בדקו עכשיו אם מגיע לכם החזר מס לגמלאים!

כל החיים אנחנו חוסכים וחוסכים, בקרנות הפנסיה ובקופות הגמל, בקרנות ההשתלמות ומתחת לבלטות… בסופו של דבר אנו רוצים או צריכים לפדותך את הכסף הזה וליהנות ממנו. הבעיה היא שהכסף הזה סגור בתוכניות החיסכון ומשיכה מוקדמת שלו עולה לנו הרבה כסף. 35% מס ליתר דיוק על משיכה מוקדמת של כספים אלה. אז מה זה החזר מס לגמלאים?

החזר מס לגמלאים – איך לחסוך את תשלום המס על משיכה מוקדמת מקופת גמל

טוב לדעת שקיימים תנאים מסוימים שאם עומדים בהם אפשר לפדות את הכסף מקופת הגמל גם ללא תשלום מס או בתשלום מס חלקי! איך? נשמח לבדוק עבורך האם אתה עומד בקריטריון למשיכת תגמולים מוקדמת ולהגיש עבורך את הבקשה להחזר מס או פטור במידה ומגיע לך.

השאר פרטים או חייג עכשיו למענה טלפוני וייעץ ראשוני ללא עלות.

החזר מס לגרושים – זכותך

כמו החזר מס לגמלאים החזר מס לגרושים הוא החזר מס שלא רבים מממשים. גרושים רבים משלמים אלפי שקלים כל חודש דמי מזונות אך מגיע להם הטבת מס קטנה של נקודת זכות נוספת שהם לא תמיד מקפידים לקבל. על מנת לקבל את נקודת הזכות הזאת השווה 219 שקלים בחודש נכון לשנת 2020, צריך לעדכן את תעודת הזהות דרך מרשם האוכלוסין, את רשות המס וכן את המעסיק במידה ואתם שכירים או את רשות המס במידה ואתם עצמאים.

החזר מס לגמלאים וכן החזר מס לגרושים שווים הרבה כסף כל חודש! במיוחד החזר מס לגמלאים שכן כפי שאמרנו מדובר בסכומי כסף מצטברים שחסכתם כל חייכם ובעת צרה כאשר אתם צריכים את הכסף לפני מועד המשיכה אתם נאלצים להפסיד מעל שליש ממנו! כמובן שאין זה הוגן אך מאחור זה עומד הרעיון שאזרחים לא ימשכו את כספי הפנסיה והגמל לפני הזמן, וכך תהיה להם פנסיה מכובדת לאחר גיל הפרישה.

החזר מס לגמלאים – מתי לקחת?

צריכים כסף לטיפול רפואי או כל דבר אחר? שוקלים למשוך את כספי קופת הגמל שלכם? לפני שאתם עושים צעד כזה חשבו היטב אם יש דרך אחרת להשיג את הכסף ואם בכל זאת אתם חייבים למשוך את הכסף מקופת הגמל דעו מראש שירד לכם 35% מס באופן אוטומטי בעת המשיכה אלא אם כן תדאגו לקבל פטור חלקי או מלא בגין סיבות שונות כמו מיעוט הכנסה, מצב רפואי, נכות ועוד.

צריכים עזרה בנושא? נשמח להשיג עבורכם החזר מס לגמלאים במידה ומגיע לכם! כל שעליכם לעשות זה לפנות אלינו ואנו נדריך אתכם צעד אחרי צעד מה צריך לעשות על מנת שרשות המס תכיר בפטור שלכם במידה והוא מגיע לכם.

לגביי החזר מס לגרושים נשמח להסביר לכם מה עליכם לעשות על מנת שנקודת הזכות במס תעודכן היכן שצריך ומעתה והלאה תהיו זכאים לקבל אותה בכל תלוש שכר במכל מקום עבודה וגם במסגרת  ההכנסות שלכם כעצמאים בין אם כעוסקים פטורים או עוסקים מורשים.

 

בדקו זכאות והגישו בקשה לרשות המס – זכותך

החזר מס לגמלאים הוא החזר מס שלא רבים מכירים ועוד פחות מצליחים לקבל. אנו כאן על מנת להסביר לכם מה דרוש לקבלת החזר המס והפטור מתשלום על משיכה מוקדמת של קופת גמל וכדומה.

החזר מס לגמלאים, החזר מס לגרושים ועוד! בדקו זכאותכם עד 6 שנים אחורה!

אנו מעניקים שירותי מס במגוון תחומים לרבות החזרי מס מכל סוג: החזרי מס מסיבות רפואיות, תעסוקתיות או אישיות. אנו מטפלים בכל סוגי החזרי המס לשכירים, עצמאים וחברות עבור אזרחים מכל סטטוס בקשת החברתית: רווקים, נשואים, גרושים, הורים לילדים במשפחות חד הוריות ועוד.

בדקו עוד היום האם מגיע לכם לקבל החזר מס מהמדינה. רבים זכאים לכך אך אינם מודעים לכך או מתעצלים לבדוק כאשר בפועל מדובר בתהליך פשוט ולא יקר שיכול להיות שווה לכם כסף רב במידה ותלכו אתו עד הסוף, תגישו את המסכים כמו שצריך ותמתינו לקבלת האישור והעברת הכסף.

ככל מס' 1: כל מי שמשלם מיסים ייתכן גם זכאי להחזר!

קיימות עשרות סיבות בזכותן ייתכן ואתם זכאים להחזר מס החל מסיבות רפואיות שלכם או של בן או בת הזוג שלכם, סיבות משפחתיות במידה ויש לכם כמה וכמה ילדים או ילד במסגרת של משפחה חד הורית, במידה ואתם גמלאים לקראת או אחרי גיל פרישה ועוד.

על כל אלה ועוד ידינו אמונה ובאמתחתנו ניסיון רב וידע מקצועי שכבר השיג כספים בשווי מאות אלפי שקלים ללקוחות שלנו בכל הארץ. פנו עכשיו גם אתם לקבלת ייעוץ ראשוני בהתאמה אישית למצבכם הפיננסי ונשמח לוודא שאם מגיע לכם החזר מס, הטבת מס, זיכוי מס או פטור מס שלם או חלקי, תוכלו לקבל אותו במהרה.

החזר מס לגמלאים הוא אחד מהחזרי המס ששווים הכי הרבה כסף כיוון שמדובר בקרנות קופות גמל בהן יש כסף רב עבור כל גמלאי. סכומים אלה מצטברים מדי חודש ומדי שנה ונאספים לסכום גדול. כאשר אנו פורשים אנו יכולים לחיות בכבוד בין אם בזכות הפנסיה, ביטוח לאומי, קצבאות שונו או חסכונות שצברנו בקופות השונות, בביטוח המנהלים בקופות ההשתלמות וכדומה – על כל אלה נאלץ לשלם מס גבוה בשיעור של 35% אם נפדה את הקופות מוקדם מהמותר.

מה לעשות שלא תמיד יש ביכולתנו לפרנס ולעיתים אנו נקלעים למשברים רפואיים או אחרים וצריכים כסף במיידי. במצבים אלה אנו נוטים לעשות טעויות, לקחת הלוואות עם ריבית גבוהה מדי ולפדות את החסכונות שלנו. כך יורד לטמיון כסף רב מההון שצברנו.

משרדנו מתמחה בהגשת בקשות להחזר מס עבור גמלאים, פטור מס מלא או חלקי ושאר השירותים הפיננסיים והחשבונאים הקיימים.

החזר מס לגמלאים
החזר מס לגמלאים

פנו עכשיו לקבלת ייעוץ מהחברה ואולי תמצאו שגם לכם מגיע החזר מס!

השאירו פרטים או צרו קשר לקבלת ייעוץ פרטני ומידע חשוב על קופות גמל, קרנות פנסיה והשתלמות, כיצד לקבל החזר מס על קרן שנפדתה מוקדם מדי, איך לקבל פטור על משיכה חלקית של סכומי כסף מהקופה וכדומה.

עוד שירותים של המשרד: החזרי מס בגין מחלה קשה, החזרי מס בגין אובדן כושר עבודה ועוד. אנו בטוחים שכל עובד במדינת ישראל שעבר בין עבודות, הפסיק עבודה, יצא לחופשה ללא תשלום, פוטר או התפטר וישב כמה חודשים בבית, יכול וזכאי ליהנות מהחזר מס מהמדינה.

כל שעליכם לעשות זה לבדוק את הזכאות שלכם לכך ואנו נדאג לבצע זאת וגם להגיש עבורכם את הבקשה להחזר מס בגין כל סיבה שהיא.

חייגו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה משתלמת לטיפול בתיק המס שלכם, הגשת בקשה להחזר מס בגין כל סיבה שהיא וכדומה. בהצלחה! >>

עוד משהו מעניין על: החזר מס להורים לילדים עם לקות למידה

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן