החזר מס ועדת טרכטנברג – עובדים רבים בישראל זכאים לקבלת החזרי מס על סך אלפי שקלים. כך תדעו האם גם לכם מגיע

משלמים מיסים גבוהים מידי ביחס לסך ההכנסה שלכם? ייתכן שאתם זכאים לקבל החזר מס ועדת טרכטנברג. עובדים רבים מישראל משלמים מיסים גבוהים מאלה שהם אמורים לשלם. אם גם אתם מרגישים שסך ניכויי המס מהמשכורת החודשית גבוהים מידי, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות. בשורות הבאות נגע במספר דגשים חשובים אודות החזר מס ועדת טרכטנברג, לרבות הסיבות המרכזיות בגינן עובדים רבים בישראל זכאים לקבלת החזרי מס ולשינוי הגדול שחל בשנים האחרונות בהליך בדיקת הזכאות. אז רגע לפני שאתם מתייאשים מחשש להתמודדות עם שלבים בירוקרטיים מורכבים וזמן ממושך של עמידה בתורים, כדאי שתכירו את השיטה הפשוטה לבדיקת זכאות להחזר מס ועדת טרכטנברג.

כבר לא מורכב כמו בעבר – כך תבדקו את זכאותכם!

ראשית, חשוב לדעת שרשות המיסים שינתה את שלב בדיקת הזכאות בשנים האחרונות. אם עד לפני מספר שנים הייתם צריכים להצטייד בטפסים רבים ולהתמודד עם בירוקרטיה מתישה ותורים בלתי נגמרים, הרי לכם שכיום שלב הבדיקה פשוט הרבה יותר. כיום ניתן להשלים את כל שלבי הבדיקה דרך האינטרנט. כל שאתם צריכים לעשות זה למלא את מספר תעודת הזהות שלכם ולהמתין לקבלת התשובה. חברת זכותך מלווה עובדים רבים לקבלת החזרי מס על סך אלפי ואף עשרות אלפי שקלים. חשוב להדגיש כי חברת זכותך מסייעת לעובדים רבים לקבל החזר מס ועדת טרכטנברג, החזר מס מזונות, החזר מס הפרעות קשב, החזר מס שלילי או החזר מס מכל סיבה אחרת. רוצים ליווי מקצועי שידריך אתכם בכל השלבים עד לזיכוי חשבון הבנק? חברת זכותך היא הכתובת עבורכם.

הסיבות המרכזיות בגינן רבים נמצאים זכאים לקבלת החזרים

מדוע עובדים רבים בישראל נמצאים זכאים לקבלת החזר מס ועדת טרכטנברג? ישנן לא מעט סיבות. חברת זכותך בחרה עבורכם את הסיבות השכיחות ביותר, והן:

שיטת חישוב הניכויים של רשות המיסים

הסיבה הראשונה בגינה לא מעט עובדים נמצאים זכאים לקבלת החזר מס ועדת טרכטנברג היא הערכת ניכויי המס החודשיים. תחילה חשוב להקדים ולומר כי ניכויי המס נגזרים מהשכר השנתי ולא החודשי. רשות המיסים מעריכה כמה כל עובד ירוויח בכל שנה, ועל בסיס הערכה זו מחלקת את החוב השנתי ל 12 תשלומים חודשיים. שיטה זו מבוססת על הערכות שיכולות להשתנות רבות במהלך שנת העבודה. עובד שהתחיל את שנת עבודתו עם משכורת של 8,000 שקלים בכל חודש, צפוי להרוויח כ 96,000 במהלך כל שנת העבודה (8,000 כפול 12 חודשי עבודה). אך מה קורה אם העובד לא השלים את כל ימי העבודה במהלך השנה, משכורתו קוצצה, אחוזי המשרה ירדו? כלל השינויים הללו משפיעים על סך ההכנסה השנתית, מה שיוצר פערי מס המזכים רבים בקבלת החזר מס ועדת טרכטנברג.

אי התחשבות בנקודות זיכוי

סיבה נוספת ומרכזית שגורמת לעובדים רבים לשלם לא מעט מיסים שלא לצורך היא אי הכרה בנקודות זיכוי. עובדים רבים כלל לא מכירים את כל נקודות הזיכוי המגיעות להם, מה שגורם להם לשלם יותר. רשות המיסים מעניקה נקודות זיכוי רבות לעובדים הזקוקים להנחות ולהטבות מסיבות שונות. נקודות הזיכוי באות לידי ביטוי בהנחה משמעותית של כמה אלפי שקלים בתשלום השנתי. עובדים שאינם מקבלים את ההנחות המגיעות להם משלמים מיסים רבים שלא לצורך, מה שגורר פערים בתשלומים. רוצים לבדוק את זכאותכם? בדיקה מהירה ברשת יכולה להיות שווה עבורכם כמה אלפי ואף עשרות אלפי שקלים. בין כלל נקודות הזיכוי השכיחות ביותר לקבלת החזר מס ועדת טרכטנברג ניתן למנות החזר מס מזונות, החזר מס הפרעת קשב, החזר מס שלילי ועוד.

החזר מס ועדת טרכטנברג
החזר מס ועדת טרכטנברג

מספר פרטים שחשוב שתכירו אודות הליך קבלת ההחזרים

לסיום, חשוב שתכירו מספר פרטים טכניים אודות הליך קבלת ההחזרים. תחילה, חשוב לוודא שחשבון הבנק הנוכחי שלכם, הוא חשבון הבנק המעודכן אצל רשות המיסים. אם החלפתם חשבון לאחרונה, חשוב לעדכן אותו. שנית, חשוב לדעת שאתם זכאים לקבל החזרי מס עד שש שנים אחורה. בניגוד למקובל לחשוב, גם אם נגמרה שנת המס אתם זכאים לקבל החזרים על שש שנים אחורה ממועד הבדיקה. שלישית, חשוב לדעת שכלל ההחזרים יועברו לחשבון הבנק שלכם בצירוף 4% ריבית חיובית על כל שנה.

עוד משהו מעניין על: החזר מס מומלץ

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן