובמהירות – זכותך

גלשו באתר לדפים נוספים עם ידע קונקרטי על החזרי מס לסקטורים אחרים במשק, החזרי מס לאימהות חד הוריות, החזרי מס ונקודת זיכוי מס למשפחות מרובות ילדים ועוד.

זכותך – ראשונים בתחום, בעלי ניסיון רב ומאות לקוחות מרוצים שכבר נהנו מהחזר מס מסיבות שונות בשווי אלפי שקלים עד 6 שנים אחורה.

נשמח לעזור גם לכם ולמשפחתכם לקבל את החזר המס, לעדכן את רשות המס בסטטוס שלכם ולדאוג לכך שהכסף יעבור לכתובת הנכונה. עזרה במילוי והגשת בקשות להחזרי מס, בדיקת זכאות להחזר מס מכל סוג ועוד.

חייגו עכשיו או השאירו פרטים באתר לחזרה מהירה אליכם עוד היום לטיפול בפנייתכם לקבלת החזר מס בגין מחלה או מוגבלות פיזית כזאת או אחרת ועוד. חייגו עכשיו למענה אנושי מהיר. בהצלחה.

עוד משהו מעניין על: החזר מס הכנסה

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן