החזר מס לחולים בסרטן

מחלת הסרטן היא מחלה קשה המצריכה כוחות פיזיים ונפשיים גדולים. הטיפול במחלה השתפר בשנים האחרונות וניתן לטפל בסרטן בשלבים שונים במגוון טיפולים ותרופות חלקיות. טיפולים כימותראפיים ואחרים הם כבר דבר שבשגרה ואם פעם מי שחלה בסרטן הרגיש שחרב עליו עולמו והוא עומד למות כל רגע, הרי שהיום ניתן להיאבק במחלה בהצלחה, להאריך את החיים וגם אם עדיין אין תרופה מלאה לסרטן אפשר לנצח את המחלה באמצעות טיפולים רגילים או אלטרנטיביים וחיים בריאים יכולים גם למנוע אותה. במאמר הזה ניגע בנושא החזר מס לחולים בסרטן.

החזר מס לחולים במחלה קשה – זכותך

אחד הדברים שסרטן מביא למי שחולה בו זה עלויות והוצאות רבות. חולי סרטן צריכים להקדיש זמן וכסף רב לטיפול במחלה ומתקשים לעשות זאת כאשר אין להם עבודה ממנה נאלצו לפרוש בשל המחלה. בני משפחה יכולים לעזור אך כל עזרה אחרת שניתן לקבל רצויה גם היא.

הנה כמה הטבות שחולי סרטן יכולים ליהנות מהם בעת המחלה:

  • לחולי סרטן יש זכאות לקבל קצבת שירותים מיוחדים גם ללא נוכחות של ועדה רפואית
  • חולי סרטן זכאים לפטור מתשלום לחדר מיון בעת פניה
  • מגיע להם שירותי רופא מומחה באונקולוגיה
  • יש להם אפשרות לקבל מימון על הוצאות נסיעות לטיפולים
  • זכויות בהקרנות ובטיפולים כימותרפיים ועוד

בנוסף מגיע להם החזר מס לחולים בסרטן בין אם בעזרת נקודות זיכוי מס או בעזרת החזר מס לחולים בסרטן מסיבות שונות. פנו אלינו לקבלת פרטים מלאים על כל סוגי החזרי המס המגיעים לחולי סרטן לרבות החזר מס לחולים בסרטן בכלי הדם או כל סוג אחר.

הטבות מס נוספות המגיעות לחולי סרטן

בנוסף על החזר מס לחולים בסרטן קיים גם החזר מס לחולים במחלה קשה אחרת והנה עוד כמה הטבות מס המיועדות לחולי סרטן:

  • זכות להשתתפות ברכישה של פאות
  • סיוע ברכישת תותבות
  • סיוע בהשאלה של ציוד רפואי
  • השתתפות של קופת החולים במגוון טיפולים

עוד מגיעים לחולי סרטן דמי מחלה, ימי מחלה בשל טיפול בקרוב משפחה חולה, שיקום לאנשים עם נכות, סיוע בלימודים ועוד.

איך מקבלים החזר מס לחולים בסרטן

צריכים עזרה בקבלת אחת ההטבות לרבות החזר מס לחולים בסרטן? צרו קשר או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם מידע מלא כיצד ניתן להשיג החזר מס בשווי אלפי שקלים עד 6 שנים אחרונה עבור כל חולה סרטן או חולה בכל מחלה קשה אחרת המגיע לו החזר המס.

משרדנו מתמחה במתן שירותי החזרי מס מכל סוג לכל האוכלוסייה לרבות קשישים, חולים, בעלי מוגבלויות ועוד.

רשימת הטבות המס המגיעות לחולי סרטן – החזר מס לחולים בסרטן

חולי סרטן רבים לא מודעים לזכויות הרבות שלהם בגין המחלה. הנה חלקן:

  • נקודות זיכוי במס הכנסה עבור ילד או מבוגר בעל מוגבלות
  • פטור מתשלום מס הכנסה לבעלי נכות רפואית
  • נקודות זיכוי מס בשל בן או בת זוג ללא מקור פרנסה או הכנסה
  • הנחה לחולי סרטן במס רכישה לנכים
  • הנחות בארנונה לחולים
  • זכות למתן הלוואה בתנאים מועדפים וסיוע בקבלת משכנתה
  • ביטוח נסיעות מיוחד לחו"ל לחולים במחלת הסרטן ועוד

החזר מס לחולים במחלה קשה – זכותך

כפי שניתן לראות יש לא מעט זכויות והטבות רפואיות וכלכליות המגיעות לחולי סרטן אך לא כולם מכירים אותם. בדיקה במס הכנסה יכולה לתת לכם מידע חשוב על החזר מס או הטבת מס המגיעה לכם בגין המחלה ולכן מומלץ לבדוק זאת מול רשות המס ובמקרה בו מגיע לכם החזר מס לחולים בסרטן אנו יכולים לעזור לכם להגיש את הבקשה להחזר מס בשווי עד אלפי שקלים בשנה

לפרטים נוספים על החזר מס לחולים בסרטן מכל סוג פנו אלינו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מידע חשוב שיכול להיות שווה לכם כסף רב אם רק תעמדו על זכותכם לקבל אותו מרשות המס. חייגו עכשיו לייעוץ אישי ומקצועי מלא בתחום החזרי המס לחולי סרטן והחזרי מס מכל סוג.

ועדה רפואית שווה חזר מס לחולי סרטן

אף אחד לא אוהב לעמוד מול ועדות, לעשות ראיון, להביא מסמכים וכדומה אבל חולי סרטן וחולים במחלות קשות אחרות חייבות בנוסף על המחלה להתמודד מול המערכת על גופי השונים הבריאותיים והאחרים, ולעמוד על שלהם על מנת שמעמדם הרפואי יהיה מתועד ורשום בכל מקום שזה חשוב: בלשכת האוכלוסין, ברשות המס, במשרד החינות וכדומה.

כיום יש מודעות גדולה יותר בקרב מעסיקים לספק זכויות רפואיות, ביטוחיות וכלכליות לעובדים החולים במחלות קשות כולל סרטן ובמיוחד כאשר המחלה נגרמה במהלך העבודה. פיצויי פיטורים, אובדן כושר עבודה, הפסקת עבודה ועוד גורמים – כולם שווים כסף בסופו של דבר בין אם דרך החזר מס, הטבת או זיכוי מס ובכולם אנו מתמחים ויודעים לספק ללקוחות מענה מושלם, הופכים כל אבן ודואגים לכל מסמך על מנת שיגיע לידיים הנכונות של מקבלי ההחלטות בוועדות למינהן.

מי זכאי להחזר מס במדינת ישראל

החזרי מס לחולי סרטן הם רק סיבה אחת בגינה מגיע החזר מס לאזרח. החזרי מס מסיבות שונות ומגוונות מגיעים לעשרות אלפי אזרחים שאינם מודעים לכך בין אם בגין סטטוס רפואי, בריאותי כמו החזר מס לנכה או עיוור, החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה, אישי כמו החזר מס לידועים בציבור או תעסוקתי כמו החזר מס בגין רכישת דירה או עבור אם חד הוריות – רק משרד רואי חשבון ויועץ מס מכירים את כל סעיפי חוק החזרי המס ויכולים לאתר עבור הלקוחות כספים המגיעים להם על בסיס חד פעמי או חודשי קבוע.

פנו אלינו עוד היום למציאת הסיבה בגינה מגיע גם לכם החזר מס ונשמח לבדוק זכאותכם ללא תשלום ולהגיש עברוכם בקשה להחזר מס עם תשלום על בסיס הצלחה בלבד.

אין לכם מה להפסיד רק הרוויח והרבה. צרו קשר עכשיו או השאירו פרטים לחזרה מהירה ובדיקת הזכאות שלכם לקבלת החסר מס מהמדינה עוד היום.

החזר מס לחולים בסרטן איתור נזילות
החזר מס לחולים בסרטן איתור נזילות

חולי סרטן רבים לא קיבלו את החזרי המס המגיעים להם מהמדינה עד כה

בין אם בשל מצבם הבריאותי המנוע מהם להתרוצץ בין רשויות המס או אי הכרת החוק, חולי סרטן רבים ואזרחים אחרים הזכאים להחזר מס, לא מגיעים לכך בשל אי הכרת החוק, קושי במימוש הגשת הבקשה להחזר המס או מכל סיבה אחרת.

בדיוק בשביל זה אנו כאן ובעלי ניסיון רב בטיפול בהחזרי מס מכל סוג עבור חולי סרטן, חולים במחלות אחרות, בעלי מוגבלויות וכל מי שאיבד את כושר העבודה ופרנסתו נפגעה.

החזרי מס יכולים להינתן לכל מי שמגיע לו על תקופה מוקדמת ועד 6 שנים אחורה רטרואקטיבית! בנוסף הכסף נשמר כולל ריבית ואתם יכולים לקבל אותו ישירות לחשבון במידה ואתם זכאים לכך.

אך מעבר להחזרי המס החד פעמיים שמגיעים לאזרחים, רבים לא מודעים לנקודות הזכות במס המגיעים להם מסיבות שונות. כל אזרח במדינת ישראל העובד משלם מיסים אך גם זכאי להטבת מס בצורה של נקודות זיכוי מס. לכל אחד ואחת מגיעים 2.25 נקודות זיכוי במינימום ועליהם ניתן לצבור עוד נקודות לפי כמות ילדים, סטטוס בריאותי, סטטוס של אחד מבני המשפחה ועוד. כל נקודת זיכוי למס שווה 219 שקלים נכון לשנת 2020 ובמצטבר מדובר באלפי שקלים בשנה.אולי מגיע לכם החזר מס! בדקו זאת עכשיו.

לסיכום

בדקו עכשיו את מצב נקודות זיכוי המס שלכם בעזרתנו ואולי תגלו שמגיע לכם נקודת זיכוי מס נוספת או יותר, דבר השווה לכם אלפי שקלים מדי שנה על בסיס קבוע!

אל תוותרו על זכותכם ובבדיקה פשוטה ללא עלות ניתן לכלות אם אתם צריכים לגשת לרשות המס ולעדכן את מספר נקודות הזכות שלכם, אולי מגיע לכם החזר מס בגין סיבה אחרת ועוד.

חייגו עכשיו לקבלת מענה טלפוני מהיר ומקצועי ומתן ייעוץ אישי לגבי עדכון נקודות זיכוי למס, החזרי מס לחולי סרטן או מכל סיבה אחרת ושאר השירותים הקיימים.

גלשו עוד באתר לקבלת מיד חשוב נוסף על כל סוגי החזרי המס הקיימים, למי מגיע החזר מס בגין סיבה רפואית או אחרת ועוד. השאירו פרטים לחזרה ולבדיקת זכאות ללא עלות וללא התחייבות.

בדקו אולי אתם או אחד מבני המשפחה שלכם לא עדכן את תעודת הזהות או מסמך אחר והוא זכאי גם כן להחזר מס על בסיס קבוע בשל הפסקת עבודה או מכל סיבה אחרת.

בואו לפגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות במהלכה נבין מה הסטטוס שלכם מול רשות המס וכיצד ניתן לסייע לכם לקבל החזר מס מהמדינה בלקות ובמהירות בעלות סמלית ורק במקרה של הצלחה. בדיקה ללא עלות. בהצלחה! >>

עוד משהו מעניין על: החזר מס הכנסה, פטור ממס

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן