החזר מס בגין חילופי עבודות

שוק העבודה, במיוחד לאחר מגפת הקורונה הפך תזזיתי ודינמי מתמיד. זו כבר לא התקופה בה עבדנו באותו מקום עבודה כל חיינו, קיבלנו תלוש כל חודש ופרשנו לפנסיה בגיל 67. היום ממוצע העבודות שאדם עובר בחייו הוכפל והשתלש ומקובל לגמרי להחליף עבודות בקצב גבוה. החזר מס בגין חילופי עבודות הוא החזר מס פופולרי מאוד בתקופה הזו ורבים לא מנצלים זאת. אזרחים רבים, בעיקר צעירים אחרי צבא אך גם מפוטרי הייטק או מפעלים וכל מי שהחליף עבודה במהלך שש השנים האחרונות, יכולים ליהנות מכך ולקבל החזר מס בגין שכר שהשתנה או החזר מס בגין חילופי עבודות, בקלות, במהירות ובסכומים גבוהים.

מה זה החזר מס בגין חילופי עבודות

כאשר אנו מחליפים מקום עבודה ולוקחים פסק זמן בין שתי העבודות, אנו למעשה לא מרוויחים כלום בחודשי ההפסקה. את המס כבר שילמנו על החודשים הקודמים שעבדנו בהם וכך נוצר מצב שלמעשה שילמנו מס במדרגת מס גבוהה מדי עבור סך החודשים בממוצע.

החזר מס בגין חילופי עבודות, במיוחד החזר מס בסקטור ההייטק יכול להגיע לאלפי שקלים שכן עובדי הייטק נמצאים בדרך כלל במדרגת מס גבוה, כלומר הם משלמים הרבה מס באופן יחסי מתוך הברוטו במשכורת שלהם. נניח ועובד הייטק כזה עבד חצי שנה ואז פוטר ולא עבד בחצי השנה הבאה, הוא למעשה שילם יותר מדי מס כיוון ששיטת חישוב המס מתבצעת לפי שנה מלאה ואילו עובד ההייטק עבד רק חצי שנה אך שילם מס במדרגת מס גבוהה ובשקלול עם חצי השנה בה לא עבד ולא הרוויח כלום הוא אמור לשלם פחות מס לכן מגיע לו החזר מס בגין חילופי עבודות או החזר מס בגין שכר שהשתנה אם תרצו.

זכותך – החזר מס בגין חילופי עבודות עד 6 שנים אחורה!

חשוב לדעת: כל מי שהחליף עבודות במהלך שש השנים האחרונות ונמצאו פערים בין גובה השכר שקיבל או שעבד רק כמה חודשים כל שנה, יש סיכוי גבוה שמגיע לו החזר מס בגין חילופי עבודות או החזר מס בגין שכר שהשתנה. משרדנו מומחה בבדיקת זכאות לעובדים מכל הסקטורים במשק בין אם שכירים או עצמאים ואנו משיגים ללקוחות שלנו אלפי שקלים בממוצע עבור החזרי מס מכל סוג לרבות החזרי מס בגין הפסקת עבודה, החזרי מס בגין אובדן כושר עבודה ועוד שורה של סיבות בגללן אפשר לקבל החזר מס והן תקפות עבור כל אחד או אחת שעבדו כמה חודשים במהלך השנה, עד שש שנים אחורה, וכן מסיבות אחרות כמו מחלה, סטטוס משפחתי, ילדים ועוד.

איך יודעים? בודקים! – החזר מס בגין חילופי עבודות

קל לדעת אם מגי לכם החזר מס בגין חילופי עבודות. החלק הקשה יותר הוא לאסוף את כל טפסי ה-106 ולהגיש בקשה להחזר מס לרשות המס. אנו יודעים לעשות גם את בדיקת הזכאות וגם את הכנת הבקשה ומעלים בעשרות אחוזים את סיכוי ההצלחה שבקשתכם תתקבל כיוון שאנו יודעים כיצד למלא אותה כמו שצריך, למי לשלוח, מתי לשלוח אותה ואיך לשלב אותה עם שאר אירועי המס והעניינים הכספיים הקשורים לתיק מס ההכנסה שלכם.

השאירו פרטים באתר או חייגו עכשיו למידע נוסף על החזרי מס בגין הפסקת עבודה או מכל סיבה אחרת. נשמח לבדוק עבורכם ללא עלות האם מגיע לכם החזר מס ולהגיש עבורכם את הבקשה לקבלת החזר מס במידה ומגיע לכם.

מגיע לך החזר מס? אל תוותר עליו! הגש בקשה עוד היום

לא בטוח אם מגיע לך החזר מס? דבר אתנו ובכמה שאלות קצרות ופשוטות נוכל לומר לך מה הסיכוי שלך לקבל את החזר המס ובאיזה סכום פחות או יותר. לאחר מכן תחליט האם אתה מוותר על הגשת הבקשה, מגיש אותה לבד או נעזר בשירותינו על מנת לזרז את התהליך ולהגדיל את סיכוי ההצלחה. מוזמן לגלוש עוד באתר למידע על שירותי מס נוספים שאנו מספקים וליצור אתנו קשר עכשיו.

מה ההבדל בין החזר מס לנקודת מס

החזר מס הוא בדרך כלל תשלום חד פעמי המגיע על תקופה (למרות זאת יש החזרי מס רבים המגיעים לאזרחים רבים מסיבות שונות באופן רצוף על פני חודשים ושנים). נקודת זיכוי מס היא למעשה סוג של החזר מס גם כן אבל קבוע.

נקודות מס ניתנות לכל אזרח לפי הגדרות שונות כאשר המינימום לו זכאי כל אזרח הוא 2.25 נקודות זיכוי. כל נקודות שווה נכון לשנת 2020 סך של 219 שקלים. נקודות זיכוי מס נוספות מתווספות לכל אחד ואחת בהתאם לסטטוס המשפחתי, התעסוקתי והבריאותי ואפשר להגיע אף ל-10 נקודות מס למשל בחודש! זה אומר 2190 שקלים זיכוי מס בחודש, כל חודש למי שמגיע לו את כמות הנקודות הזאת. הנקודות ניתנות על ילדים, על מצב בריאותי כמו נכון ועוד.

אני חושב שמגיע לי החזר מס – כיצד עליי לפעול?

ניתן לקבל מידע מלא על אופן הגשת הבקשה לקבלת החזר מס או עדכון נקודות זיכוי במשרדנו. אנו מתמחים בכל ענייני המס לרבות החזרי מס, ניכויי מס וכדומה ונשמח לתת לך מידע אישי ולברר עבורך את תנאי זכאותך לנקודות זיכוי מס או החזר מס מכל סיבה שהיא ובמיוחד אם החלפת עבודות בשש השנים האחרונות, תקרת השכר שלך השתנה וכו'.

חייג עכשיו או השאר פרטים לקבלת ייעוץ אישי לגביי החזר מס בגין שינוי שכר, הפסקת עבודה או כל סיבה אחרת.

עבדתם בכמה מקומות עבודה במהלך שש השנים האחרונות? ישבת בבית כמה חודשים וחזרת לעבוד במקום אחר או פתחת תיק עצמאי, עוסק פטור או מורשה ואתה רוצה ליישר קו ולבדוק האם מגיע לך החזר מס מהמדינה? השאר פרטים ואנו נטפל בבקשה במהירות מול רשות המס ופקיד השומה אליו אתה משויך. אל תסתבך עם בירוקרטיה וטפסים ותן למשרד מומחה להגיש עבורך את הבקשה בעלות נמוכה ורק במידה שאכן מגיע לך תשלום כך שאין לך מה להפסיד ואתה לא משלם דבר. גלוש עוד באתר למאמרים נוספים ומידע חשוב נוסף על החזרי מס מכל הסוגים, למי מגיע, איך אפשר לקבל את הכסף ישירות לחשבון הבנק ועוד.

החזרי מס בקלות ובמהירות – זכותך

רשות המס שיפרה בשנים האחרונות את המערכת המקוונת שלה וניתן כיום לבדוק ואף להגיש בקשות להחזר מס מסיבות שונות דרך האינטרנט. עדיין יש צורך לפתוח שם משתמש, להזין סיסמא, להשיג טפסים, למלא מסמכים ולדאוג שהכול יעבור לכתובת הנכונה. אין ספק שצריך להתאמץ קצת בשביל הכסף אך כך זה בכל מקום וזה שווה את ההתעסקות. במידה ואתה עסוק מדי ואין לך זמן לכך או שאינך אוהב להתעסק בעניינים כאלה, אנו כאן בשבילך ויכולים לבצע את העבודה עבורך בצורה טובה יותר ומדויקת יותר כך שהבקשה תוגש כראוי, לא תוחזר לתיקון, תגיע לפקיד הנכון וסיכוי גבוה יותר שתאושר בהקדם.

החזר מס בגין חילופי עבודות
החזר מס בגין חילופי עבודות

פנה אלינו ללא עלות וללא התחייבות ונשמח להסביר עוד בנושא החזר מס מכל סוג!

לסיכום, אזרחים רבים מוותרים על זכותם להחזר מס בגין הפסקת עבודה ושינוי שכר. במיוחד לאחר מגפת הקורונה נוצרו מצבים מיוחדים בשוק העבודה, עובדים שיצאו לחל"ת או פוטרו והוחזרו כעבור כמה חודשים, עובדים שכירים שעבדו מהבית וצברו הוצאות שלא היו רגילים אליהם מעבודה במשרד ודוגמאות נוספות. במקרים רבים מגיע לך החזר מס ואתה לא מודע לך.

אנו מציעים לבדוק עבורך ללא עלות את הסטטוס שלך ברשות המס ואם מגיע לך החסר מס מכל סיבה שהיא, נשמח להגיש עבורך את הבקשה לרשות המס ולהשיג עבורך את הכסף בהקדם האפשרי. אין לך מה להפסיד, חייג עכשיו או צור קשר לפרטים מלאים ופתיחת תיק.

מצא מידע נוסף באתר ואולי תגלה שאתה עומד בקריטריונים להחזר מס בגין הפסקת עבודה או מכל סיבה אחרת. היתרון בהגשת הבקשה דרך משרד רואי חשבון או יועץ מס ברור, אנו מנוסים בהגשת בקשות אלה ולא מבצעים טעויות של טירון שעלולות לעלות כסף לאזרח הפשוט. במיוחד בתקופה זו בה יש עומס רב על מערכת רשות המס דרוש מישהו שמכיר את המערכת היטב לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

פנו אלינו עוד היום לפתיחת תיק החזר מס מול רשות המס ללא עלות ותשלום סמלי על הצלחה בלבד. זה יכול להיות שווה כסף רב במרה של זכאות. בדקו זאת כעת. בהצלחה! >>

עוד משהו מעניין על: החזר מס הכנסה לשכירים, החזר מס בגין הפסקות בעבודה, החזר מס למורים

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן