החזר מס הפרעת קשב – לא מקבלים את נקודות הזיכוי המגיעות לכם? כך תוכלו לקבל החזרי מס!

לא מעט עובדים בישראל זכאים לקבל החזרי מס על סך אלפי שקלים. משלמים מיסים מידי חודש? ייתכן שגם אתם זכאים לקבלת החזר מס הפרעת קשב, החזר מס ועדת אבחון, החזר מס ועדת טרכטנברג, החזר מס חלת ועוד. חברת החזרי מס זכותך מסייעת ללקוחות רבים לקבל את כל החזרי המס המגיעים להם בקלות ובמהירות. חושבים שגם לכם מגיעים החזרים אך חוששים מהליך בירוקרטי מורכב מול רשות המיסים? כדאי שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות. בהמשך המאמר נגע בכל הנקודות החשובות אודות החזר מס הפרעת קשב, החזרי מס משלל סיבות נוספות, שיטה פשוטה לבדיקת זכאות ועוד. אז אם גם אתם חוששים להתמודד עם בירוקרטיות סבוכות של רשות המיסים, חברת החזר מס זכותך עושה לכם סדר בכל שלבי קבלת החזרים.

השינויים הגדולים שתשמחו להכיר – כך תוכלו לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרי מס תוך דקות בודדות

ראשית, חשוב לדעת שבשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בהליך בדיקת הזכאות לקבלת החזר מס הפרעת קשב. עד לפני מספר שנים לא רבות כל עובד בישראל שרצה לבדוק את זכאותו לקבל החזר מס הפרעת קשב או החזר מס מכל סיבה שהיא, נדרש להגיע למשרדי רשות המיסים, לעמוד בתורים ארוכים, להתמודד עם בירוקרטיה סבוכה ולא מעט טפסים. הליך מורכב זה גרם ללא מעט אנשים פשוט לוותר על כל כספי ההחזרים המגיעים להם. אך בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי שהופך את כל הליך בדיקת הזכאות לקבלת החזרי מס לפשוט ומהיר הרבה יותר. חברת החזרי מס זכותך מדגישה לכל לקוחותיה שכיום ניתן להשלים את על שלבי הבדיקה דרך הרשת בלבד. הליך הבדיקה עבר שינוי משמעותי כך שכיום כל אדם יוכל להשלים את בדיקת זכאותו תוך מספר דקות בודדות וללא בירוקרטיה מורכבת.

הקפידו למלא את כל הנדרש בדיוק רב

מתמודדים עם תקלות בהליך הבדיקה האינטרנטית? חברת החזרי מס זכותך מסבירה שרוב רובן של התקלות נגרמות כתוצאה מטעויות הקלדה, מהחסרת פרטים נדרשים או מהוספת פרטים שאינם נדרשים. על כן, חשוב לשים לב היטב לכל הפרטים שאתם ממלאים בטופס הבדיקה של זכאותכם. כל טעות מיותרת תגרור עיכובים משמעותיים. אז רגע לפני שאתם בודקים את זכאותכם, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים נמצאים זכאים לקבל החזר מס הפרעת קשב, החזר מס ועדת אבחון, החזר מס ועדת טרכטנברג או החזרי מס מכל סיבה שהיא.

הכירו את נקודות הזיכוי – אנשים רבים זכאים להנחה של אלפי שקלים מידי שנה ללא ידיעתם!

הסיבה המרכזית בגינה אנשים רבים נמצאים זכאים לקבלת החזר מס הפרעת קשב היא חוסר התחשבות בנקודות זיכוי. רשות המיסים מעניקה נקודות זיכוי ללא מעט עובדים בישראל. נקודות זיכוי אלה מזכות את העובדים בהנחות גדולות של אלפי שקלים מידי שנה. אחת הסיבות המרכזיות בגינן עובדים רבים נמצאים זכאים לקבלת החזר מס הפרעת קשב היא העדר התחשבות בהורים לילדים עם הפרעות קשב. הורים לילדים צרכים מיוחדים זכאים לנקודות הטבה שבאות לידי ביטוי באלפי שקלים מידי שנה. זכאים לנקודות זיכוי? קיים סיכוי לא נמוך שתימצאו זכאים לקבלת החזר מס הפרעת קשב. חשוב להדגיש שהחזר מס הפרעת קשב או החזרי מס מכל סיבה שהיא ניתנים עד 6 שנים מסיום שנת המס של הטעות. כלומר, גם אם בשנים האחרונות קיבלתם את כל נקודות הזיכוי המגיעות לכם, עדיין שווה לבדוק את זכאותכם. ייתכן שתקבלו החזר מס הפרעת קשב על שנים קודמות.

סיבה נוספת ושכיחה לא פחות לפערי מס המזכים רבים בקבלת החזרים

סיבה נוספת בגינה עובדים רבים נמצאים זכאים היא גביית מיסים גבוהים מהנדרש. רשות המיסים מחשבת את גובה ניכויי המס על בסיס השכר השנתי ולא החודשי. נתון זה פותח פתח ללא מעט טעויות או אי דיוקים בחישוב ניכויי המס. רשות המיסים מעריכה את השכר השנתי של כל עובד במשק, ועל בסיס הערכה זו מנכה את המיסים כמפורט במדרגות המס. לדוגמא עובד שמרוויח 8,000 שקלים מידי חודש, צפוי להרוויח 96,000 שקלים מידי שנה. על בסיס הערכה זו של הכנסה שנתית של 96,000 שקלים בכל שנה רשות המיסים מחשבת את ניכויי המס. החזר מס הפרעת קשב או החזרי מס מכל סיבה שהיא נגרמת בעקבות פער בין המיסים שנגבו בפועל לבין המיסים שהיו צריכים לגבות בהתחשב בכלל המשתנים. מהם המקרים השכיחים ביותר בהם חלים טעויות בחישוב ניכויי המס? הנה לכם כמה מהם:

  1. מעבר בין עבודות במהלך השנה.
  2. יציאה לחופשת לידה.
  3. יציאה לחופשה ללא תשלום.
  4. ירידה בשעות העבודה היומיות.
  5. ירידה בימי העבודה השבועיים.

כלל השינויים הללו צפויים לפגוע באופן ישיר בסך ההכנסה השנתית שלכם, מה שעלול ליצור פערים בין תשלומי המיסים בפועל לבין תשלומי המיסים שצריכים לשלם בהתחשב בשינויים הללו. החזר מס הפרעת קשב או החזר מס מכל סיבה שהיא מאפשר לכם לקבל את כל המגיע לכם בצירוף ריבית חיובית על כל שנה שהכסף שלכם שהה בידי רשות המיסים.

החזר מס הפרעת קשב
החזר מס הפרעת קשב

תנאי ההחזרים – עד 6 שנים אחורה, ישירות לחשבון הבנק ובתוספת ריבית שנתית של 4%

לסיום, חשוב שתכירו כמה מתנאי ההחזרה של רשות המיסים. ראשית, חשוב לדעת שאתם זכאים לקבל החזר מס הפרעת קשב עד 6 שנים אחורה מסיום שנת המס. שנית, כל כספי ההחזרים יועברו באופן ישיר לחשבון הבנק שלכם, כך שחשוב לוודא שהחשבון העדכני הוא החשבון הרשום אצל רשות המיסים. שלישית, על כל שנה שהכסף שלכם שהה בידי רשות המיסים תקבלו ריבית חיובית של 4%.

עוד משהו מעניין על: החזר מס פדיון פנסיה

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן