החזר מס לשכירים - זכותך!

החזר מס לשכירים הוא לא דבר חדש. אזרחים רבים לא מכירים את חוקי מס הכנסה. הם חושבים שמיסים רק משלמים. האמת היא שמיסים גם מקבלים בחזרה. מתי? כששילמתם יותר מדי מקדמות, כאשר החלפתם מקום עבודה או הפסקתם לעבוד לאחר כמה חודשים בשנה ועוד.

הידעת? החזר מס לשכירים קיבל עדכון בשנת 2020 בעקבות מגפת הקורונה. כיום ליותר שכירים מגיע החזר מס. שואלים מדוע? מכיוון שבתקופת מגפת הקורונה אלפי שכירים נשלחו לעבוד מהבית וההוצאות שלהם גדלו או השתנו. מס הכנסה מודע לעניין ומעדכן את חוקי המס בהתאם. כך נוצר מצב שישראלים שכירים, גם כאלה שעובדים באותו מקום עבודה ללא הפסקה, ייתכן וזכאים להחזרים! לא יודע אם אתה נכלל בזכאים? חייג עכשיו ובדוק במהירות אם מגיע לך החזר מס מהמדינה.

החזר מס לשכירים בשיחת טלפון אחת – זכותך

החזר מס לשכירים ובמיוחד החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה יכול להיות שווה אלפי שקלים! בנוסף על כך החזר המס מתקבל עבור 6 שנים אחורה עבור כל שנה בנפרד. במצטבר זה יכול להגיע לסכום כסף רציני.

ניתן לבקש החזר מס לשכירים באופן עצמאי. אך שכירים אינם זמינים לטיפול בהגשת הבקשה או לא בקיאים בחוק. לכן עדיף שיעשו זאת בעזרת רואה חשבון או יועץ מס מוסמך שלא רק ידאגו להגיש בקשה מלאה ומסודרת אלא גם ידעו לאן לשלוח אותה ומתי. הוא ידע כיצד לשלב את הבקשה עם יתר אירועי המס שיש לכם כל שנה.

החזר מס בגין הוצאות לשכירים היא תקנה חדשה יחסית. התקנה קיבלה משנה תוקף לאחר מגפת הקורונה כאשר אלפי ישראלים שנהגו לעבוד מהמשרד, עברו לעבוד מהבית, הוצאות לחופשה ללא תשלום ועוד. כך נוצרו סיבות חדשות עבור אלפי ישראלים. סיבות שבגינן מגיע להם הטבות מס או החזרי מס מהמדינה. אל תפספסו הזדמנות לקבל כסף זה. הגישו בקשה ובדיקת זכאות עוד היום. חייגו עכשיו לפרטים ולשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות! >>

החזר מס בנסיבות לימודים
החזר מס בנסיבות משפחתיות
החזר מס בנסיבות רפואיות
החזר מס בנסיבות תעסוקתיות

החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה – הרווח הכפול שלך

בדרך כלל החזר מס לשכירים מגיע לכמה אלפי שקלים. אך כאשר מדובר במקרה של החזר מס לשכיר עם משכורת גבוהה זה יכול להיות שווה אפילו יותר. למה? למשל עובד הייטק המשתכר כ-25 אלף שקלים בשנה. הוא משלם בהתאם גם מס רב לפי מדרגת מס גבוהה ולפחות 30% מס. נניח ואותו עובד הייטק עבד 3 חודשים. לאחר מכן פוטר מכל סיבה שהיא, ובשאר חודשי השנה הוא לא עבד. במקרה כזה יוצא מצב בו הוא שילם יותר מדי מס עבור כל השנה. זה מכיוון שהוא שילם לפי מדרגת המס הגבוהה בשלושת החודשים הראשונים. הוא לא שילם כלל בשאר חודשי השנה. כך נוצר מצב בו מגיע לו החסר מס!

החזר מס לשכירים באופן עצמאי – זכותך

כאמור החזר מס לשכירים ניתן לבצע גם לבד. אך עדיף באמצעות בעל מקצוע מנוסה בתחום. החזר מס לשכירים באופן עצמאי יכול להתבצע רק אם אותו שכיר המגיש את הבקשה יודע מה הוא עושה אר אם הוא מכיר את החוק, ממלא את כל הטפסים לבד כמו שצריך, מצרף את כל המסמכים הרלוונטיים, מגיש את הבקשה להחזר מס אל פקיד השומה אליו הוא משויך ולא למחלקה אחרת ברשות המס ועוד. אך כאשר הבדיקה ללא עלות והתשלום לא גבוה ורק על הצלחה, אין כל סיבה לטעות ולבזבז זמן על כך ואולי לקבל סירוב. פשוט יותר להגיש בקשה להחזר מס דרך רואה חשבון או יועץ מס ללא ספק.

צריכים עזרה בנושא? נשמח לעזור! חייגו עכשיו לייעוץ >>

החזר מס בגין הוצאות לשכירים – מגיע לכם החזר מס, לא תדרשו אותו?

החזר מס לשכירים יכול להתקבל מסיבות שונות. כגון, הפסקת עבודה, שינוי שכר, עבודות רבות במקביל, עבודה כשכיר לצד פתיחת תיק עצמאי ועוד. לאחרונה נוספו לכך סיבות הקשורות לעבודה מהבית גם כשכיר. זה עבור הוצאות שונות כמו הוצאות רכב, דירה, הוצאות נלוות, הוצאות על קורסים ולימודים וכדומה.

החזר מס בגין הוצאות לשכירים הוא תחום התמחות של משרדנו. נשמח לתת לך ייעוץ לשכירים שיכול להיות שווה לך הרבה כסף. אם בעבר רק עצמאים טופלו על ידי רואה חשבון ויועץ מס הרי שכיום גם שכירים המשלבים עבודה כשכירים וכעצמאים או שכירים שעובדים לסירוגין במהלך השנה, רצוי וכדאי שיקבלו ייעוץ מקצועי בתחום שיכול לחסוך להם אלפי שקלים מדי שנה בקלות.

החזר מס לשכירים החזרי מס זכותך
החזר מס לשכירים

עשרות אלפי שכירים זכאים לקבל החזר מס לשכירים! אולי אתה ביניהם

אם עבדתם באופן לא רציף במהלך 6 השנים האחרונות, פוטרת או התפטרת, יצאת לחל"ת או שהשכר שלך השתנה, ייתכן ואתה עומד בתנאים לקבלת החזר מס לשכירים.

בנוסף יכול להיות שמגיע לך מס מסיבות אחרות הקשורות לבריאות, סטטוס משפחתי, ילדים ועוד. משרדנו מכיר ומטפל בכל סוגי החזרי המס הקיימים. נשמח לתת לך ייעוץ בתחום ולהסביר לך כיצד ניתן לקבל החזר מס בקלות ובמהירות.

צור קשר או השאר פרטים באתר עם כל שאלה ונחזור אליך בהקדם.

לסיכום, שכירים הם הסקטור הזכאי ביותר להחזר מס בישראל. שכירים רבים יכולים לקבל את החזר המס עבור עבודתם שבוצעו במהלך 6 השנים האחרונות משנת המס הנוכחית. לקבל אלפי שקלים לחשבון הבנק שלהם במידה והם זכאים לכך. בנוסף נוצרו תנאים חדשים לקבלת החזר מס לאחר מגפת הקורונה והמעבר הכללי של שוק העבודה לעבודה מהבית.

שכירים שפעם עבדו מהמשרד עובדים כיום מהבית ומגלים שזה עולה להם יותר כסף בחלק מהמקרים. הוצאות אלה יכולות להיות שוות כסף במידה ומגיע עליהן החסר מס. שווה לבדוק ובמיוחד כאשר הבדיקה אינה עולה כסף.

כל מה שצריך לדעת על החזר מס לשכירים

מדוע כדאי לבצע החזר מס לשכיר עם יועץ מס?

מדוע כדאי לבצע החזר מס לשכיר עם יועץ מס?

החזר מס זה בהחלט עניין שתפס הרבה ישראלים שהתעוררו והבינו כי מגיע להם כסף מהמדינה ואם הם לא יניעו את...

החזרי מס לשכירים המלצות – אל תפחדו מהליך ארוך ומורכב, כיום תוכלו להשלים את כל השלבים דרך האינטרנט תוך מספר דקות בודדות

החזרי מס לשכירים המלצות – אל תפחדו מהליך ארוך ומורכב, כיום תוכלו להשלים את כל השלבים דרך האינטרנט תוך מספר דקות בודדות

לא מעט שכירים זכאים לקבל החזרי מס על סך אלפי שקלים ללא ידיעתם. הליך קבלת החזרי מס לשכירים המלצות אינו...

החזר מס לשכירים 2017

החזר מס לשכירים 2017

כצעירים הנכנסים לשוק העבודה לאחר הצבא ומחליפים מקומות עבודה בתדירות גבוהה, אין לנו ראש וסבלנות לדאוג לעניינים משעממים כביכול כמו...

החזר מס לשכירים 2016 – זכותך

החזר מס לשכירים 2016 – זכותך

לא רק חובות יש לנו למדינה אלא גם זכויות. מי שעובד ומשלם מס הכנסה כמו שצריך ומקבל תלוש שכר, גם...

למי מגיע החזר מס לשכירים 2015 – החזרי מס – זכותך – בדיקה חינם

למי מגיע החזר מס לשכירים 2015 – החזרי מס – זכותך – בדיקה חינם

החזרי מס - זכותך מציעה בדיקת החזרי מס עד 6 שנים אחורה בקלות ובמהירות! כלומר אם אנחנו נמצאים בשנת 2020...

איך לקבל החזר מס לשכירים 2018

איך לקבל החזר מס לשכירים 2018

בשנת 2020 יש אזרחים רבים שבעקבות מגפת הקורונה פוטרו, יצאו לחופשה ללא תשלום או עברו בין עבודות. בשנה זו יהיו...

החזר מס בגין פיטורין

החזר מס בגין פיטורין

אף אחד לא אוהב להיות מפוטר אך אלו החיים, ולפעמים כישלון הוא רק צעד בדרך הצלחה. בכל מקרה במידה ופוטרתם...

החזר מס לשכירים 2015 – הזדמנות אחרונה

החזר מס לשכירים 2015 – הזדמנות אחרונה

איפה הייתם בשנת 2015? זוכרים? אולי הייתם על חוף הים בקופנגן או שאולי מלצרתם בכמה מסעדות בתל אביב, בכל מקרה...

החזר מס בגין שינויים במשכורת

החזר מס בגין שינויים במשכורת

אחת הסיבות הנפוצות ביותר בגינה אפשר לקבל החזר מס זה שינויים במשכורת. בכל פעם שהמשכורת שלכם משתנה (בתקווה שתמיד למעלה...)...

החזר מס לשכירים 2019

החזר מס לשכירים 2019

שכיר? עבדת בשנת 2019 בצורה לא רציפה? החסרת חודשי עבודה או החלפת עבודות במהלך אותה שנה? בדוק עכשיו אולי מגיע...

החזר מס בגין שכר שהשתנה – זכותך

החזר מס בגין שכר שהשתנה – זכותך

החזר מס בגין הפסקות בעבודה או בשל שינוי בשכר הם בין הסיבות המובילות לזכאות מס בשל החזר מס. הסיבה לכך...

החזר מס לעובדי הייטק

החזר מס לעובדי הייטק

זה לא סוד שבתעשיית ההיי טק מרוויחים הרבה, אולי הכי הרבה מבין כל הסקטורים במשק. אמנם עובדי ההיי טק עובדים...

החזר מס בגין תואר שני – ההשכלה שווה לכם כסף

החזר מס בגין תואר שני – ההשכלה שווה לכם כסף

בשנים האחרונות הרבה מאוד אנשים מסיימים תואר ראשון, אך לא כולם ממשיכים לתואר שני. מי שכן ממשיך לתואר שני, זכאי...

החזר מס לסטודנטים – תקבלו את מה שמגיע לכם

החזר מס לסטודנטים – תקבלו את מה שמגיע לכם

סטודנטים רבים מתקשים מאוד לשמור על יציבות במקום העבודה בגלל הלימודים, אך הם עדיין צריכים לממן את התואר – לרוב...

החזר מס בגין תואר ראשון – תסיימו את הלימודים עם טעם טוב

החזר מס בגין תואר ראשון – תסיימו את הלימודים עם טעם טוב

המדינה עושה כל מאמץ על מנת לגרום לכמה שיותר אנשים להתחיל לימודים, וניתן לראות כי מרבית האנשים עוברים בשלב כזה...

החזר מס בגין פיצויים

החזר מס בגין פיצויים

אף אחד לא אוהב להיות מפוטר ממקום עבודתו אך כשזה קורה הדבר החשוב ביותר זה להכיר את זכותנו ליהנות לא...

החזר מס לשכירים - שאלות ותשובות

יכול מאוד להיות. עובדים שכירים בעלי תיק עצמאי במס הכנסה חייבים לטפל בענייני המס שלהם אצל רואה חשבון או יועץ מס מוסמך. חייבים לסדר את המעמד שלהם מול רשות המס. אחרת הם עלולים למצוא עצמם משלמים כפל מס הכנסה ולא ליהנות מהחזרי מס והטבות מס שייתכן ומגיעים להם! כדאי מאוד לבצע תיאום מס ולבדוק אם מגיע לכם החזר מס בקלות ובמהירות. איך? חייגו עכשיו >>

ברוב המקרים ובמצבים רבים שכירים שעבדו עם הפסקות שילמו יותר מדי מס על החודשים בהם עבדו. לכן מגיע להם החזר מס עבור שאר חודשי השנה. בדיקת זכאות פשוטה ללא עלות יכולה לחשוף אלפי שקלים המגיעים לכם. כספים שהצטברו במהלך 6 השנים האחרונות לעבודתכם האחרונה!

כמובן שאפשר אך מיופה כוח מטעמם העוסק בתחום ומכיר את כל העדכונים בחוק. הוא יכול להיות שווה לכך הרבה כסף כיוון שהוא יבצע את העבודה טוב יותר, מדויק יותר. הוא ידאג לכך שהבקשה להחזר מס מטעמכם, הטבת מס או כל עניין מס אחר בקשור אליכם יבוצעו על הצד הטוב ביותר. כל זה תוך כדי מעקב אחרי הבקשה עד לאישורה, שליחת לכל הטפסים והמסמכים הרלוונטיים וכדומה.

גובה החזר המס נקבע לפי מדרגת המס בה נמצאתם במקומות העבודה בהם עבדתם, ממשך הזמן בו עבדתם ועוד. החזר המס הממוצע הוא כמה אלפי שקלים ויש מי שקיבלו גם יותר.

משרדנו מתמחה במתן ייעוץ מס לשכירים עובדי הייטק, חברות, עצמאים ושכירים. כל האזרחים אשר צריכים שירותי מס מורכבים בעזרתם הם יכולים לחסוך אלפי שקלים מדי שנה.

נשמח לעזור גם לך כמו שעזרנו למאות לקוחות במתן שירותי מס מקצועיים. לרבות בתחום החזרי המס בגין כל סיבה: מקצועית, אישית, תעסוקתית, רפואית ועוד.

הבדיקה ללא עלות והתשלום על הצלחה בלבד! פנו אלינו עוד היום וקבלו ישרות מקצועי ואישי ללא תחרות עבור כל שירותי המס הקיימים. החזרי מס לכל סוגי האוכלוסייה, החזרי לגמלאים, החזרי מס לגרושים והחזרי מס לכל סקטור אחר הזכאי לכך מכל סיבה שהיא.

גלשו עוד באתר לראות מה הסעיף המתאים לכם לקבלת החזר מס מהמדינה בשווי אלפי שקלים. עד 6 שנים אחרונה! באתר יש מידע רלוונטי נוסף לבעלי עסקים, עוסקים מורשים, עוסקים פטורים, חברות, ושכירים כמו שירות הגשת בקשה להחזר מס עבור אימהות חד הוריות, הורים לילדים עם לקות למידה, בעלי מוגבלויות ועוד. בהצלחה! >> 

דילוג לתוכן