החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה – זכותך

גידול ילדים היא משימה לא פשוטה עבור כל הורה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בגידול ילד או ילדה עם ליקוי למידה. זה בא לידי ביטוי בדברים הכי קטנים שנראים לנו מובנים מאליהם כמו לקרוא ולכתוב ומהווה אתגר פיזי ונפשי לא קטן עבור הורים לילדים עם לקויות למידה, הורים לילדים עם מוגבלות וכדומה. במאמר הזה נדבר על החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה.

למי מגיע החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה

יש לכם ילד או ילדה עם לקות למידה ואתם ללא מקבלים עדיין החזר מס? פנו עכשיו לקבלת ייעוץ חינם והסבר מה עליכם לעשות על מנת שהחזר המס יעבור עליכם רטרואקטיבית עד 6 שנים לאחור, כלומר גם עם הילד נכנס למערכת החינוך לפני שש שנים עם לקות למידה ולא הסדרתם עדיין את קבלת החזר המס, תוכלו לקבל את כל הסכום עבור כל התקופה צמוד למדד כולל ריבית.

משרדנו מומחה בהגשת בקשות להחזר מס בגין לקות למידה, החזר מס לבעלי ביטוח אובדן כושר עבודה וקטגוריות דומות. פנו אלינו עוד היום לייעוץ אישי מקצועי ללא עלות ובחינת האפשרות להגשת בקשה להחזר מס מרשות המס אליה אתם משויכים בקלות ובמהירות.

לפתיחת בקשה לקבלת החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה חייגו עכשיו >>

זכותך – החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה

לצערנו המערכת מסורבלת וקשה מאוד להשיג אישור קטן על דבר פשוט, על אחת כמה כאשר מדובר באישור על לימודים במסגרת מיוחדת, הדרוש לקבלת החזר המס. הורים נדרשים ללכת לוועדות, להוכיח לקות, להגיע לרופאים, פסיכולוגים, יועצים ומה לא וכל זה על מנת ליהנות מהטבת מס קטנה המגיעה להם על פי חוק.

אנו כאן כדי לעזור לכם ולהקל עליכם לפחות בעניין זה. אל תוותרו על נקודות הזיכוי המגיעות לכם בגין ילד עם לקות למידה. השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם ולעזור לכם להשיג את החזר המס ונקודות הזיכוי עד 6 שנים לאחור עבור כל ילד עם לקות למידה שיש לכם ועבור סיבות נוספות שאולי מגיע לכם עבורן החזר מס בנוסף לכך מסיבות אישיות שלכם הקשורות למצב בריאותי שלכם או מצב תעסוקתי שנפגע כתוצאה מהטיפול הילד עם לקות הלמידה שלכם.

איך לקבל החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה בקלות

החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה מותנה בכך שתעמדו בתנאי הועדה המחליטה על כך. עליכם להגיע מוכנים עם מסמכים רפואיים ואחרים על מנת להוכיח את לקות הלמידה. לאחר שתעברו בהצלחה את הועדה ילדכם יקבל מעמד של לקוי למידה וישולב במסגרות בית ספריות מתאימות.

כל ילד או מבוגר בהתאם לסוג לקות הלמידה שלו והחומרה שלה זכאים לקבל הטבות שונות. מבחינת מס כל שעליכם לעשות הוא למלא כמה טפסים, לצרף את מסמכי הועדה ולהגיש לרשות המס. אם מילאתם הכול נכון ויש לכם את כל האישורים, אין כל סיבה שלא תקבלו נקודות זיכוי נוספות עבור ילדכם. נקודות אלה יצטרפו לשאר הנקודות שיש לכם ויכולות להוות סכום כסף לא קטן לזיכוי במס.

למשל החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה בשווי 2 נקודות בחודש כבר שווה 438 למס. כלומר סכום זה מתקזז מסכום הברוטו והמס שאתם צריכים לשלם פחות יותר ביוון שהוא נגזר מסכום כולל קטן יותר.

זכותך – החזר מס לבעלי ביטוח אובדן כושר עבודה

צריכים עזרה בחישוב נקודות המס המגיעות לכם? צריכים לעדכן את רשות המס בסטטוס שלכם על מנת ליהנות מהטבת המס החודשית? נשמח לעזור לכם ולילדכם לקבל את כל מה שמגיע לכם מהמדינה ולו את המעט כאשר ארגוני נכים ובעלי מוגבלויות וליקויי למידה נלחמים כל הזמן על הקלות נוספות ועל תקציבים ממשלתיים לטובת ילדים עם לקויות למידה וכדומה, לצערנו לא תמיד בהצלחה.

החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה – זכותך

ילדים עם לקות למידה מצריכים מאמץ רב מצד ההורים הן בפן החינוכי והן בפן הכלכלי. אמנם יש מסגרות חינוכיות המתאימות לילדים עם ליקוי למידה אך זה לא מסתיים בזה. יש צורך פעמים רבות בעזרה אישית נוספת מחוץ לשעות הלמידה, עזרה מקצועית ולפעמים טיפולים. כל אלה לא רק שעולים כסף רב להורה המטפל האחראי אלא גם מקים עליו לעבוד בעבודה שמכניסה כסף רב בשעות ארוכות.

אלא אם כן יש לכם עזרה בבית בדמות הורה נוסף, בן משפחה או חבר, קשה מאוד להורה לילד עם לקות למידה לעמוד במעמסה הפיזית והנפשית הכרוכה בגידול הילד. הורים יודעים הייטב כמה קשה לגדל ילדים, על אחת כמה וכמה יותר מילד אחד או שניים ולבטח ילד עם צרכים מיוחדים, לקות למידה וכדומה.

בדקו זכאותכם לקבל החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה

הורים רבים או שאינם מודעים לזכותם הפיננסית להטבת המס והחזר המס או שאין להם זמן וכוח לעדכן את רשות המס בכך. החזרי מס – זכותך! בעלת ניסיון רב בטיפול והגשת בקשות להחזרי מס מכל סוג החל מהחזרי מס לילדים עם לקות למידה, דרך החזרי מס לאובדן כושר עבודה וחולים במחלה קשה ועוד.

אנו בודקים זכאות לכל אזרח לכל עלות וגובים עמלה סמלית רק על הצלחה במקרה שהבקשה אושרה כך שאין לכם מה להפסיד. אנו מטפלים בהחזרי מס לשכירים, עצמאים וחברות, עוסקים פטורים, עוסקים מורשים וכל מי שמגיע לו החזר מס מכל סיבה שהיא, החזר מס לבעלי ביטוח אובדן כושר עבודה, סיבה רפואית כגון החזר מס לחולים בסרטן או מחלות אחרות קשות, סיבה בריאותית כגון החזר מס לנכה או עיוור ואחרת.

יש לכם ילד עם לקות למידה? ייתכן ומגיע לכם החזר מס! בדקו עכשיו

פנו עכשיו לבדיקה האם משרדי רשות המס מכירים בילד שלכם עם לקות הלמידה ואתם מקבלים עליו את הטבת המס המגיע לו על פי חוק. בנוסף ייתכן וגם לכם מגיע מתוקף היותכם האפוטרופוס של הילד הטבת מס נוספת או אפילו לבן משפחה נוסף.

הטבות מס נוספות שייתכן ומגיעות לכם הם החזרי מס בגין הפסקת עבודה או החזר מס בגין שינו משכורת וכדומה. גם במידה ופוטרתם או התפטרתם וישבתם בבית כמה חודשים סיכוי גבוה מגיע לכם החזר מס בגין פוטיורין. במיוחד לאחר מגפת הקורונה יש אזרחים רבים שיצאו לחל"ת למשל או עברו לעבוד מהבית ומגיע להם החזר מס על הוצאות נוספות שנוצרו להם בעקבות כך.

רשות המס נוהגת לעדכן מדי פעם את התקנות שלה ולא כל אחד עוקב אחרי זה או מתעדכן בכך. ייתכן והסטטוס שלכם שלא עמד בקריטריון להחזר מס בעבר השתנה וכיום כבר מגיע לה הטבת מס או החזר מס בשל כך. בדקו היום ללא עלות את הסטטוס שלכם ברשות המס ואולי נמצא שמגיע לכם החזר מס על בסיס חד פעמי או חודשי קבוע.

החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה איתור נזילות
החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה איתור נזילות

בודקים בקלות ובמהירות – החזרי מס

תנו לנו לעשות את העבודה הקשה והמסובכת, להתעסק עם פקיד שומה במשרד רשות המס, לאסוף את המסמכים למלא את הטפסים ורתום את הניסיון והידע הרבים שלנו במציאת סעיפים בחוק שאפשר לתרגם אותם לכסף באמצעות הטבות מס, החזרי מס וניכוי מס לכל מטרה.

מוזמנים לגלוש עוד באתר ולקרוא מידע רב ומקיף על החזרי מס מכל סוג לרבות החזרי מס לילדים עם לקות למידה, החזרי מס לחולים במחלה קשה, החזרי מס לאובדן כושר עבודה ועוד.

חשוב לזכור: את החזרי המס ניתן לקבל עבור שנים קודמות ולמעשה אפילו עד 6 שנים לאחור! כך שאם חשבתם שכבר איחרתם את הרכבת, ממש לא. אל תפספסו את ההזדמנות להגיש בקשה להחזר מס בגים כל סיבה שהיא דרך גורם מקצועי כמו משרד רואי חשבון או יועץ מוסמך שיטפל לכם בבקשה וידאג לכעך שתאושר על פי חוק מהר ובמלואה.

לסיכום, החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה יכול להיות שווה לכם אלפי שקלים מדי שנה בדמות של נקודות זיכוי. אל תוותרו על זכות זאת והגישו כבר היום בקשה להחזר המס דרך גורם מקצועי המתמצא בתחום ויכול להגיש בקשה מסודרת ותקינה לפקיד השומה שיבחן את התיק שלכם ויאשר אותו במהרה. חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים ומידע כולל על החזרי מס או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם למתן הצעה וייעוץ מקצועי על החזרי מס מכל סוג עוד היום.

חייגו עכשיו וקבלו ייעוץ מקצועי שיכול להיות שווה לכם הרבה מאוד כסף! אל תוותרו על הזכות שלכם ליהנות מהחזר מס מהמדינה במידה והוא מגיע לכם. בדקו את זכאותכם עכשיו הקלות ובמהירות. בהצלחה! >>

עוד משהו מעניין על: החזר מס לגמלאים, החזר מס להורים לילדים עם צרכים מיוחדים

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן