איך בודקים אם מגיע לי החזר מס – מומחים בתחום עונים עבורכם על כל השאלות!

כל הקשור לרשויות המיסים לוט בערפל בעיניהם של רבים. לא מעט אנשים כלל לא מודעים לשיטות חישוב ניכויי המס, רבים אחרים זכאים לנקודות הטבה שהם לא מנצלים רק מחוסר ידיעה, וישנם אף כאלה שזכאים לקבל עשרות אלפי שקלים החזרים ללא ידיעתם. אז אם גם אתם מרגישים שחסרות לכם ידיעות רבות בכל הקשור לניכויי המס החודשיים מהמשכורת שלכם, מומחי חברת החזר מס – זכותך בחרו בקפידה מספר דגשים חשובים שישפכו לא מעט אור על כל התחום. ראשית חשוב להדגיש כי בשנים האחרונות רשויות המס עברו לא מעט שכלולים המאפשרים לקצר משמעותית את זמני ההמתנה לכל פעולה כך שאם גם אתם נמנעתם מכל קשר עם רשויות המיסים מחשש לתורים מעייפים, חשוב שתדעו שכיום תוכלו לבצע כל פעולה בקלות, במהירות ובפשטות. שנית, על אף שאתם משלמים מיסים מידי חודש, ניכויי המס אינם נגזרים מסך ההכנסה החודשית שלכם. אתם בטח שואלים את עצמכם איך בודקים אם מגיע לי החזר מס?

מומחי חברת החזר מס – זכותך מדגישים בפני כל לקוחותיהם כי כל ניכויי המס נגזרים אך ורק מסך המשכורת השנתית ללא כל קשר ישיר למשכורת החודשית. אז איך בכל זאת המשכורת החודשית נכנסת למשוואה? בעזרתה ניתן להעריך בצורה מושכלת ולרוב גם מדוייקת, כמה כל עובד במשק ירוויח בסיומה של שנת עבודתו. לפני שניכנס לפרטי הפרטים אודות שיטת חישוב ניכויי המס, מה שיאפשר לכם להתחיל לעקוב אחרי כל הניכויים שלכם, כדאי לפתוח בשינויים החיוביים שהפכו את כל הפעולות מול רשות המיסים לפשוטות, מהירות וידידותיות למשתמש הפשוט.

השינוי המשמעותי שאתם חייבים להכיר בבדיקת הזכאות לקבלת החזרי מס – בדיקה אינטרנטית פשוטה שניתן להשלים תוך דקות בודדות

כלל השיפורים בעולם הטכנולוגיה בכלל והרשת בפרט מסייעים להפוך הליכים מורכבים וארוכים רבים, לפשוטים וקצרים במיוחד. אז איך בודקים אם מגיע לי החזר מס אתם שואלים? בעזרת הליך אינטרנטי פשוט תוכלו לענות על השאלה איך בודקים אם מגיע לי החזר מס תוך מספר דקות בודדות. בעבר הלא רחוק אנשים רבים ויתרו על הליל הבדיקה מחשש להתמודד עם שלבים רבים מלאי בירוקרטיות מורכבות ועמידה ממושכת בתורים ארוכים. רבים ידעו כי הם זכאים לקבל החזרי מס בגין נקודות זיכוי שלא מימשו, ניכויים גבוהים שלא לצורך או אי הכרה בהוצאות עסקיות מוכרות ובכל זאת בחרו לוותר על כל המגיע להם בשביל להימנע מכל קשר הבדיקות, הבירוקרטיות והתורים של רשות המיסים.

כיום, בעזרת שיפורים טכנולוגיים משמעותיים ניתן לענות על השאלה איך בודקים אם מגיע לי החזר מס בשתי מילים, תעודת זהות. אז איך בודקים אם מגיע לי החזר מס? פשוט מקלידים את תעודת הזהות ועוברים עוד מספר שלבים פשוטים שלא יצריכו מכם השקעה של יותר ממספר דקות בודדות ומקבלים תשובה חד משמעית האם גם אתם זכאים לקבל החזרים. לפני שניגע בכל המקרים בגינם עובדים רבים במשק משלמים מיסים רבים שלא לצורך ונמצאים זכאים בהליך הבדיקה, כדאי שתכירו את שיטת החישוב של רשויות המיסים.

כך תצליחו לעקוב אחרי כל ניכויי המס שלכם – רשות המיסים גוזרת את גובה הניכויים ממשכורת שנתית משוערת!

אז על השאלה איך בודקים אם מגיע לי החזר מס ענינו, כעת חשוב שתדעו לעקוב אחרי ניכויי המס השוטפים שלכם. לשם כך אתם חייבים להכיר את הדרך לחישוב ניכויי המס ממשכורתו החודשית של כל עובד במשק. כפי שציינו מעלה ובניגוד למקובל לחשוב, רשויות המס לא גוזרות את ניכויי המיסים החודשיים מסך ההכנסה החודשית, אלא דווקא מסך ההכנסה השנתית. נתון חשוב זה יעזור לכם לעקוב במדוייק אחרי כל הניכויים שאתם אמורים לשלם במהלך כל שנת העבודה. אך אם ניכויי המס מחושבים על פי הכנסה חודשית, מדוע בכל זאת כלל העובדים השכירים משלמים מס בכל חודש?

מומחי חברת החזר מס – זכותך מנמקים זאת ברצון להקל על כל התנהלותם הכלכלית של משקי הבית הממוצעים בישראל. אם רשויות המס היו מנכות את החוב השנתי בתום שנת העבודה בצורה מדוייקת על סמך ההכנסה השנתית, רוב משקי הבית הממוצעים בישראל היו מתקשים לשלם את מלוא הסכום בתשלום אחד ולכן כל שנותר זה להעריך כמה כל עובד ירווח בסוף השנה כבר מתחילתה, לחשב כמה ניכויי מס הוא ידרש לשלם ולחלק את החוב הפוטנציאלי ל 12 תשלומים מידי חודש. שיטת חישוב זו מחייבת את רשויות המס להעריך כמה כל עובד ירוויח בסיום שנת העבודה, מה שפותח פתח ללא מעט טעויות ופספוסים.

כך גם אתם יכולים להעריך בצורה מושכלת כמה כל עובד צפוי להרוויח בכל שנה!

בכלליותו של דבר, שיטת החישוב הפשוטה היא הכפלת סכום המשכורת החודשית בחודשי העבודה במהלך השנה. עובד שמרוויח 10,000 שקלים, צפוי להרוויח 120,000 שקלים בתום שנת העבודה על פי שיטת חישוב זו. אז איך בודקים אם מגיע לי החזר מס גם ללא הבדיקה האינטרנטית שהצגנו מעלה? פשוט מחשבים האם סיימנו את כל חודשי העבודה במלואם או שמא היו תקופות ממושכות במהלך השנה שלא עבדנו מכל סיבה שהיא. במידה ויצאתם לחופשת מחלה, חופשה בגין פציעה או שלא השלמתם את כל ימי העבודה בגין סגרים בתקופת הקורונה, כנראה שלא תצליחו להגיע לסך ההכנסה השנתית שחושבה על ידי רשות המיסים. כל פגיעה בהכנסה החודשית תביא לירידה בסך ההכנסה השנתית ותיצור פער בין ניכויי המס שאתם משלמים לבין אלה שאתם צריכים לשלם בהתחשב בשינוי בכנסה השנתית שלכם.

נתון נוסף בעזרתו תוכלו לענות על השאלה איך בודקים אם מגיע לי החזר מס גם ללא בדיקה הוא הורדה בשכר החודשי. אם השכר החודשי שלכם קוצץ מכל סיבה שהיא, גם השכר השנתי שלכם יקוצץ ואיתו גם ניכויי המס. בפועל, לא אחת קורה שעובדים ששכרם ירד במהלך השנה ממשיכים לשלם מיסים כאילו שכרם לא נפגע, מה שמזכה אותם בקבלת החזרי מס.

איך בודקים אם מגיע לי החזר מס
איך בודקים אם מגיע לי החזר מס

הכירו את נקודות ההטבה – ניתן לממש רטרואקטיבית עד שש שנים אחורה!

סיבה נוספת ואחרונה שמומחי חברת החזר מס – זכותך מבקשים להדגיש היא קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה. ישנם לא מעט אנשים שזכאים לקבלת נקודות זיכוי במס הכנסה אך לא מקבלים אותם בפועל. איך בודקים אם מגיע לי החזר מס אתם שואלים? בדקו האם גם אתם זכאים לקבל נקודות זיכוי במס הכנסה. ישנן הטבות מס לגרושים, לנכים, למסיימי תארים אקדמאיים, לגרים באזורי פריפריה, למגדלים ילדים עם צרכים מיוחדים ועוד. הטבות מס לגרושים או לכל הזכאים מזכים אותם בהנחות משמעותיות בשווי אלפי שקלים מידי שנה כך שכח זכאי שלא מממש את זכאותו יוכל לקבל החזרי מס. אז לסיכום איך בודקים אם מגיע לי החזר מס? אם משכורתיכם קוצצה, לא הצלחתם להשלים את כל ימי העבודה במהלך השנה או נמצאתם זכאים לקבל נקודות הטבה שלא מומשו, כנראה שתהיו זכאים לקבל החזרים.

עוד משהו מעניין על: בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות, החזר מס למובטלים

דה מארקר לוגו

החזר מס: כל מה שאתם צריכים לדעת

05 יולי 2020

דילוג לתוכן