החזר מס למובטלים – רבים כיום נמצאים זכאים לקבלת החזרים על סך אלפי שקלים. רוצים לבדוק את זכאותכם? כך תעשו זאת נכון!

אנשים רבים כיום זכאים לקבלת החזרי מס על סך אלפי שקלים ללא ידיעתם. רוצים לבדוק האם גם אתם זכאים? זכותך העוסקת בתחום המיסים מזה שנים ארוכות ריכזה עבורכם את כל הפרטים החשובים ביותר אודות הליך הבדיקה שעבר לא מעט שינויים בשנים האחרונות, תנאי קבלת התשלום, הסיבות המרכזיות שגורמות לעובדים רבים לשלם מיסים גבוהים מידי ועוד. לפני שאתם ממהרים להתחיל את שלבי בדיקת זכאותכם, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות המביאות רבים לתשלומי מיסים גבוהים במיוחד, מה שמזכה אותם לאחר מכן בקבלת החזרים. זכותך מסבירה שיש סיבות רבות לגביית תשלום ללא התאמה לסך ההכנסה אך הסיבות השכיחות ביותר הן חוסר התחשבות בנקודות זיכוי המקנות הנחות של ממש לעובדים רבים, החזר מס למובטלים שהתחילו את שנת העבודה עם משכורת קבועה וכן החזר מס לנעדרים ארוכות ממקום עבודתם בגים פציעה, מחלה או כל סיבה שהיא.

לפני שנפרט את כלל המקרים הללו כך שתוכלו לדעת האם גם אתם זכאים לקבל החזר מס למובטלים, החזרי מס לשכירים המלצות, החזר מס בגין הפסקות בעבודה או החזר מס מכל סיבה שהיא, אתם חייבים להכיר את אופן החישוב בעזרתו רשות המיסים יודעת כמה מיסים לנכות מהמשכורת החודשית של כל עובד.

השכר החודשי לעומת השכר השנתי – הכירו את השפעתם על גובה ניכויי המס שלכם

השלב הראשון בהיכרות אופן הגבייה של רשות המיסים הוא הכרת משמעות השכר החודשי לעומת משמעות השכר השנתי. בניגוד למקובל לחשוב, השכר החודשי אינו משמעותי במיוחד לקביעת גובה הניכויים. ניכויי המס נקבעים אך ורק על פי סך ההכנסה השנתית הנחשבת למדד המרכזי המשרת את רשויות המס. למה משמשת המשכורת החודשית? להערכת המשכורת השנתית בלבד. רשות המיסים חייבת להעריך כמה כל עובד אמור להרוויח במהלך כל שנת העבודה ועל סמך הערכה זו לקבוע כמה מיסים הוא ידרש לשלם. למה צריכים להעריך ולא פשוט להמתין לסוף השנה, לבדוק כמה כל עובד הרוויח בפועל ולנכות באופן מדוייק את המיסים שהוא צריך לשלם? בשביל להקל על כל משקי הבית בישראל.

רשות המיסים מעריכה שאם היא תחכה עד סוף השנה ותגבה מכל עובד את החוב השנתי שלו לרשויות המס בתשלום אחד, הוא יתקשה לעמוד בו עד כדי ערעור כל מצבו הכלכלי. מסיבה זו רשות המיסים מחשבים כמה כל עובד צריך להרוויח במהלך השנה כולה כבר מתחילת השנה, ומחלקים את סך החוב השנתי ל 12 תשלומים וזו גם הסיבה שאנו רואים ניכויי מס בתלוש החודשי למרות שכל הניכויים החושבים על פי סך ההכנסה השנתית. איך אפשר לחשב כמה כל עובד ירוויח כבר מתחילת השנה? פשוט להכפיל את ההכנסה החודשית בכמות חודשי העבודה במהלך השנה. עובד שמרוויח 10,000 שקלים בחודש, ירוויח על פי הערכה זו כ 120,000 שקלים במהלך השנה כולה.

בדיקת זכאות תוך מספר דקות מכל מקום ובכל זמן – בדקו את זכאותכם ברשת!

לאחר שהבנתם את כל שיטת החישוב של רשויות המס, הגיע הזמן לגעת בכל הסיבות שגורמות לכך שרבים נופלים בין הכיסאות וזכאים לקבל החזר מס למובטלים, החזר מס בגין הפסקות בעבודה, החזרי מס בגין אי הכרה בנקודות הטבה, החזרי מס לשכירים המלצות ועוד. זכותך עוסקת בכל הקשור להחזרי מס מזה לא מעט שנים ומכירה את כל השיטות והדרכים לזכות את לקוחותיה בכל ההחזרים המגיעים להם. אז אם גם אתם נתקלים בבעיה או בעיכוב משמעותי בהליך בדיקת הזכאות או קבלת התשלום, דעו כי זכותך תשמח להעמיד לרשותכם את כל שנות ניסיונה בתחום. אז מאיפה מתחילים? מבדיקת זכאות לקבלת החזר מס למובטלים. בשנים האחרונות בדיקת הזכאות לקבלת החזר מס למובטלים בפרט ולכלל הציבור בכלל הפכה פשוטה במיוחד.

כיום ניתן להשלים את הליך בדיקת הזכאות דרך הרשת ללא צורך בהגעה למשרדים ממשלתיים, המתנה בתורים ארוכים במיוחד, התמודדות עם טפסים רבים ומורכבים ועוד. השדרוג של בדיקת הזכאות מאפשר גם לכם לבדוק האם אתם זכאים לקבל החזר מס למובטלים או החזר מס מכל סיבה שהיא בכל זמן שתרצו ומכל מקום שתבחרו תוך מספר דקות בלבד.

הסיבות המרכזיות בגינן נוצרים פערי מס המזכים רבים בקבלת החזרים – כך תדעו האם גם אתם זכאים להחזרים

האפשרות החדשה לבדוק זכאות תוך מספר דקות בודדות ובהליך ידידותי במיוחד גורמת לכך שרבים כיום אכן בודקים את זכאותם ונמצאים זכאים לקבל החזר מס למובטלים על סך אלפי שקלים אז מהן הסיבות השכיחות לקבלת החזר מס למובטלים או מכל סיבה אחרת? הסיבה הראשונה היא אי הכרה בהנחות. לא מעט אנשים נמצאים זכאים לקבל החזר מס למובטלים בגין אי הכרה בהנחות המגיעות להם. רשות המיסים לא תמיד מחשבת את נקודות הזיכוי המגיעות לפלחים נרחבים באוכלוסיה, מה שמאפשר לכם אותם זכאים לקבל את ההנחות רטרואקטיבית, כלומר בתור החזר מס למובטלים. בין כל הזכאים לנקודות זיכוי והנחה משמעותית ניתן למנות מובטלים, גרושים, משלמי מזונות, זכאים לקבלת תואר אקדמי, הורים לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד.

חושבים שאתם זכאים לקבל החזר מס למובטלים? ערכו את בדיקת הזכאות הפשוטה ותגלו. הסיבה השניה שגורמת לכך שרבים משלמים מיסים גבוהים מידי וזכאים להחזרים היא היעדרות מהעבודה מכל סיבה. כפי שהזכנו מעלה, רשויות המס מחשבות את סך ההכנסה השנתית של העובדים בשיטת הכפלה של הכנסה חודשית בסך חודשי העבודה. שיטה זו אכן תצליח רק אם משכורתו של העובד לא שונתה במהלך השנה והוא אכן השלים את כל ימי העבודה השנתיים. אך בפועל, רבים זכאים לקבל החזר מס למובטלים בגין הפסקות בעבודה. החזר מס למובטלים יוענק לכך מי שלא השלים את כל ימי עבודתו בגין פציעה שמנעה ממנו להמשיך לעבוד, מחלה או כל טיפול רפואי הדורש תקופת החלמה ארוכה ועוד.

החזר מס למובטלים
החזר מס למובטלים

לא עובדים באופן רצוף? סיכוי גבוה שתימצאו זכאים!

ירידה בסך ימי העבודה השנתיים יביאו באופן ישיר לירידה בסך ההכנסה החודשית, מה שיתבטא כמובן גם בהכנסה השנתית הקובעת את גובה הניכויים. במקרים רבים אנשים הנעדרים ממקום עבודתם ממשיכים לשלם מיסים כאילו הם עבדו את כל ימי העבודה השנתיים, מה שיוצר פערים ומזכה רבים בקבלת החזר מס למובטלים.  אז אם גם אתם לא עבדתם בכל מהלך השנה, קיים סיכוי לא מבוטל שאתם אכן זכאים לקבל החזר מס למובטלים, החזר מס בגין הפסקות בעבודה, החזרי מס לשכירים המלצות ועוד. זכותך תשמח לסייע לכם בכל צורך כך שתעברו בקלות את כל שלבי הבדיקה ועד לקבלת מלוא ההחזרים ישירות לחשבון הבנק. זכותך מדגישה כי כל ההחזרים מועברים לחשבון הבנק שלכם כך שאם החלפתם חשבון לאחרונה, חשוב לבדוק שהוא אכן מעודכן אצל רשות המיסים.

עוד משהו מעניין על: איך בודקים אם מגיע לי החזר מס, סטטוס החזר מס

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן