החזרי מס לשכירים המלצות – אל תפחדו מהליך ארוך ומורכב, כיום תוכלו להשלים את כל השלבים דרך האינטרנט תוך מספר דקות בודדות

לא מעט שכירים זכאים לקבל החזרי מס על סך אלפי שקלים ללא ידיעתם. הליך קבלת החזרי מס לשכירים המלצות אינו מורכב כפי שהיה בעבר ולכן חשוב שתכירו את כל שלבי הגשת הבקשה וקבלת מלוא המגיע לכם. בשנים האחרונות כל שלבי קבלת החזרי מס לשכירים המלצות עברו שינוי ניכר כך שתוכלו להשלים את כל הנדרש לגמרי לבדכם ללא צורך בביטול ימי עבודה, עמידה בתורים מייאשים, התמודדות עם טפסים רבים ולא מעט בירוקרטיה. אז מה השתנה? עולם הטכנולוגיה המתקדם הגיע גם למשרדי הממשלה כך שניתן למלא את כל הנדרש ברשת. לפני שניגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו בשלבי הגשת בקשה לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות ברשת, חשוב להדגיש כי בשונה מהמקובל לחשוב, לא רק שכירים זכאים לקבל החזרי מס.

מעבר למתן החזרי מס לשכירים המלצות, ישנם גם לא מעט עצמאיים שבוחרים לבדוק את זכאותם לקבל החזרים ומגלים כי הם אכן זכאים לקבל אלפי שקלים חזרה. רוצים לבדוק את זכאותכם בקלות, במהירות וללא צורך בהתמודדות מפחידה עם שלבים בירוקרטיים מורכבים? זכותך מסייעת ללקוחות רבים לעבור את כלל השלבים הנדרשים עד לקבלת מלוא הכספים המגיעים להם ישירות לחשבון הבנק.

מאיפה מתחילים? מבדיקת זכאות! בדיקת הזכאות ברשת תאפשר לכם לעשות זאת ללא עמידה בתורים ארוכים וללא התמודדות עם טפסים מורכבים

אז מאיפה מתחילים? מהגשת בקשה לבדיקת זכאותכם. כפי שהזכרנו מעלה, כיום ניתן לקבל החזרי מס לשכירים המלצות לאחר הליך אינטרנטי בלבד ללא כל צורך בתורים ארוכים או שלבים מורכבים. כל שאתם חייבים לעשות זה למלא את מספר תעודת הזהות שלכם ולהוסיף עוד כמה טפסים פשוטים. ברוב המקרים, רשויות המס יקבלו את בדיקת זכאותכם בהצלחה ללא כל בעיה. אך במידה ואתם מתמודדים עם עיכוב משמעותי או תקלה כלשהי, זכותך תשמח לסייע לכם להתגבר עליה. זכותך מלווה לקוחות רבים לקבלת החזרי מס לשכירים המלצות לאורך כל הדרך, החל מסיוע בהגשת הבקשה, ועד קבלת כל הסכום לחשבון הבנק. הסיבה המרכזית בגינה לא מעט לקוחות נתקלים בעיכובים משמעותיים או תקלות שונות בהליך בדיקת זכאות להחזרי מס לשכירים המלצות היא חוסר דיוק בפרטים.

זכותך לא אחת נדרשת לסייע ללקוחות שלא מבינים מדוע הם לא מקבלים תשובות או שלא מקבלים את הנתונים השונים שהם הזינו. ברוב המקרים מדובר על טעויות הקלדה או חוסר הבנה של הפרטים המבוקשים. סיבה נוספת ושכיחה לא פחות היא הוספת טפסים שאינם רלוונטיים והשמטת טפסים חיוניים הנדרשים להליך בחינת מצב תשלומי המס שלכם. לכן, זכותך ממליצה לכל המעוניין לקבל החזרי מס לשכירים המלצות להקפיד להשלים את כל שלבי בדיקת הזכאות ברשת בצורה נכונה ומדוייקת. כל חריגה עלולה לגרום לעיכובים משמעותיים.

חושבים שגובה ניכויי המס שלכם נקבע על פי סך ההכנסה החודשית? לא בדיוק, סך ההכנסה השנתית היא הקובעת!

לאחר שהצלחתם להשלים את כל שלבי בדיקת זכאותכם בהצלחה, חשוב שתכירו את השיטה המרכזית המסייעת לרשויות המס לדעת בדיוק כמה מיסים היא צריכה לנכות ממשכורת של כל עובד במשק. כפי שציינו מעלה, לא מעט אנשים כיום זכאים לקבל החזרי מס לשכירים המלצות לא סתם, לשיטת החישוב יש לא מעט חורים הגורמים לרבים ליפול בין הכיסאות ולשלם מיסים גבוהים במיוחד. אז איך זה עובד? רשויות המס מחליטות על גובה הניכויים בהתאם למשכורת השנתית של כל עובד. המשכורת החודשית פחות מעניינת ומהווה אינדיקציה למשכורת השנתית בלבד. אז למה כולנו רואים מידי חודש ניכויי מס בכל תלוש? רשות המיסים בחרה לחלק את החוב השנתי הנגזר מסך המשכורת השנתית ל 12 תשלומים במטרה להקל על משפחות רבות בישראל. תשלום חד פעמי של כל ניכויי המס של השנה עלול להכביד מאוד על התנהלות כלכלית של משפחה ממוצעת ולכן לא נותרה ברירה אלה לחשב את הערכת הניכוי השנתי כבר מתחילת השנה (למרות שסכום המשכורת השנתית עדיין לא ידוע) ולחלק אותו לתשלומים. איך אפשר להעריך במדויק כמה כל עובד ירוויח? גם כאן ישנה שיטה מסודרת של רשות המיסים שכדאי שתכירו.

איך אפשר לדעת כמה כל עובד ירוויח בסוף השנה אם שנת העבודה רק התחילה? אי אפשר לדעת אבל אפשר להעריך – כך עובדים רבים נופלים בין הכיסאות

רשות המיסים יודעת להעריך את סך הכנסתו השנתית של כל עובד על סמך חישוב פשוט. מה שהיא עושה זה הכפלת השכר החודשי בכמות חודשי העבודה. במידה ועובד מסויים שרשות המיסים רוצה לחשב לו את סך הניכויים מרוויח 8,000 שקלים בחודש, סך הכנסתו השנתית תהיה 96,000 שקלים. איך הגענו לזה? מכפילים את המשכורת החודשית (8,000) במספר חודשי העבודה בשנה (12). חישוב זה מאפשר לרשויות המס לדעת כמה כל עובד יכניס במהלך השנה כולה ועל סמך נתון זה הם ידעו לנכות את אחוזי המס הנדרשים לכל עובד. אז למה בכל זאת כל כך הרבה אנשים נמצאים זכאים לקבל החזרי מס לשכירים המלצות?

ישנן לא מעט סיבות וניגע במרכזיות שבהן. הסיבה הראשונה היא החזר מס בגין שכר שהשתנה. החזר מס בגין שכר שהשתנה פירושו ירידה בשכר החודשי במהלך השנה לאחר שרשות המיסים כבר חישבו את השכר השנתי על בסיס ההכנסה הגבוהה. אם לדוגמה אותו עובד שהצגנו מעלה אכן התחיל את שנת העבודה שלו עם משכורת חודשית של 8,000 שקלים אך במהלך השנה משכורתו קוצצה משלל סיבות ל 6,000 שקלים בלבד, ברור לכל בר דעת שהדבר משפיע באופן ישיר על סך הכנסתו השנתית. במקרים רבים כל אותם אנשים שמשכורתם קוצצה במהלך השנה נופלים בין הכיסאות וממשיכים לשלם מיסים כאילו הם עדיין מרוויחים את המשכורת הגבוהה שהתחילו איתה את השנה.

החזרי מס לשכירים המלצות
החזרי מס לשכירים המלצות

הכירו את נקודות הזיכוי שיכולות לחסוך לכם אלפי שקלים מידי שנה!

סיבה נוספת היא חוסר הכרה בנקודות זיכוי. לא מעט אנשים זכאים לקבל החזרי מס לשכירים המלצות בגין חוסר התחשבות בנקודות זיכוי המגיעות להם. נקודות זיכוי מקנות לרבים את הזכות לקבל הנחות מס משמעותיות שלא תמיד באות בחשבון. לכן, אם אתם זכאים לקבל נקודות זיכוי, כדאי לכם לבדוק היטב את זכאותכם לקבל החזרי מס לשכירים המלצות. בין כלל נקודות הזיכוי השכיחות ביותר ניתן למנות את נקודת הזיכוי לחיילים משוחררים, נקודת זיכוי לנכים, נקודת זיכוי למשלמי מזונות, נקודת זיכוי לגרים באזורי פריפריה ועוד. עוד חשוב לדעת כמה אחוזים לוקחים על החזרי מס. רבים שואלים את עצמם כמה אחוזים לוקחים על החזרי מס והאם בכלל שווה לעבור את כל התהליך בשביל סכום קטן שגם ממנו ידרשו לא מעט ניכויים ולכן חשוב להדגיש שאת הסכום ששילמתם שלא לצורך תקבלו במלואו ובתוספת ריבית חיובית של 4%. כלומר, לא רק שלא יורידו לכם מהסכום ששילמתם שלא לצורך אלא גם יוסיפו עליו 4% בכל שנה.

עוד משהו מעניין על: החזר מס לשכירים, החזר מס לשכיר עם יועץ מס, החזר מס לשכירים 2017

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן