החזר מס בגין הפסקות בעבודה

רבים לא מכירים כלל את נושא החזרי המס לשכירים. מדובר בהחזר מס שהמדינה נותנת לכל שכיר שיגיש לה בשנת המס רלוונטית או עבור 6 שנים אחורה בקשה להחזר מס בגין הפסקות בעבודה, שינוי שזכר וסיבות נוספות. במידה ונמצאתם זכאים להחזר מס חשבונכם יזוכה! שכירים רבים עבדו והפסיקו את עבודתם במהלך שנה אחת וכך עשו במשך כמה שנים. עבור כל שנה כזאת במידה ועבדו בחברה עם תלוש ושילמו מס הכנסה, הם כנראה שילמו יותר מדי ולכן מגיע להם מס במיידי.

החזר מס חברות

החזר מס נוסף ששווה אפילו יותר כסף כל שנה הוא החזר מס חברות. זה יכול להגיע לסכומים גבוהים שכם מדובר במחזור ההכנסות וההוצאות של החברה. ישנן מגוון סיבות לקבל החזר מס במקרים רבים אשר רק רואה חשבון או יועץ מס יידעו להשיג ללקוחות שלהם.

אם החזר מס בגין הפסקות בעבודה טוב לשכירים ועצמאים הרי שהחזר מס חברות הוא כלי רב עוצמה שכל חברה חייבת לבצע כל שנה לקראת סוף שנת המס, בה עליה לבדוק את הספרים, לבחון את מאזן הרווח והפסד ולגבש תוכנית לקיזוז מס, הטבת מס או החזר מס הקיימים בחוק שמטרתם לעזור לעסקים, במיוחד לאחר מגפת הקורונה.

אל תוותר זכותך לקבל החזר מס בגין הפסקות בעבודה – החזרי מס – זכותך

החזר מס בגין הפסקות בעבודה גם הוא יכול להיות שווה כסף רב לשכיר שזה מגיע לו. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ונשמח להגיש עבורכם את הבקשה להחזר מס לפקיד השומה שלכם ברשות המס. במידה והבקשה תכיל את כל המסמכים והטפסים הרלוונטיים ותהיה כתובה בצורה מושלמת כולל הסכומים הנכונים וכל מידע אחר שיידרש מרשות המס, הריי שאז אין כל סיבה שהבקשה שלכם לקבל החזר מס לא תאושר על ידי רשות המס.

איך משיגים החזר מס בגין הפסקות בעבודה בקליק

אפשר להגיד בקשה לקבלת החזר מס בגין הפסקות בעבודה דרך סניף הדואר, בהגעה למשרדי רשות המס או דרך האינטרנט אך הדרך היעילה והבטוחה ביותר היא להגיש בקשה לקבלת החזר מס בגין הפסקות בעבודה דרך משרד רואי חשבון ויועצי מס שמכיר את החוק, יודע למלא בקשה להחזר מס מכל סוג בצורה מדויקת אשר תבטיח לכם את אישור הבקשה בלי עיכובים וללא דחיות.

החזרי מס – זכותך בעלת ניסיון רב במתן שירות זה עבור אלפי לקוחות מרוצים שכבר קיבלו את החזר המס הרלוונטי עבורם בין אם זה החזר מס בגין הפסקות בעבודה, החזר מס לעצמאים, החזר מס לאם חד הורית, החזר מס בגין אובדן כושר עבודה או החזר מס חברות.

כל החזרי המס הללו יכולים להגיע אליכם במידה ואתם זכאים לאחר בדיקת זכאות פשוטה ללא עלות וללא התחייבות ותשלום רק לאחר אישור הבקשה. ניתן להגיד את הבקשה להחזר מס עבור שנים קודמות ועד 6 שנים אחורה!

החזר מס בגין הפסקות בעבודה
החזר מס בגין הפסקות בעבודה

חייגו עכשיו אולי מגיע לכם 5000 שקל החזר מס עבור שנים קודמות!

במשרדי רשות המס קיימים מיליוני שקלים ששכירים, עצמאים וחברות לא יודעים כלל שמגיעים להם. במקרה של עצמאי או חברה המנהלים את העסק שלהם בצמוד לרואה חשבון או יועץ מס מוסמך אפשר להניח שבעל המקצוע המטפל בכם יעדכן אתכם ויספק לכם את המידע. אך שכירים שעובדים במקום עבודה כלשהוא ומקבלים את התלוש ואת השכר כל חודש כלל לא מודעים לזכותם לקבל החזק מס על שנים קודמות או על הפסקת עבודה!

לסיכום, אל תוותרו על זכותם לקבל החזר מס מהמדינה! במצטבר סכום זה יכול להיות שווה אלפי שקלים בצורה של החזר מס והחזרי מס – זכותך תדאג שתקבלו כל שקל מהחזר מס זה כמגיע לכם על פי החוק במידה ואתם זכאים לכך.

השאירו שם וטלפון או חייגו אלינו לשיחת ייעוץ בנושא החזר מס, בדיקת זכאות ללא עלות! חייגו עכשיו, בהצלחה! >>

עוד משהו מעניין על: החזר מס הכנסה לשכירים, החזר מס בגין חילופי עבודות, החזר מס לבעלי ביטוח אובדן כושר עבודה

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן