החזר מס לידועים בציבור

החזר מס לידועים בציבור מתייחס לזוגות החיים יחד אך אינם נשואים. בישראל יש זוגות רבים שמסיבות שונות בחרו לא להתחתן אך עדיין מנהלים חיים משותפים, גרים יחד וכו'. החזר מס לידועים בציבור ניתן לזוגות המנהלים משק בית משותף ממש כמו זוג נשוי ולכן אם אתם נמצאים במערכת יחסים כזאת ועדיין לא בדקתם האם מגיע לכם החזר מס בשל כך, אתם מוזמנים לבדוק זאת כעת בשיחת טלפון פשוטה. חייגו עכשיו לבדיקת זכאות חינם.

זכותך – החזר מס לידועים בציבור

סעיף 37 בפקודת מס ההכנסה בישראל קובע שכל תושב ישאל הנמצא במערכת יחסים עם תושב אחר, כידוע בציבור זכאי ליהנות מהטבות מס והטבות אחרות המגיעים לזוגות נשואים כמו החזר מס לידועים בציבור ועוד. רוב הזוגות הידועים בציבור או אלה שזכותם להיכלל בהגדרה זאת נמצאים בסטטוס זה מסיבות כמו זוגות ללא דת, זוגות חד מיניים, פסולי חיתון וכדומה. חשוב לדעת שגם זוגות אלה זכאים לזכויות כמו זוגות נשואים לרבות זכות לקבל החזר מס לידועים בציבור במידה ויוכיחו את זוגיותם על פי תנאי החוק.

סיבה נוספת בגינה זוגות יכולים להיכלל תחת הגדרת זוג ידוע בציבור היא נישואים אזרחיים שבוצעו במדינה אחרת ואינם מוכרים במדינת ישראל. נמצאים במעמד זה? חיים יחד אך לא הגדרתם את זכותם להחזר מס והטבות אחרות מול גופי המדינה השונים? פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות בתחום ולהסדרת מעמדכם וקבל כל הזכויות המגיעות לכם מהמדינה לרבות הטבות והחזרי מס שונים עד 6 שנים אחורה משנת המס הנוכחית.

זכויות זוגות ידועים בציבור – החזר מס לידועים בציבור – איך לקבל החזר מס לחשבון הבנק

  • דו"ח שנתי – זוגות נשואים יכולים להגיש את הדוח השנתי למס הכנסה במשותף ואילו ידועים בציבור יכולים להגיש את הדוח השנתי בנפרד וליהנות ממדרגות מס נמוכות יותר עבור כל אחד מבני הזוג.
  • הטבות מס ונקודות זיכוי – החזר מס בגין לידה, משמע הדבר שילדים משותפים מזכים גם זוגות ידועים בציבור באותן הטבות מס בצורה של נקודות זיכוי מס, כל נקודה שווה 219 שקלים נכון לשנת 2020 ובמצטבר מדובר באלפי שקלים בשנה כאשר ניתן לצבור נקודות זיכוי מס מסיבות שונות בנוסף על נקודות הזיכוי המגיעות לכל אחד מבני הזוג עבור הילדים. סיבות בריאותיות, משפחתיות או תעסוקתיות שונות מצטרפות לנקודות הזיכוי עבור הילדים ולנקודות הזיכוי הכלליות המגיעות לכל אזרח בישראל החל מ-2.25 נקודת זיכוי לכל הפחות עבור כל אזרח במדינה.

החזר מס למשפחות חד הוריות – זכותך

כמו החזר מס לידועים בציבור גם החזר מס למשפחות חד הוריות מתייחס למספר הילדים במשפחה, גיל הילדים ואם מדובר במשפחה חד הורית יש הטבת מס נוספת בנקודות הזכות לבירור על החזר מס לידועים בציבור, החזר מס למשפחות חד הוריות וכדומה פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ טלפוני ראשוני ללא עלות >>

טופס 631 – החזר מס לידועים בציבור

זהו הטופס שכל זוג ידוע בציבור צריך למלט על מנת לקבל את זכויותיו להחזר מס והטבת מס. טופס זה הוא למעשה הצהרה משותפת על נכסים ויש להגיש אותו לביטוח לאומי. בנוסף על כך צריך לעדכן גם את רשות המס על מצבכם המשפחתי במידה ואתם זוג ידוע בציבור גם בטפסי הדוחות השנתיים ה-1301 ובטופס 101. במידה וקיבלתם מעמד של זוג ידוע בציבור ונולד לכם ילד עליכם גם לעדכן את המעסיק שלכם על גבי טופס 135.צריכים עזרה במילוי טופס החזר מס למשפחות חד הוריות או טופס החזר מס לידועים בציבור? אנו הכתובת שלכם לכך עם ניסיון רב בתחום והגשת בקשות שהתקבלו עבור זוגות ידועים בציבור שקיבלו את הטבת המס גם עד 6 שנים אחורה מיום הפיכתם לידועים בציבור ברישום האוכלוסין, רשות המס ועוד.

בודקים ומקבלים – החזר מס און ליין – זכותך

חיים עם בן או בת זוג כבר הרבה שנים יחד אבל לא נשואים? זה הזמן להסדיר את מעמד המס שלכם מול רשות מיסים בישראל ולקבל הטבות מס ונקודות מס עבור ילדכם ועוד. חבל לפספס הזדמנות לקבל החזר מס המגיע לכם מסיבה זו או כל סיבה אחרת בנוסף. פנו אלינו וקבלו הסבר וייעוץ אישי בהתאם לסטטוס המשפחתי שלכם. החזרי המס תקפים רטרואקטיבית עד 6 שנים לאחור. כלומר אם אנחנו נמצאים בשנת 2020 ייתכן ומגיע לכם החזר גם עבור שנת 2014 ואילך. במידה ואתם חיים בציבור יותר שנים תוכלו לקבל החזר מס רק עבור אותן שש שנים אחרונות לכן אל תדחו את הטיפול בבקשה. פנו עוד היום להסדיר את מעמדכם מול רשות המס וברישום האוכלוסין ומול כל גוף ציבורי רלוונטי אחר על מנת לקבל את כל הזכיות המגיעות לכם בפן הכספי וזכויות אחרות.

לא חייבים להיות נשואים כדי לקבל החזר מס מהמדינה

ידעתם? זוג החי יחדיו יכול להסדיר את מעמדו ולהפוך לזוג ידועים בציבור וליהנות מהטבות מס והטבות אחרות המגיעות לכל זוג מהמדינה בין אם נשוי או ידוע בציבור בהגדרה. בדקו את הזכאות שלכם ליהנות מהחזר מס, הטבת מס או נקודת זיכוי למס עוד היום!

חייגו אלינו >>  נשמח  לספק ייעוץ פרטני בנושא החזרי מס מכל סוג עבור שכירים, עצמאים וחברות, רווקים, נשואים, גרושים, משפחות חד הוריות, קשישים וכל אזרח אחר בישראל המשלם מיסים, ייתכן ומגיע לכם החזר מס עד 6 שנים אחורה – למה אתם מחכים פנו עכשיו! עוד קריטריונים לקבלת החזר מס מהמדינה: פיטורים, החזר מס בגין פיצויים, החזר מס עבור שנת שבתון, החזר מס על הפסקת עבודה או שינוי במשכורת, החזרת מס הוצאות לשכיר או לעצמאי ועוד.

צרו קשר עכשיו לבדיקה מהירה וקצרה שבסופה תדעו אם גם לכם מגיע כמו עשרות אלפי ישראלים אחרים כסף מהמדינה בהחזרי מס.

החזר מס לידועים בציבור
החזר מס לידועים בציבור

החזר מס לאחר הקורונה

עוד לפני מגפת הקורונה אלפי ישראלים היו זכאים להחזר מס אך לא כולם מודעים לכך או מוכנים להשקיע מעט על מנת לקבל הרבה. לאחר פרוץ הקורונה והזעזוע בשוק העבודה נוספו עוד אלפי ישראלים בשל השינויים בשוק העבודה, הפיטורים הרבים, היציאה לחל"ת שרשתות שיווק וחברות רבות ביצעו, העבודה מהבית שהפכה מקובלת גם עבור שכירים ועוד.

רשות המס עשתה מספר התאמות וקבעה קריטריונים חדשים להחזר מס. זה הזמן שלכם לבדוק האם מגיע לכם החזר מס בשל התקנות החדשות ולפני שמשרדי רשות המס יהיו עמוסים מדי וכל אישור בקשה להחזר מס וההעברה לחשבון ייקחו זמן רב.

קצרו את התהליך ושפרו את סיכוי ההצלחה שלכם ליהנות מהחזר מס דרך החזרי מס – זכותך – המנוסים והמקצועיים ביותר בתחום החזרי המס באזור המרכז. פנו עכשיו לנציג וקבלו הסבר מלא מה צריך להביא, אלו מסמכים, למי מגיע החזר מס, מה הסכום שייתכן ומגיע לכם ועוד פרטים על החזרי מס מכל הסוגים לשכיר, עצמאי או חברה. החזר מס למשפחות חד הוריות, החזר מס לזוגות ידועים בציבור החיים יחדיו עם ילדים או ללא ילדים.

החזרי מס יכולים להינתן ממגוון סיבות ולא רק לעובדים במגזר העסקי או הציבורי אך הם החלק המרכזי. בנוסף החזרי מס אחרים מגיעים לאזרחים בגין מחלה קשה או אובדן כושר עבודה, החזרי מס לבעלי מוגבלויות ובעלי צרכים מיוחדים ועוד.

בדקו מה מגיע לכם

בדקו איזה סכום מגיע לכם ועבור איזה שנים עד 6 שנים אחורה משנת המס הנוכחית – הבדיקה ללא עלות, תשלום רק על הצלחה! אין לכם מה להפסיד חייגו כעת ונשמח לתת לכם מידע נוסף ופרטים מלאים על החזרי מס מכל סוג.

מוזמנים לגלוש עוד באתר החזרי מס – זכותך ולמצוא מידע נוסף, לקבל טיפים ועצות לניהול פיננסי נכון וכל הנוגע להסדרת המעמד שלכם מול רשות המס, החזר מס בגין הפסקת עבודה או שינוי שכר גם בתחום ההיי טק ועוד.

השאירו פרטים, שם וטלפון בטופס יצירת הקשר או פשוט חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ חינם ללא עלות וללא התחייבות ולמתן הסבר קצר כיצד להשיג החזר מס בקלות ובמהירות בדרך הטובה ביותר. אנו כאן לכל שאלה, מוזמנים לפנות לקבל שירות ללא תחרות מאנשי המקצוע המובילים והמנוסים ביותר בתחום החזרי המס בישראל.

פנו אלינו ונעזור בשמחה לכל מי שמגיע לו החזר מס מהמדינה מכל סיבה שהיא. השאירו פרטים ונחזור אליכם עם ייעוץ פרטני. בהצלחה! >>

עוד משהו מעניין על: החזר מס חינוך מיוחד, החזר מס למשלמי מזונות

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן